נצ"מ שמעון מרציאנו ויהודה בן יוסף בסיור בשנת 2018 (צילום: פרטי)
נצ"מ שמעון מרציאנו ויהודה בן יוסף בסיור בשנת 2018 (צילום: פרטי)

כתב האישום נגד נצ"מ מרציאנו: חבר המועצה שמתייצב לצידו של מפקד לב הבירה – "שוטר איכותי וטוב"

אחרי החלטת מח"ש להגיש כתב אישום נגד מפקד תחנת לב הבירה נצ"מ שמעון מרציאנו, בגין תקיפת ילד חרדי בהפגנה - חבר המועצה יהודה בן יוסף תומך בחברו ואומר ל"כל העיר": "מעולם לא ראיתי אותו מתנהל באלימות, הכרתי איש אדיב"

פורסם בתאריך: 3.1.21 10:52

אחרי כתב האישום: חבר המועצה יהודה בן יוסף (ירושלים תצליח) מתייצב לצידו של מפקד תחנת לב הבירה ניצב משנה שמעון מרציאנו, המואשם בתקיפת ילד, במהלך הפגנה ואומר השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי הוא "שוטר איכותי וטוב".

כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, מפקד תחנת לב הבירה בירושלים נצ"מ שמעון מרציאנו נאשם כי דחף בחוזקה ילד בן 12 וסטר לו, בעת הפגנה אלימה שנערכה לפני שלושה חודשים בשבטי ישראל. האירוע תועד במצלמות והוביל לסערה גדולה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



ההיכרות בין השניים החלה בתקופה בה כיהן בן יוסף כיו"ר מינהל קהילתי ארמון הנציב, ומרציאנו כמפקד תחנת 'עוז' הסמוכה לשכונה. "שימי עבד איתי לאורך הרבה שנים", מספר בן יוסף ל"כל העיר", "חלק מהשנים היו בתקופת הפיגועים, הפגנות קשות בתוך השכונות. מעולם לא ראיתי אותו מתנהל באלימות, הכרתי איש אדיב, פתוח לקהילה, יודע להתמודד במצבים קשים".


יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)


בן יוסף מוסיף ואומר כי "קשה לי מאוד לעכל את זה, מתוך מקום של חיבור מאוד ייחודי, מאוד אהבתי את האיש, מאוד כואב לי שדווקא הוא מתחבר לאירוע הלא פשוט הזה. חבל על שוטר איכותי וטוב, מנהיג עם יכולות מדהימות בעבודה מול קהילה, מול אנשים גם במצבים מורכבים, חבל לי עליו".


תחנת לב הבירה, משטרת ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

תחנת לב הבירה, מגרש הרוסים בירושלים (צילום: אמיל סלמן)


מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עדי וולנרמן – ביום 4.10.20, בשעות הערב, פיקד נצ"מ מרציאנו על כוח משטרתי, שהיה אחראי על אבטחת ומניעת הפרות סדר בהפגנה מרובת משתתפים של מפגינים מהמגזר החרדי שנערכה בשכונות חרדיות בירושלים בשלב מסוים, כך לפי כתב האישום, ההפגנה הפכה אלימה וכללה הפרות סדר, לרבות הבערת פחי אשפה, יידוי אבנים לעבר השוטרים והשמעת קריאות גנאי וגידופים כלפיהם. במהלך ההפגנה, סמוך לחצות, החל נצ"מ מרציאנו לרוץ לעבר קבוצת מפגינים שעמדו בסמוך אליו, ברחוב שבטי ישראל, ואשר על פי החשד השליכו אבנים אל עבר השוטרים. בעקבות השלכת האבנים, ילד בן 12, אשר עמד יחד עם יתר המפגינים במקום, החל לברוח מנצ"מ מרציאנו יחד עם מפגינים אחרים.

מכתב האישום עולה כי נצ"מ מרציאנו תפס את הילד באמצע ניסיון בריחתו, דחף אותו בחוזקה לעבר קיר אבן שמצוי במקום וכתוצאה מכך הפיל אותו ארצה. בעוד הקטין ישוב על הקרקע ושב וצועק "לא עשיתי כלום", מבלי להתנגד או לעשות כל פעולה אחרת, סטר לו הנאשם בפניו, ללא כל סיבה או התגרות.

סמוך לאחר מכן, הבחין נצ"מ מרציאנו במפגין אשר אחז בידו טלפון נייד ותיעד בצילום את הובלתו של הקטין על ידי שוטר אחר. הנאשם אחז בעורפו של המפגין, הדף אותו בחוזקה והפילו ארצה, לעבר שיחים המצויים במקום. בגין שתי עבירות אלו, נאשם נצ"מ מרציאנו בעבירה של תקיפה סתם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אחד למען כולם

    מעניין מאוד שהמפגינים לא עשו כלום
    תפסיקו בבקשה להצחיק אותנו….
    הכתב מצויין "בשלב מסוים, כך לפי כתב האישום, ההפגנה הפכה אלימה וכללה הפרות סדר"
    לא חילקו שם סוכריות
    מי שיקלל ירים יד על שוטר / חייל צריך לשלם את המחיר !!!!

    בלי רחמים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר