המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

הסערה בהדסה: רק עובדים שחוסנו לקורונה או החלימו מהנגיף יוכלו להגיע לעבודה בסגר

הנהלת בית החולים הודיעה לפני זמן קצר כי על רקע העלייה בהיקפי התחלואה - רק עובדים ועובדות שחוסנו נגד הקורונה או החלימו מהנגיף יוכלו להמשיך לעבוד במהלך הסגר; שאר העובדים הונחו לצאת לחופשה על חשבונם; חלק מהעובדים טוענים כי מדובר בפגיעה בזכויותיהם

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:11

המרכז הרפואי הדסה בירושלים הוציא היום, רביעי, הנחיות חדשות לעובדים ולעובדות לקראת הסגר שצפוי להיכנס לתוקפו מחר, חמישי, 7.1 בחצות. לפי ההנחיות החדשות – רק עובדים שהתחסנו נגד הקורונה או החלימו מהנגיף או כאלה שמשתתפים בניסוי של החיסון הישראלי, יוכלו להגיע לעבודה. כל השאר יצטרכו לצאת לחופשה על חשבונם.

בשיחות פנימיות בהדסה חלק מהעובדים מתרעם על ההחלטה החדשה, שעלולה לפגוע בעבודתם בהדסה ולגזול את פרנסתם. חלק מהעובדים טוען כי לא לכל העובדים יש מספר רב של ימי חופשה, וגם אלה שיש להם – לא רוצים לבזבז את ימי החופשה המגיעים להם על פי חוק בשנת 2021 על ימי הסגר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


סמנכ"ל משאבי אנוש חגי פיליפסון שיגר מכתב לעובדים, שבו הוא מציין בין השאר כי "עובדים שלא חוסנו עדיין לא יוכלו להגיע לעבודה זאת מבלי לבחון בשלב זה את מידת חיוניותם. עובדים אשר לא חוסנו, ובשל כך לא יוכלו להגיע לעבודה ישהו בחופשה (שנתית, על חשבונם), החלטה סופית בעניין הדיווח תתקבל על פי מה שייפסק במדינה לגבי עובדים כאמור שאינם מגיעים לעבודה".


המכתב שיצא לעובדי הדסה


פיליפסון מוסיף ומבהיר כי "עובדים שאינם יכולים להתחסן לאור מחלות או בנסיבות אחרות, יכולו להגיש בקשה להחרגתם ובקשתם תידון בוועדת חריגים".

במכתב מצוין כי עובדים ועובדות שעדיין לא התחסנו יוכלו לעשות זרת בעמדת חיסון, שתיפתח מחר, חמישי, בשעה 8:00, ועד לסיום מנות החיסון הנוספות שהוקצו לבת החולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימית

    הדיקטטורה ממשיכה, לא יאומן כמה חוקים עוד ירמסו בשם הקורנה… אנחנו מאפשרים להם בשתיקה שלנו הכל!!!

  2. אלון

    חוצפה לתבוע בענק את מי שכתב את הדבר הזה שמחייבים להתחסן מחר יחייבו אותנו לעשות דברים אחרים. אין להם שום זכות. ואם הם רוצים שיוציאו לחופשה על חשבון המעסיק.

  3. בלתי מעורב

    כמו שצריך. או לחייב או סנקציות. נראה אותכם לא מתחסנים אם לא תוכלו לטוס

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר