בית הספר היסודי רחביה ע"ש פולה בן גוריון, בדיקות קורונה (צילומים: פרטי, תיעוד מבצעי מד"א)
בית הספר היסודי רחביה ע"ש פולה בן גוריון, בדיקות קורונה (צילומים: פרטי, תיעוד מבצעי מד"א)

חששות ההורים התבררו כנכונים: תלמידה בבית הספר ע"ש פולה בן גוריון נדבקה בקורונה

השלכות התפרצות הקורונה בתיכון הגמנסיה העברית - תלמידת כיתה ה' בבית הספר 'רחביה' ע"ש דוד ופולה בן גוריון אובחנה חולה בנגיף. כל תלמידי הכיתה נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 1.6.20 10:28

גם בית הספר היסודי 'רחביה' ע"ש דוד ופולה בן גוריון הצטרף למעגל בתי הספר שבהם התגלו חולי קורונה. תלמידת כיתה ה' בבית הספר אובחנה כי נדבקה בנגיף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההורים בבית הספר היסודי העלו עוד במהלך חג השבועות וסוף השבוע את חששותיהם כי תלמידים בבית הספר נחשפו לתלמידים חולי קורונה, שלומדים בגמנסיה העברית ברחביה. ההורים החליטו להשבית את הלימודים בבית הספר, למרות הנחיית משרד החינוך ומינהל החינוך בעיריית ירושלים על המשך הלימודים. כאמור, הבוקר התברר כי חשש ההורים היה נכון. יש לציין כי תלמידים נוספים בבית הספר ממתינים לתוצאות בדיקות קורונה.

בהודעה שנשלחה להורי התלמידים והתלמידות על ידי הנהלת בית הספר 'רחביה' נכתב בין השאר כי "הימים האחרונים לא פשוטים במערכת החינוך הירושלמית וזו הסיבה שלקחנו פסק זמן, עודדנו תלמידים, הורים ואנשי צוות להבדק בבדיקת קורונה והתחלנו לאסוף נתונים. לצערנו הערב נודע לנו כי תלמידה הלומדת בכיתה ה' בבית ספרנו נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. עדכנו את מנח"י ואת משרד החינוך ופעלנו על פי ההוראות המקובלות במצבים אלו".

עוד כותבת מנהלת בית הספר ענת לביא כי "על פי ההנחיות על תלמידי הכיתה כולה להכנס לבידוד וגם על תלמידים נוספים שהיו איתה במגע (בבוקר או אחרי הצהרים, מהכיתות האחרות, מחוג התיאטרון או מהמסגרות האחרות). חלק נכבד מהצוות שהיה במגע עמה נכנס אף הוא לבידוד".

התלמידים והתלמידות וכל מי שהיה במגע עם התלמידה החולה חייב להיכנס לבידוד למשך 14 ימים, החל מהרגע האחרון בו פגשו אותה. רוב התלמידים נחשפו לתלמידה ביום רביעי שעבר, 27.5, על כן סיום תקופת הבידוד יהיה ביום רביעי 10.6.

כפי שפורסם מוקדם יותר הבוקר ב"כל העיר" מניין החולים בגמנסיה העברית בירושלים – תלמידים, תלמידות וצוותי הוראה עומד על 160 נדבקים. גם היום הורים רבים בחרו שלא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר, ביניהם בתיכון הימלפרב בבית וגן, בתיכון הרטמן ובתיכון האמנויות, שגם בו התגלו חולים. כמו כן גם היום ועדי ההורים בבתי הספר פולה בן גוריון, עמיטל הר חומה, ליד"ה, בויאר, מקיף גילה ואחרים החליטו להשבית את הלימודים, מחשש להתפשטות הקורונה.

ביממה האחרונה נוספו 55 חולים חדשים בקורונה ברחבי הארץ, סך הכל מניין הנדבקים עומד על 2,001 חולים מאומתים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר