כיתת לימוד בימי הקורונה, מתוך קמפיין שעלה בדף הנהגת ההורים (צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד)
כיתת לימוד בימי הקורונה, מתוך קמפיין שעלה בדף הנהגת ההורים (צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד)

הנהגת ההורים בירושלים: "שוב הממשלה קוברת את עתיד ילדינו"

ירושלים, שבה רוב שכונותיה מוגדרות אדומות, לא צפויה לפתוח מחדש את הלימודים - יו"ר הנהגת ההורים בעיר: "דור שלם הולך לאיבוד. אני קורא לממשלת ישראל לעשות הכל ולהחזיר את ילדינו למוסדות החינוך בביטחון, באחריות ובהקדם"

פורסם בתאריך: 7.2.21 18:27

ההורים בירושלים מתוסכלים – על רקע מתווה המתגבש, מערכת החינוך בירושלים לא צפויה להיפתח ביום שלישי, לאחר שרוב השכונות בעיר הינן אדומות וכתומות. זאת בזמן, יש לציין, שתלמידי התורה פתוחים ופועלים ללא כל אכיפה משטרתית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי המתווה המתגבש, ילדי גני ותלמידים ותלמידות עד כיתות ד' ו-י"א-י"ב יחזרו ללימודים רק ביישובים צהובים וירוקים. ביישובים כתומים ואדומים, כמו ירושלים, יחזרו אותן קבוצות גיל ללימודים, אך אלו יתקיימו בקפסולות של חצאי כיתה, שילמדו יום כן ויום לא – וכולם ילמדו באוויר הפתוח רק בימים שבהם מזג האוויר מאפשר זאת.

בתוך כך, מסתמן כי הממשלה תאשר לפתוח את הפעוטונים לגילי לידה עד 3 בכל הארץ, גם בערים אדומות וכתומות.

בהנהגת ההורים בירושלים מודאגים היום מתלמידי ה'-י', שעד כה לא חזרו כלל ללימודים, ולמדו מרחוק באמצעות זום. היום יצאה הנהגת ההורים הארצית בקמפיין רשת לטובת תלמידי ה'-י' ובין השאר נכתב במודעות המחאה: "הצילו, אנחנו כבר שנה בבית. עד מתי ה'-י' יהיו שקופים".


אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)

אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)


אריק קפלן, יו"ר הנהגת ההורים בירושלים כתב בדף ארגון ההורים במהלך סוף השבוע כי "שוב הממשלה קוברת את החינוך ואת עתיד ילדינו. אז למי שטרם שמע, אני יכול לעדכן שהחל מיום ראשון בבוקר סוף סוף נוכל לקחת את ילדינו: למספרה – לעשות גוונים בשיער או סתם להסתפר, לפדיקור, מניקור ואפילו להתפנק עם מסא'ז, לטייל בשמורת טבע (עם מטריה וגם בלי), לנסוע לצימר בצפון, בדרום, לראות את פריחה, ליהנות ממפלים ולכבוש את כבישי ישראל, לצאת לקנות פלאפל, פיצה או שווארמה, וכמובן להתארח אצל החברים מהכיתה, מהגן ואפילו אצל המורה בבית – גם אם זה מעבר למגבלת ה-1,000 מטרים".

"ואת כל הכיף הזה", מציין קפלן, "נעשה בזמן שאנו ההורים נצטרך להגיע למקומות העבודה החיונים והלא חיונים שלנו. ודרך אגב יודעים לאן לא נוכל לקחת אותם? למקום הכי טבעי שהם צריכים להיות בו – לגן הילדים ולבית הספר. די! דור שלם הולך לאיבוד. יש להחזיר החינוך למקום הראוי לו. אני קורא לממשלת ישראל לעשות הכל ולהחזיר את ילדינו למוסדות החינוך בביטחון, באחריות ובהקדם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. שרון כהן

    אריק ידידי מי שדואג לחיי ילדו שישמור אותם בבית.
    הסכנה גדולה מהתועלת.

  2. תלמוד תורה רנה קסין/ישיבה שליד האוניברסיטה

    הפיתרון הוא פשוט להפוך כל החינוך הכללי לחינוך "עצמאי"
    ככה תוכלו לפתוח כל בתי הספר מתי שאתם רוצים , כולל ימי הסגר וחגים , לאומיים, ותהנו בשפע של תקציבים , בלי להיות כפופים לאף אחד וללא פיקוח

  3. מיכל

    הממשלה נוהגת באחריות גדולה מאד.
    להחזיר את הילדים במצב הזה למוסדות זה חוסר אחריות.
    צריך לחשוב על חזרה רק אחרי פורים למנוע סכנות של התפשטות חזקה שוב.

  4. אני

    מה אתם מאשימים את הממשלה? זה מה יש . יש מגפה תתחסנו וזהו. שוב נתניהו אשם?

  5. מיכל

    הממשלה נוהגת באחריות גדולה בכך שלא מחזירה את הילדים למוסדות החינוך.
    עד אחרי פורים כדאי לא להחזיר את הילדים !!!
    מפחיד ביותר המדבקה שתהיה אם יחזרו לפני פורים.

  6. יעל

    שוב שוב אתם חוזרים על אותה הטעות תלמודי התורה לאאאאאא פתוחים. בשכונתינו 5 תלמודי תורה וכווווולם סגורים. חבל ששוב ושוב אתם מוציעם לעז על קומץ קטן. גם מסיבות טבע ומסיבותמואלכוהול יש הרבה אז מה כל החולינים עושים מסיבות????????

  7. גברת המורה

    במקום להתלונן, תדרשו עזרה לילדים. מורים שיעזרו להם בעבודות החלופיות, בהסטוריה, בהבעה, באזרחות ועוד- שתלמיד לא יפחד לשאול את המורה מה צריך ואיך לכתוב עבודה.

    הכי חשוב שכיתות י-יא תקבלנה עזרה בזום, כי זה העתיד שלהם ולא יוותרו להם. יב- כבר סיימו. כיתו ה-י לא חייבות שיעורי אזרחות ועוד. רק תתנו את מה שבאמת חשוב והרבה בחירה, אחרת זה רע, רע , רע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר