גן סאקר (צילום: שלומי הלר)
גן סאקר (צילום: שלומי הלר)

במרחב הפתוח: היוזמה של מועצת הנוער בירושלים לקיים נשפי סיום בגן סאקר

בעקבות החלטת הממשלה לבטל את מסיבות הסיום בבתי הספר, בשל החשש מהתפשטות הקורונה: במועצת הנוער העירונית קוראים לאפשר למסיימי י"ב לקיים את נשפי הסיום המסורתיים במתחם מיוחד בגן סאקר

פורסם בתאריך: 21.6.20 19:52

מועצת הנוער בירושלים קוראת לאפשר לקיים את נשפי הסיום של תלמידי י"ב בגן סאקר או בפארק אחר במרחב הפתוח. בעקבות החלטת משרד הבריאות לבטל את מסיבות הסיום, אך מנגד ניתן לקיים אירועי ומופעי תרבות עד כ-250 איש – במועצת הנוער העירונית קוראים לאפשר למסיימי י"ב לקיים את נשפי הסיום המסורתיים במרחב הפתוח.

ל"כל העיר" נודע כי בעקבות פניות של תלמידי י"ב לחבר המועצה עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) בסוגיית אירועי סיום הלימודים בצל מגבלות הקורונה, פועל חביליו לקדם מהלך להקים מתחם בחודש הקרוב בגן סאקר או בפארק אחר, שיפעל תחת הגבלות הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"פנו אלי מספר שמיניסטים שהיו עצובים מביטול מסיבות הסיום", אומר חביליו ל"כל העיר", "ואני חושב שנכון שהעירייה תתגייס לעניין. לכן הצעתי להקים מתחם מסיבות בגן סאקר, באישור משרד הבריאות, שיינתן כל ערב לבית ספר אחר לצורך קיום מסיבת הסיום. נאמר לי שהנושא נבחן, טרם קיבלתי תשובה סופית".

בתוך כך, בסוף השבוע הודיעה מועצת התלמידים והנוער העירונית של ירושלים: "אנו מתקשים להבין את ההחלטה לא לאפשר לקיים מסיבות סיום במתכונת של מעל 50 אנשים. משרד הבריאות התיר לקיים אירועי ומופעי תרבות עד 250 איש (500 באישור מנכ"ל) ולפתוח את הרכבות. ההחלטה להתיר את פתיחת מקומות אלה ולא לאפשר לקיים מסיבת סיום לתלמידי כיתות י"ב כראוי היא מקוממת והזויה. אנו מבקשים ממשרד החינוך ומשרד הבריאות לשקול החלטה זו מחדש. לא ייתכן שמאות אנשים בים, ברכבת, בחתונות ובהופעות אך עלינו אסרו לציין מסיבת סיום. מדובר בהחלטות חסרות כל רציונל ובעיקר חסרות התחשבות בנו, תלמידי י"ב. אנו מבקשים ממשרד החינוך וממשרד הבריאות לאפשר לנו לקיים מסיבות סיום כראוי".

"לאחר 12 שנות לימוד אנו מבקשים לתת לנו לציין בצורה ראויה את סיום הלימודים", מדגישה מועצת התלמידים והנוער בירושלים. "אנו דורשים התחשבות והבנה בעקבות כך שעברנו שנה לא פשוטה ולא צפויה. אנחנו רק רוצים לחגוג עם חברים שלנו את סיום הפרק הזה בחיינו. אנחנו חושבים שאין הבדל בין הגעה לבית הספר לצורך בגרות לבין חגיגות מסיבת סיום במתחם גדול באופן שכבתי. גם השהייה היומיומית בבית הספר מזמנת מפגשים בין כל השכבה במסדרונות בית הספר. אנו מצטרפים לאמירה של ארגון ההורים ומחזקים אותה – "במקום להראות לנוער את הדרך הנכונה, מדינת ישראל מלמדת את הנוער לרמות, לשקר ולפעול בניגוד להנחיות. פשוט בושה וחרפה. אנו קוראים למשרד החינוך לשמוע את בני הנוער ולהפסיק להיות מנותקים".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "בעקבות הוראות משרד הבריאות ההצעה אינה רלוונטית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוזיקה רועשת, לא אצלנו בבקשה… אנא דאגו לסביבה, רוצים לחגוג, בשמחה, לא על חשבוננו. במרחב הפתוח, עם קורונה ובלי קורונה…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר