הדסה עין כרם, חדר אשפוז בהדסה עין כרם (צילומים: אבי חיון, דוברות הדסה)
(צילומים: אבי חיון, דוברות הדסה)

הדסה עין כרם: חולה בקורונה אושפז בחדר מבודד

החולה, בן 60, נמצא חיובי לנגיף הקורונה - הוא הועבר בשעה האחרונה ישירות מביתו לאשפוז בחדר מבודד בבית החולים הדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 9.3.20 20:34

בן 60, שאובחן כחולה בקורונה, הועבר הערב, שני, לבית החולים הדסה עין כרם לאשפוז בחדר מבודד.

במרכז הרפואי הדסה מוסרים כי "על פי החלטת משרד הבריאות, גבר בן 60 שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, הועבר בשעה האחרונה ישירות מביתו לאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"כל העיר" – בהדסה עין כרם החליטו להקים מתחם מבודד בבניין האשפוז הישן עבור חולי קורונה. עד שהמתחם יהיה מוכן החולה בקורונה שהועבר הערב ישהה בחדר מבודד בחדר המיון – בנפרד ממטופלים אחרים.

"על פי בירור עם הגורמים המקצועיים בהדסה, לחולה רק מעט סימפטומים קלים והוא אינו זקוק לפי שעה לטיפול רפואי", מדגישים בהדסה, ". החולה יאושפז על פי הוראת משרד הבריאות בחדר מבודד בחדר המיון – בנפרד לחלוטין ממטופלים אחרים, עד לסיום ההכנות למתחם הייעודי, המוקם בשעות אלה מחוץ לבניין האשפוז המרכזי ובאופן מבודד. הוא יטופל על ידי צוות ייעודי וממוגן באופן מלא".

"יודגש כי צוותי בית החולים הדסה עין כרם מנוסים ומכירים את נהלי העבודה עם חולים מסוג זה, ופועלים על פי ההנחיות המקצועיות של משרד הבריאות, כאשר את הצוותים מלווים באופן מלא מומחי היחידה למניעת זיהומים של בית החולים", כך נמסר מבית החולים.

בתוך כך, בהדסה מסרו היום כי החל ממחר, שלישי, 10.3, כל מבקרי בית החולים יצטרכו לעבור בבידוק תשאול קצר ולמדוד חום. "כל מבקרי בית החולים יתבקשו למדוד חום ולעבור תשאול קצר בכניסה לבית החולים. כל מקרה של חום או חייב בבידוד לא יוכל להיכנס לבית החולים", נמסר מהדסה. "הציבור מתבקש לציית להוראות אנשי הביטחון וצוותי הדסה. בתקווה שתקופה זאת תחלוף במהרה ובית החולים ישוב למתכונת עבודה רגילה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר