פגייה חדשה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)
(צילום: דוברות הדסה)

אמו של הפעוט מהר חומה שטבע בבריכה: "עוברות עלינו שעות קשות; זקוקים לתפילות שלכם"

הפעוט בן השנתיים, נעם דוד מהר חומה, טבע אתמול בבריכה בשדות מיכה ופונה במצב קריטי להדסה עין כרם - אמו מבקשת מהציבור בפוסט שפרסמה בפייסבוק להתפלל להבראתו: "אנחנו מלאים באמונה ובתקווה שנעם דוד ישוב לאיתנו"

פורסם בתאריך: 12.8.20 16:56

הפעוט שטבע אתמול, שלישי, בבריכה בשדות מיכה, סמוך לבית שמש, עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם. משפחתו, שמתגוררת בהר חומה בירושלים, מבקשת מהציבור הרחב להתפלל לשלומו של הפעוט נעם דוד. אמו, שרה לוי, כתבה בשעות האחרונות בדף הפייסבוק שלה: "עם ישראל היקר!! זקוקים לתפילות שלכם! בבקשה תקראו פרק תהילים לרפואת הבן שלי נעם דוד בן שרה הלן רחל שטבע וכרגע מונשם ומורדם. תעזרו לנו להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה".

לפני כמה שעות מעדכנת אמו, שרה לוי, כי "בזכות התפילות מצבו של נעם דוד יציב אך הוא עוד לא יצא מכלל סכנה ויש עוד כמה בדיקות קריטיות שנדע תשובות עליהן רק בימים הקרובים. אנא המשיכו בתפילות בימים אלו כמה שאפשר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לוי מוסיפה וכותבת בפוסט נוסף כי "אחים יקרים שלנו, עוברות עלינו שעות קשות מנשוא, אך אנחנו מלאים באמונה ובתקווה שנעם דוד ישוב לאיתנו, רצינו לומר תודה לאימי הצדיקה מרים לוי שהצילה את נעם דוד בדקות הראשונות כשיצא מהמים, והנשימה אותו בכל כוחותיה עד שהגיעו לטפל בו. תודה למשפחה האהובה שלנו שמלווה בכל הדרך, תומכת בנו ודואגת לילדים שלנו".

"תודה לאנשי מד"א המדהימים שטיפלו בנעם דוד במקצועיות מהרגע שהגיעו, תמכו בנו והרגיעו", היא מספרת. "תודה לכל צוות בית חולים הדסה עין כרם על שעובדים ללא הפסקה במסירות רבה, במקצועיות, במאור פנים ובאהבה גדולה. אנחנו מרגישים כאן בטוחים. תודה לכם – לכולכם. על התפילות, הדאגה, העזרה, והחיבוק מרחוק. איזה עם יפה יש לנו. אתם מחזקים אותנו כל כך. ותודה אחרונה לה' על הכל. אנחנו מאמינים בך וסומכים רק עליך שתמשיך לשלוח שליחים נאמנים ותשמע את תפילותיהם של עמך ישראל".


סמוך לזירת הטביעה של הפעוט בשדות מיכה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

סמוך לזירת הטביעה של הפעוט בשדות מיכה (צילום: דוברות איחוד הצלה)


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר בית שמש", הפעוט טבע בבריכה ונמשה מהמים כשהוא ללא דופק וללא נשימה. צוותי הצלה של מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו למקום והעניקו לפעוט טיפול ראשוני מציל חיים – הוא פונה במצב קריטי לבית החולים הדסה עין כרם. מצבו עדיין מוגדר קשה.

דלית גהן, פעילה חברתית ותושבת הר חומה, מוסיפה ומספרת בשיחה עם "כל העיר" כי שמעתי על המקרה המצער הבוקר, ולאחר שביררתי פרטים הבנתי שהמשפחה מבקשת וזקוקה לכל תפילה, לכן ביקשתי מתושבי ירושלים והר חומה בפרט להתפלל לרפואתו של התינוק שיבריא במהרה".

בהדסה עין כרם מורים כי הוריו של נעם דוד "מבקשים להודות לכוחות מד"א ולצוותי הדסה על הטיפול המסור והאוהב בבנם. הם מבקשים מן הציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של נעם דוד בן שרה הלן רחל.  נעם דוד מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם. מצבו עודנו קשה אך יציב. ד"ר דיויד קלייד, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, מבקש להדגיש כי זהו מקרה שני של טביעת פעוט בבריכה פרטית בתוך שבועיים, המטופל בהדסה. לפני כעשרה ימים שוחררה מהיחידה גפן בת ה-3 לאחר שטבעה בבריכה בבת עין וחייה ניצלו לאחר הטיפול בהדסה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר