אילוסטרציה של כיתה ריקה, בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילומים: רינת אברג'יל, שלומי כהן)
(צילומים: רינת אברג'יל, שלומי כהן)

עוד שנה של למידה מרחוק? "ערוכים לכך שבתי הספר יוכלו לעבור בקלות משגרה לחירום"

מערכת החינוך בירושלים נערכת לספטמבר, בדגש על חזרה ללימודים לצד הגל השני של הקורונה: "ברור לכולנו שיכול להיות שבתי ספר יכנסו ויצאו מבידוד ואנו ערוכים"

פורסם בתאריך: 7.7.20 11:54

גם שנת הלימודים תשפ"א תעמוד לצד ובצל התפרצות נגיף הקורונה. לאור העלייה בתחלואה והעובדה שהגל השני של הנגיף הוא כבר עובדה די מוגמרת, במערכת החינוך בירושלים ערוכים לשנה מאתגרת של לימודים לצד התמודדות עם התפרצויות נקודתיות של נגיף הקורונה.

מדיון שנערך אתמול (שני) בוועדת החינוך בעיריית ירושלים, עלה כי במינהל החינוך ובעירייה ערוכים לכל תרחיש, כולל למידה מרחוק, סגירת בתי ספר ופתיחתם מחדש והתמודדות עם בידוד של צוותי הוראה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במסגרת ההיערכות של מערך החינוך, כך עלה מהדיון, רכשה עיריית ירושלים אלפי מחשבים וטאבלטים בסכום של מיליוני שקלים. כמו כן, הושלמה ההיערכות ללמידה בקפסולות, ובמתן מענה לילדי עובדי מערכת הבריאות. יצוין כי בדיון נכחו חברי מועצת העירייה, ראש מינהל החינוך אביב קינן, מנהלי אגפים במנח"י והמנהלים המקצועיים של בתי הספר העל יסודיים, היסודיים וגני הילדים.

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי) אמרה בדיון: "אנו ערוכים לכך שכל בית ספר יוכל בלחיצת כפתור לעבור משגרה לחירום בקלות, ולא להיות בחוסר וודאות תמידי. ברור לכולנו שמקרים שבתי ספר יכנסו ויצאו מבידוד יכולים להיות ואנו ערוכים גם לכך".


ועדת החינוך בעיריית ירושלים (צילום: עיריית ירושלים)

ועדת החינוך בעיריית ירושלים (צילום: עיריית ירושלים)


במהלך הדיון ציינה משה בגאווה את עבודת מינהל החינוך (מנח"י) בעירייה ואמרה כי "מינהל החינוך בעיריית ירושלים לקח אחריות ולא חיכה מהצד להנחיות כאלה ואחרות".

בנוסף, מחזיקת תיק החינוך הנחתה את מנח"י "להיות קשובים לצוותי ההוראה ולהורים, שהינם חלק משמעותי במערכה, במיוחד ברגעים של חוסר ודאות".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" עוד בחודש אפריל, ראש מנח"י קינן ציין כי "האתגר הגדול הוא לנהל את מערך הקורונה במקביל לניהול והיערכות לשנת הלימודים הבאה, שתיפתח באותה חגיגיות כמו בכל שנה. יש לנו מצוקה מבחינת עובדים וקבלנים – אבל אנחנו פועלים כדי ששנת הלימודים הבאה תיפתח בצורה המיטבית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר