קניון ישראל בתלפיות (צילום: ארנון בוסאני)
קניון ישראל בתלפיות (צילום: ארנון בוסאני)

בעלי קניון ישראל ל"כל העיר": "כל יום שהקניון סגור זה הפסד של מאות אלפי שקלים"

המשבר בזירה הכלכלית בירושלים - בעלי קניון ישראל בתלפיות בועז ישראל מספר ל"כל העיר" כי נערכים דיונים בנושא דחיית תשלומי דמי השכירות לעסקים

פורסם בתאריך: 18.3.20 07:47

גם קניון ישראל באזור התעשייה תלפיות נסגר השבוע, וזאת בהמשך להנחיית משרד הבריאות לציבור שלא להגיע לקניונים. חלק מסניפי המזון בקניון הציעו בתחילת השבוע שירותי T.A, אך במהלך השבוע בעקבות האיסור הגורף להגיע לקניונים – חלק פשוט ויתרו וסגרו את העסקים.

בעלי הקניון מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "כרגע הקניון סגור, יש את קומת המשרדים שפועלת בקומה למעלה ולא יותר מזה", מספר ומתאר ישראל בשיחה עם "כל העיר". "שום חנות לא עובדת, וכל יום שהקניון סגור זה מאות אלפי שקלים הפסד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בועז ישראל (צילום: פרטי)

בועז ישראל (צילום: פרטי)


כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר" – משרד הבריאות אוסר על יציאה מהבית, למעט במצבים המחייבים זאת (עבודה בהתאם למגבלות הקבועות שיפורטו להלן ובהתאם לתקנות שיפורסמו בנפרד, הצטיידות במזון, תרופות, שירותים רפואיים ושירותים חיוניים אחרים). כמו כן, אסור לצאת לקניונים ולמתחמי קניות נוספים.

כעת הקרקע מתחת לזירה הכלכלית בירושלים רועדת – בתי עסק רבים חוששים מקריסה כלכלית, מאחר ותזרים ההכנסות הופסק, בעוד ההוצאות ממשיכות כמו למשל תשלומי השכירות בקניונים. לשאלת "כל העיר" האם הנהלת הקניון תדחה או תבטל את תשלומי השכירויות לעסקים משיב ישראל: "אנחנו דנים בנושא הזה, ונראה מה המצב. בינתיים אף אחד לא יודע מה קורה, יש אי ודאות, אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה, נקווה לחזור לשגרה כמה שיותר מהר".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שולה

    כל יום שהקניון סגור,זה חיסכון של מאות שקלים ליום למשפחה.כן ירבו הסגירות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר