הדמיה של "הבארמון" (הדמיה: מתוך קמפיין ההדסטארט)
הדמיה של "הבארמון" (הדמיה: מתוך קמפיין ההדסטארט)

אחרי ההצלחה בבית הכרם ובקרית היובל: גם בארמון הנציב מתגייסים להקים פאב קהילתי

פעילים ופעילות בארמון הנציב יוזמים הקמת פאב קהילתי בשכונה, ומבקשים את עזרת הציבור באמצעות קמפיין מימון המונים: מטרת הגיוס היא לרכוש אוטובוס עירוני של אגד, לשפצו ולהקים בתוכו את "הבארמון"

פורסם בתאריך: 25.6.20 10:15

אחרי ההצלחה של "הבר-קפה" בבית הכרם ופאב המפלצת בקרית היובל – כעת, גם תושבים ותושבות בארמון הנציב פועלים להקים פאב קהילתי. הפעילים והפעילות מבקשים את עזרת הציבור במימון הפרויקט באמצעות קמפיין הדסטארט.

יוזמי הפרויקט מציינים כי מטרת הגיוס היא לרכוש אוטובוס עירוני של אגד, לשפצו ולהקים בתוכו את הפאב הקהילתי הראשון בשכונה. "אנחנו קבוצת תושבים ותושבות המתגוררים בשכונת ארמון הנציב (ע"ע תלפיות מזרח), מעוניינים להקים מקום בשכונה שאליו נוכל לצאת בערב מבלי הצורך להיכנס לרכב ולחפש חניה במרכז העיר", מציניים מארגני הפרויקט. "את ההשראה קיבלנו כמובן מפאבים קהילתיים נוספים שקמו ברחבי ירושלים כדוגמת המפלצת בקריית יובל בית הועד בבית הכרם והארטישוק בגבעה הצרפתית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



"עם הזמן ובעידוד המינהל הקהילתי התווסף למקום גם ייעוד נוסף, אשר ישמש כמרחב עבודה שיתופי (כמו WeWork) במהלך שעות היום בו יוכלו תושבי השכונה לעבוד או ללמוד ללא תשלום או בתשלום סמלי בלבד", כך נכתב. "המטרה שלנו היא שהמקום ישמש כמרחב השראה שכונתי בו כל תושב ימצא בו מקום וישמש כפלטפורמה למיזמים קהילתיים נוספים בשכונה.דוגמאות לפעילויות ומיזמים שנשמח לתת להם מרחב ומקום: הרצאות והעשרה קהילתית, מיזמים לחיבור בין אוכלוסיות, קידום תרבות מקומית ועוד".

בין יוזמי המהלך – אסף שחר, חבר ועד הנהלה ויוזם הפאב – יזם קהילתי, בעבר ריכז את קהילת הסטודנטים במסגרת "עושים שכונה" בגבעה הצרפתית של רוח חדשה, ויזם את הקמת מועדון הסטודנטים, שלימים התחבר ליוזמות אחרות בשכונה והפך למועדון "ארטישוק". המהלך יוצא אל הפועל בתמיכת המינהל הקהילתי בשכונה.

לתמיכה בפרויקט ההדסטארט של "הבארמון".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רויטל

    יוזמה ברוכה ומדהימה מקווה שלכל שכונה בירושלים יהיה את הפאב השכונתי שלה

  2. רויטל

    יוזמה ברוכה ומדהימה מקווה שלכל שכונה בירושלים יהיה את הפאב השכונתי שלה –
    ( התגובה הזאת לא קיימת משום שלא כתבתי אותה לא אני ולא אחרים )

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה משחסר בירושלים עוד בר בארמון הנציב שכונה מובלת בין שתי שכונת ערבים אוניות ג׳בל מוקבר וסור בהיר זה מירשם לעסון מהיזם המפיה המשקאות ..?!! לא רוצים בר בארמון הנציב !!!

  4. עמי

    פאב המפלצת מרעיש כל ערב והמבלים בו ממשיכים את הרעש גם בשעות הקטנות של הלילה. הפאב חשוב לקהילה אבל ללא גבולות זה משאיר טעם רע. רמת החיים של השכנים לפאב ירדה בעקבות פעילותו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר