יובל כרמי, כרמי בעת הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים (צילום: מתוך פייסבוק, שלומי הלר)
יובל כרמי, כרמי בעת הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים (צילום: מתוך פייסבוק, שלומי הלר)

"יצאה מחוזקת": הסתיים העימות שנערך בין יובל כרמי לבין המתלוננת הראשונה

"העימות היה ארוך ומתיש": בתחנת מוריה נערך העימות בין הפסיכולוג יובל כרמי, שחשוד בניצול מיני של מטופלות, לבין המתלוננת הראשונה; מתלוננת רביעית הגישה הערב נגדו תלונה בחשד לעבירות מין שביצע בה לפני כעשר שנים

פורסם בתאריך: 3.2.21 19:14

היום, רביעי, נערך עימות משטרתי בחדר החקירות בין הפסיכולוג יובל כרמי, החשוד בניצול מיני של מטופלות, לבין המתלוננת הראשית, צעירה כבת 21 מירושלים. מקורביה של הצעירה מספרים ל"כל העיר" כי "העימות היה ארוך ומתיש", אך היא "יצאה ממנו מחוזקת, ועם הרגשה שהוא לא הצליח לענות על אף אחת מהטענות שלה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעימות המשטרתי, בין השאר, עומת כרמי עם הודאתו המוקלטת על מעשיו כלפי המתלוננת הראשונה. כפי שפורסם המתלוננת הגיעה לביתו של כרמי והטיחה בו את המעשים שביצע בה, בנוכחות מטופלות אחרות. בהקלטה נשמע כרמי מודה במעשים.

היום, רביעי, הגיעה מתלוננת נוספת, רביעית, והגישה תלונה כנגד כרמי. מדובר באישה שטופלה על ידי כרמי לפני כעשור, ולטענתה היא נוצלה מינית על ידו, ככל הנראה באותה שיטה שבה הוא ניצל מינית ופגע לפי החשד במתלוננת הראשונה.

"היא מאוד מעודדת מזה שתומכות בתלונה שלה עוד ועוד מתלוננות", ממשיכים ואומרים מקורביה של הצעירה המתלוננת הראשונה ל"כל העיר", "כי כל מתלוננת שמגיעה, אפילו אם קיימת התיישנות על המעשים, היא עוד ראיית סיוע שמחזקת את הטענות שלה".

כרמי, בן 66, פסיכולוג קליני ותיק מבית הכרם, נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע מעשה אינוס ומעשה מגונה בצעירה לפני כחודש. כרמי הוא גם מנחה קבוצות, מורה ומטפל בהולודינמיקה, מנחה ומטפל בקונסטלציה משפחתית, שהיה בין מומלצי שירותי בריאות כללית, מורה ליוגה ולמדיטציה ומרצה במסגרות טיפוליות וחינוכיות. הפסיכולוג, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" נעצר ביום רביעי שעבר והוא הובא לחקירה בתחנת מוריה, לאחר שלילה קודם הצעירה התלוננה כנגדו בתחנת מוריה. מדובר בצעירה, שנמצאת אצלו בטיפול כחמש שנים על רקע פגיעה מינית שעברה, ובין השאר היא נכחה בעת שחברתה שירה בנקי ז"ל נרצחה במצעד הגאווה בירושלים לפני כחמש שנים.

עו"ד רוני אלוני סדובניק, המייצגת את המתלוננת הראשונה, מסרה לאחר פרסום שמו כי "כל בעל מרות שמנצל את מצוקת התלוי בו לצורך סיפוק צרכיו המיניים הוא עבריין, אך כשמטפל נפשי עושה זאת למטופלת שלו, ביודעין כי הגיעה לטיפול על רקע פוסט טראומה קשה בשל עבירות מין שעברה בגיל 5, השבר באמון בבני אדם בכלל ובמטפלים עתידיים הוא אדיר, יש לבחון היטב ולחומרה את העבירות הפליליות בהן יואשם בכתב האישום, שכן מעשיו לא פחות חמורים מרצח הנפש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אנה

    חבל על הכסף לפסיכולוג.
    קיימו תורה ומיצוות ב א מ ת ותגלו את האור.

  2. אני מגיב לאנה

    למגיבה בשם אנה. גם מקיימי תורה ומצוות עוברים פגיעה מינית על ידי רבנים או רבניות אז מה קשור מה שכתבת? וחוץ מזה יש גם פסיכולוגים חרדים אז תגידי להם שיעזבו את המקצוע ושרק יקיימו תורה ומצוות. בקיצור אין קשר. ואגב אני חרדי שמכיר חרדיות שעברו פגיעה מינית על ידי בני משפחתם ששומרים ומקיימים תורה ומצוות. בקיצור אין קשר בין מה שכתבת לבין פגיעות מיניות. גם רופא וכל אדם אחר יכולים לפגוע . דוגמה לכך הרבנית לאופר שהוסגרה לאוסטרליה. נכון גברת אנה?

  3. אחת שיודעת

    אצל החרדים לא נותנים לזה לצאת החוצה, ושיגיע למשטרה. (לא היו נותנים לבחורה להתלונן, מקסימום סוגרים על פיצוי מקומי)
    וחוץ מזה כבר ראינו איך המשטרה מטפלת בחרדים ….. ( מפחדת בחסות הממשלה..)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר