היכל התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
היכל התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

פתיחת היכל התרבות החדש בפסגת זאב – הצצה למבנה החדש

אחרי שלוש שנים של עבודות הקמה - היום, ראשון, יושק היכל התרבות החדש בפסגת זאב, שכולל כ-400 מושבים; המתחם נבנה בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 28.6.20 16:28

היום, ראשון, ייפתח היכל התרבות החדש בפסגת זאב, אחרי שלוש שנים של עבודות הקמה. ההיכל נבנה בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים.

למעשה, כפי שפורסם ב"כל העיר", ההיכל היה אמור להיפתח בסוף שנת 2019, אך זה התעכב. לאחר מכן, בשל משבר הקורונה נרשם עיכוב נוסף – כעת, ההיכל החדש צפוי לשרת  את תושבי שכונות צפון העיר ובו יתקיימו מופעים, הצגות ואירועים שונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


את התוכנית, יש לציין, קידמה סגנית ראש העיר לשעבר יעל ענתבי, תושבת השכונה. מדובר בהיכל שמתפרס על שטח כ-1,600 מ"ר והוא כולל כ-400 מקומות ישיבה.

"מדובר בפרויקט ענק של עיריית ירושלים ומפעל הפיס שעלותו כ-40 מיליון שקלים", מציינים השבוע בעיריית ירושלים. "היכל התרבות החדש כולל אודיטוריום מרכזי בן 400 מקומות למופעי תיאטרון רפרטוארי, מוזיקה, מחול ועוד".


אולם התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: עיריית ירושלים)

אולם התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: עיריית ירושלים)


"האולם אובזר בציוד חדשני לרבות מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר", מספרים בעירייה. "במקום יפעל מרכז אומנות רב תחומי לעידוד יוצרים וחינוך לאמנויות, אולפן הקלטות, בלאקבוקס – סטודיו למחול ואולם למופעי פרינג'. חללים לקורסי אמנות חזותית וקולנוע. ההיכל החדש מתאפיין בשילוב פורץ דרך בין הנגשת מופעי תרבות שונים ושילוב פעילות אמנים ויוצרים ירושלמים".

בעיריה מבקשים להדגיש כי "עיריית ירושלים היא היחידה בארץ המשיקה היכל תרבות על רקע משבר הקורונה, ומקדמת בכך את התרבות העירונית, המשפיעה רבות על התחום ויוצריו בארץ ובעולם".


אולם התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: עיריית ירושלים)

אולם התרבות החדש בפסגת זאב (צילום: עיריית ירושלים)


ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אחרי שנים רבות הגיע הזמן לברך על המוגמר. אחרי הקאנטרי השבוע אנו פותחים גם את היכל התרבות ובכך משלימים את הפיתוח של המתחם. בשנים הקרובות נמשיך ונשקיע גם בפסגת זאב וגם בשאר שכונות ותושבי ירושלים. תושבי פסגת זאב, תתחדשו".

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי השקת היכל התרבות החדש בעיר מצטרפת לשורה של מהלכים רחבים שביצעה עיריית ירושלים לחיזוק תחום התרבות והיוצרים בתקופה מאתגרת זו, וביניהם: תוספת לתקציב התרבות על סך 3 מיליון שקלים;  הקמת קרן סיוע לאמנים שנקלעו למצוקה כלכלית אשר לטובתה הוקצו 800,000 שקלים (גובה הסיוע לאמנים הזכאים יהיה על סך 4,000 שקלים); הקמת קולנוע אונליין close up JLM המציג סרטים של יוצרים ירושלמים; במות בידור ניידות בהפתעה שכללו ביקור של אמנים בשכונות; "יוצרים בבית", מיזם ראשון מסוגו המזמין את האמנים לצלם בביתם את יצירותיהם; אירועי יום העצמאות שכללו פריסת במות בידור בשכונות לצד משאיות השמחה שנסעו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מני

    תתחדשו,לנו תושבי גילה נותר רק לפרגן וקצת לקנא.חוץ ממתנ"ס עם סיפריה ובריכה נורמליים אין כלום. אה שכחתי,יש לנו "קניון" בשם אפטאון(חחחחח),סופר אחד וכבישים עם עבודות אינסופיות.ואיך שכחתי,יש לנו גם מתחם מקסים ללימודי ובחינות נהיגה עם "למדים" שממלאים את כבישי השכונה(כדי שלא נרגיש לבד כנראה).אז באמת שיהיה לכם בכיף.ותבינו,זה לא מובן מאליו,בטח שלא בעיר כמו י-ם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר