פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה (צילום: דוברות הדסה)
פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה (צילום: דוברות הדסה)

מנכ"ל הדסה: "יש לנו למעלה מ-300 אנשי צוות בבידוד, 9 נדבקו בקורונה"

בעקבות אנשי רפואה שנדבקו במחלת הקורונה, ובידודם של כ-300 אנשי צוות: הערב פנה מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין לכלל העובדים וקרא להם להקפיד על ההוראות: "לא היינו רוצה שמחלקה אצלנו תתבטל רק בגלל שלא צייתו להנחיות שלנו"

פורסם בתאריך: 22.3.20 23:13

כ-300 אנשי רפואה בהדסה נמצאים בימים אלה בבידוד ו-9 אנשי צוות אובחנו חולים בנגיף קורונה – המחסור שלהם במסדרונות בתי החולים הוא מורגש במיוחד בימים אלו, בעת התפרצות מחלת הקורונה. מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פונה הערב בסרטון לכלל העובדים ומדגיש בפניהם את החובה להקפיד על ההנחיות – על מנת למנוע מצב שבו מחלקות שלמות בבית החולים יושבתו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



"לא נראה שאנחנו לא מלקקים דבש בתוך בית החולים שלנו. חשוב שנהיה בקשר, שנבין שכולנו פועלים כגוף אחד", כך פותח פרופ' רוטשטיין את הסרטון שהופץ לכל עובדי הדסה. "אנחנו מתחילים שבוע שיש לנו למעלה מ-300 אנשי צוות בבידוד, יש לנו 9 אנשי צוות שנדבקו בקורונה, חלק נדבקו מחוץ לבית החולים, וחלק נדבקו בתוך בית החולים", מספר פרופ' רוטשטיין.


חדר מבודד בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

חדר מבודד לחולה קורונה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)


"לא היינו רוצה שמחלקה אצלנו תתבטל רק בגלל שהם לא שמעו ולא צייתו להנחיות שלנו", מדגיש פרופ' רוטשטיין. "ביקשנו שאחיות יעבדו בהפקדה ויימנעו מקשר אחת עם השנייה, במהלך העבודה ובאיזורי העבודה המשותפים. ביקשתי שהרופאים יעבדו בקבוצות קטנות ובלי קשר ביניהן, על מנת שאם קבוצה תדבק, שזו תהיה רק הקבוצה ולא כל המחלקה".

בהמשך אומר פרופ' רוטשטיין: "אנשי צבא הקבע היום ממשיכים לעבוד כי מפעל חיוני, אבל הם הולכים הביתה ובבית הם לא נפגשים עם אף אחד, הם נסגרים. אנחנו לא אנשי צבא, אבל בוא נכבד את הנקודה הזאת ולא נגרום שהצוות שלנו יידבק מחוץ לבית החולים – זה מיותר לגמרי, וגם יביא את הזיהום לתוך בית החולים ואנחנו נפגע ביכולת שלנו לטפל בחולים".

פרופ' רוטשטיין מוסיף ומספר בהמשך כי פעילות מעבדת בדיקות הקורונה בהדסה הכפילה את עצמה. בסוף סיכם פרופ' רוטשטיין: "אנחנו מודאגים ממה שיהיה ביום שאחרי, אבל תנו לי את הקרדיט שאנחנו עושים את הכל כדי שמצב בית החולים יהיה הטוב ביותר האפשרי בתנאים הנוכחיים היום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר