מופע רחפנים לקראת סוף הרמדאן ועיד אל פיטר (צילומים: SkySparks - מופעי רחפנים)
מופע רחפנים לקראת סוף הרמדאן ועיד אל פיטר (צילומים: SkySparks - מופעי רחפנים)

סוף הרמדאן ועיד אל פיטר: מופעי רחפנים במזרח העיר

עפים על זה: עיריית ירושלים תקיים שמונה מופעי רחפנים לחגוג עם התושבים המוסלמים את סיום תקופת צום הרמדאן וחג עיד אל פיטר. השעות והלוקיישנים בפנים

פורסם בתאריך: 20.5.20 13:04

צום הרמדאן המוסלמי יגיע לסיומו במוצ"ש הקרוב, 23.5, ולקראת סיומה של התקופה וכניסתו של חג עיד אל פיטר (24.5-23.5), תקיים עיריית ירושלים שמונה מופעי רחפנים במזרח העיר עבור תושבי העיר המוסלמים. עלות מופעי הרחפנים – 135 אלף שקלים.

על היוזמה אחראים ראש העיר משה ליאון ומשרד ירושלים ומורשת. המופעים, כך נמסר ל"כל העיר", יארכו בין 7-5 דקות והם יתקיימו בארבעה מתחמים שונים החל מהערב, רביעי, 20.5, ועד ליום ראשון, 24.5.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מציינים כי אין צורך להתקהל במתחמי הרחפנים (שיפורטו בהמשך), מכיוון שהדרך הטובה ביותר לצפות בהם היא ממרחק של לפחות 500 מטרים. כמו כן בעירייה מדגישים כי את המופעים ניתן יהיה לראות מכל רחבי מזרח העיר.

מופעי הרחפנים הראשונים יתקיימו, כאמור, הערב (רביעי). המופע הראשון במגרש החנייה ליד מעונות רזניק של האוניברסיטה העברית בהר הצופים בשעה 21:00. המופע השני בטיילת ארמון הנציב בשעה 22:30; ביום חמישי יתקיימו שני מופעים – הראשון בתל אל פול בשעה 21:00, והשני במגרש החנייה ליד מעונות רזניק של האוניברסיטה העברית בהר הצופים בשעה 22:30.

המופע הראשון במוצ"ש יתקיים ברמת רחל בשעה 21:00, כאשר השני יהיה בשעה 22:30 בתל אל פול; שני המופעים האחרונים יתקיימו בעיד אל פיטר – ביום ראשון, 24.5. הראשון במגרש החנייה ליד מעונות רזניק של האוניברסיטה העברית בהר הצופים בשעה 21:00, והמופע השני בטיילת ארמון הנציב בשעה 22:30.

מעיריית ירושלים נמסר כי "המופעים יתקיימו בארבעה מתחמים שונים על מנת לכסות את כמות התושבים הגדולה ביותר. במופעים ניתן יהיה לצפות בכל רחבי מזרח העיר, במרחק של לפחות 500 מטר עד מספר קילומטרים ממיקום ביצוע המופע בפועל. חשוב לציין כי מדובר באירוע חדשני, יוצא דופן כחלק מהמשך הפעילות הכללית שאנו עושים במזרח העיר".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר