סכנת התפשטות הקורונה (צילום: דודו בכר)
(צילום: דודו בכר)

סכנת הקורונה: משחק הכדורסל של הפועל ירושלים בארנה שוחק ללא קהל; מרתון ירושלים יבוטל

ראש הממשלה ושר הבריאות הודיעו לפני שעה קלה כי מרתון ירושלים יבוטל בשל סכנת התפשטות נגיף הקורונה. עוד הודיעו השניים כי לא יאושרו כינוסים של מעל ל-5,000 איש - לפיכך, אירועי החוצות הגדולים שמתוכננים לפורים במרכז העיר בסכנת ביטול. עיריית ירושלים: "העירייה תקיים הערכת מצב ותוציא הנחיות לציבור"

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:58

מרתון ירושלים יבוטל; אירועי פורים בנחלאות ובמרכז העיר בסכנת ביטול. הסיבה – הרחבת ההגבלות והמגבלות שמטיל משרד הבריאות בשל סכנת התפשטות נגיף הקורונה.

הערב, רביעי (4.3) קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיבת עיתונאים שבה הוא הודיע על הרחבת ההגבלות לשבים לארץ ממדינות שונות באירופה. בנוסף, הודיע ראש הממשלה נתניהו כי משרד הבריאות יטיל מגבלות על כינוסים של למעלה מ-5,000 איש. אם אכן יוטלו המגבלות הללו – אירועי פורים המרכזיים בירושלים – בכיכר ספרא, במדרחוב ובנחלאות – יבוטלו.

במסיבת העיתונאים דיבר גם שר הבריאות יעקב ליצמן שאמר באופן חד משמעי כי "מרתון ירושלים יבוטל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מעיריית ירושלים נמסר במענה לפניית "כל העיר" כי "בהמשך להודעת מנכ"ל משרד הבריאות, עיריית ירושלים מודיעה כי היא בוחנת את הנחיות משרד הבריאות ביסודיות, ותפרסם את ההשלכות על קיום המרתון בהמשך".

במסיבת העיתונאים שקיים ראש הממשלה נתניהו הוא אמר, בין השאר: "אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית. לא קוראים לזה כך אבל זו האמת. ייתכן שהיא מהמסוכנות ביותר במאה השנים האחרונות, אבל ישראל נמצאת במצב הטוב ביותר מכל המדינות האחרות. אנחנו נמצאים כך, כי הנחיתי על היערכות יתר ולא חסר. נאלצנו לנקוט באמצעים נוקשים מאוד כדי להאט את קצב התפשטות המחלה בישראל וכך קרה".




כזכור, כפי שפורסם בתחילת השבוע ב"כל העיר", בקרב התושבים בשכונת נחלאות החל מקונן החשש, ככל הנראה על רקע המגבלות שהוציא משרד הבריאות על קיום מרתון תל אביב ביום שישי האחרון, כי מסיבת פורים שהיתה אמורה להתקיים בנחלאות ביום רביעי הקרוב, תהיה כר פורה להידבקות בנגיף הקורונה. "כל העיר" פנה ביום ראשון למשרד הבריאות, אולם אז נמסר כי "טרם יצאו הנחיות המגבילות אירועים המוניים בהשתתפות ישראלים בלבד".

כעת כפי שזה נראה ההנחיות משתנות וייתכן שעוד ימשיכו להשתנות ככל שנגיף הקורונה ימשיך להתפשט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כיף שבוטל המרתון הטיפשי הזה לכו תרוצו ביער ירושלים ותפסיקו ולחסום כבישים ולהטריד אותנו תושבים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר