אולמי לה-בל (צילום: גדעון סעדו)
אולמי לה-בל (צילום: גדעון סעדו)

המשבר הקשה של בעלי אולמות האירועים בירושלים: "אנחנו כבר לא מנסים להתמודד, הרמנו ידיים"

אולמות האירועים בירושלים מושבתים כבר למעלה מארבעה חודשים, והפתיחה מחדש לא נראית באופק - בעלי לה-בל גדעון סעדו ל"כל העיר": "למה אולמות בשטח של כ-2,000 מ"ר לא יכולים לערוך אירועים של כ-200 איש?"

פורסם בתאריך: 16.11.20 07:53

במסגרת מתווה ההקלות אולמות האירועים צפויים להיפתח בשלב השישי והאחרון. עבור בעלי אולמות האירועים מדובר בשלב שספק אם ייצא לפועל השנה. בשיחה עם "כל העיר" מספרים בעלי אולמות בירושלים על החשש מקריסה כלכלית ועל היעדר המענה מהממשלה.

"המצב על הפנים, קשה מאוד", מתאר גדעון סעדו, בעלי אולמי "לה-בל" בתלפיות. "הזוגות מתחתנים בחצרות, בבתי כנסת, בבתים שלהם, מחפשים כל מיני פתרונות בזמן שיש אולמות שיכולים לארח אותם. אני לא מבין למה אולמות בשטח של כ-2,000 מ"ר לא יכולים לערוך אירועים של כ-200 איש, עם מרחקים, עם קפסולות ועם הגבלות רציניות. כשנפתחנו הקפדנו על זה בצורה הכי טובה. כשאומרים שהתחלואה מגיעה מהאירועים, זה לא מאיתנו, זה מהחתונות הפיראטיות, מהמסיבות שעושים בחצרות ולא בודקים בהן חום, ולא שומרים על מרחקים. צריך לתת לנו לפתוח בהתאם לתו הסגול, מי שלא ישמור על הכללים שיסגרו אותו, שייצא מהמשחק. תנו לנו להתפרנס".


גדעון סעדו, מבעלי אולם האירועים לה בל (צילום: פרטי)

גדעון סעדו, מבעלי אולם האירועים לה בל (צילום: פרטי)


שכחו אתכם מאחור?
"כנראה ההתאחדות שלנו חלשה, ולא עושים מזה מספיק רעש. חושבים שכל בעלי האולמות מיליונרים, אבל אולמות אירועים בירושלים נסגרים. אני מכיר אנשים שנאלצו לסגור. הכל פוליטיקה, אני לא מתעסק בזה ולא מבין בזה, אני יודע להביא פרנסה הביתה, אני יודע לשמח חתן וכלה ולרצות אנשים, אבל מה קורה שמה בצמרת שלנו? לא מבין בזה".


אולמי לה-בל (צילום: גדעון סעדו)

אולמי לה-בל (צילום: גדעון סעדו)


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


דרור כהן, בעלי אולמי "חי" בתלפיות משתף בגילוי לב את המציאות הקשה איתה הוא וחבריו מתמודדים, "אנחנו כבר לא מנסים להתמודד עם המצב, זהו, הרמנו ידיים. ניסינו פעמיים להתמודד – פעם ראשונה כשניסינו להתמודד זה היה כשהורידו אותנו ל-100 אנשים, ואחרי כמה ימים סגרו אותנו. ובפעם השנייה שניסינו להתמודד כשבאו ואמרו, יופי תפתחו, מה-14 ליוני אתם יכולים לעבוד וקנינו סחורה ושילמנו לספקים במזומן כדי שנוכל לעבוד. היו לנו אירועים לחודשיים, ופתאום בום, אחרי שבוע סגרו אותנו. ושוב, כל הסחורה לזבל. אנחנו לא עובדים מה-2 ביולי. אם לא עובדים תקופה כל כך ארוכה, ובזמן הזה רק מוציאים כסף על ארנונה ותשלומים – אנחנו נכנסים למינוס של עשרות אלפי שקלים. המדינה צריכה להתעשת ולהבין שהאולמות לא עובדים, ויש לתת להם את מלוא ההוצאות. יש בסך הכל 600-500 אולמות בארץ – המדינה צריכה לכסות על ההוצאות שלנו, זה לא הוגן, אני גם לא מביא כסף הביתה וגם משלם מהכיס שלי אלפי שקלים לכיסוי הוצאות שוטפות".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עזרא

    איך אומרים כולם "אין על ביבי" כשהוא יצטרך אתכם הוא יידע מתי ובאיזה סעבה לפנות לטוב ליבכם לבחור בו. לכן מהרגע שבחרתם בו תמתינו לבחירות הבאות אולי יענה לכם?
    יש תקווה אם תזכרו לו את השיכחה הזאת בבחירות לםי הפסוק " כי זוכר כל הנשכחות אתה"
    בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר