שמחה פרידמן, חולת קורונה מס' 77, משתחררת מבית החולים שערי צדק אחרי שהבריאה (צילום: שערי צדק)
(צילום: שערי צדק)

שערי צדק: לאחר 13 ימי אשפוז – שמחה פרידמן החלימה מקורונה ושוחררה לביתה

שמחה פרידמן, בת ה-46 ממעלה אדומים, כבר לא 'חולה מספר 77' - לפני שעה קלה היא שוחררה לביתה במצב טוב: "אני מחכה כבר לשים את הראש במיטה בביתי". צפו

פורסם בתאריך: 24.3.20 14:27

אחרי 13 ימי אשפוז במחלקה המבודדת לחולי קורונה בשערי צדק – שמחה פרידמן, בת ה-46, ממעלה אדומים החלימה מהנגיף. היום, שלישי, היא שוחררה לביתה במצב טוב.

פרידמן היא 'חולה מספר 77' בקורונה, שהחלה לפתח תסמינים של חום ושיעול לאחר שחזרה מטיול בצרפת. צוות מד"א שהגיע לביתה וביצע לה בדיקת קורונה – היא נמצאה חיובית. "בתיאום עם משרד הבריאות היא הגיעה למחלקה המבודדת בשערי צדק", מספרים בשערי צדק, "הסימנים הלכו והחריפו, והיא אושפזה למשך 13 יום".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



היום סיפרה פרידמן מה היא הרגישה בזמן המחלה: "הכל קרה די מהר, אשפזו אותי באופן מידי במחלקה המבודדת. החלה לה גם דלקת ריאות שהסתבכה, ועם כל זה לא חששתי", מציינת פרידמן, "הרגשתי שאני בידיים טובות – הטיפול שנעשה מבעד למסכות וחליפות עבות היה רגיש ואמפטי ומצבי הלך והשתפר. הפכנו למשפחה קטנה, כל מטופלי המחלקה, ישנה תחושת סולידריות ועזרה הדדית בין כולם, וזה עזר לנו לצלוח את התקופה המאתגרת. אנחנו שומרים על קשר ואני בטוחה שניפגש בקרוב לארוחה משותפת".

"אני לא יכולה לתאר את תחושת האושר שהציפה אותי הבוקר שהודיעו לי כי תוצאות הבדיקה שליליות לנגיף", מתארת פרידמן. "אני מחכה כבר לשים את הראש במיטה בביתי ולחזור לשגרה הפשוטה. קיבלנו פה טיפול מעל ומעבר ואני מודה מקרב לב לכלל הצוותים שהיו מעורבים בטיפול בי ואפשרו לי להגיע למעמד הזה".


שמחה פרידמן, חולת קורונה מס' 77, משתחררת מבית החולים שערי צדק אחרי שהבריאה (צילום: שמחה פרידמן)

שמחה פרידמן, היום בשערי צדק (צילום: שערי צדק)


במעמד מרגש יחד עם מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין ומנהל המחלקה המבודדת לחולי קורונה בשערי צדק ד"ר רמזי קורד וכלל הצוותים שלקחו חלק בטיפול בה במחלקה, היא יצאה נרגשת ממחלקת כתר

ד״ר רמזי קורד, מנהל מחלקת כתר: "שמחה היא מהמטופלים הוותיקים של המחלקה והיא טופלה במשך תקופה עם עליות ומורדות ואני שמח שהגענו לרגע השחרור שהיא במצב טוב ובריא ויכולה לחזור לשגרת חייה".

פרופ׳ עופר מרין מוסיף ומוסר: "אני מברך את שמחה ומאחל לכולנו שהשער הזה יפתח לכיוון היציאה עם מחלימים נוספים רבים. אני מודה לצוותי סיירת כתר על הפעילות המסורה שלהם סביב השעון שמצטרפת למאמצים הרבים שמשקיע בית החולים לטיפול בחולי קורונה הרבים שאותרו בשבועות האחרונים ולהתמודדות עם המגפה העולמית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שי לוזון

    מאובחני חולי הקורונה בישראל על פי אירגון הבראות העולמי
    נגיף covid 16 מוחלש לכן אחוז המחלמים ביחס לעולם גבוהה
    רוב המאושפזים במצב קדה בילי מחלות רקע שהיו חולים בכול וירוס קל היה משפעיה אלהם בצורה קשה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה יופי איזה שמחה ב"ה עד 120 בקרוב שכל החולים יתרפאו ונאמר לצרותינו דיייייי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר