לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)
לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)

הבוקר: המחאה של הנהגת ההורים בירושלים להחזרת תלמידי ה'-י' לבתי הספר

בהמשך לחזרתם של חלק מתלמידי הגן עד כיתה ד' בעיר הבוקר לבתי הספר - יו"ר ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים אריק קפלן מוביל היום שביתת מחאה בזום למען חזרתם של כלל התלמידים למוסדות החינוך: "ילדינו הפכו שקופים, בלתי נספרים ובעיקר פגועים קשה, נפשית ורגשית"

פורסם בתאריך: 16.2.21 08:19

ההורים בירושלים מתוסכלים – תלמידי כיתות ה'-י' לא חזרו כלל לבתי הספר מתחילת השנה. היום, שלישי, פתחה הנהגת ההורים בעיר במחאה.

יש לציין כי החל מהבוקר, שלישי, 16.2, כפי שדווח ב"כל העיר", בהתאם להסכמות שהגיעו מול משרד הבריאות ואישור הממשלה, מערכת החינוך בירושלים תפתח את הלימודים לכיתות גן-ד', בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים, זאת בנוסף לשכונות שבהן כבר חזרו תלמידי גן-ד' ללימודים פרונטליים – בית הכרם, רמת מוצא ובית צפאפא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כעת ההורים דורשים את חזרתם של כלל התלמידים והתלמידות בירושלים לבתי הספר. כמו כן, ההורים פועלים לכך שתלמידי ה'-י' יחזרו אף הם למוסדות הלימוד – עד כה שכבות אלו למדו רק מרחוק באמצעות תוכנת זום.

ההורים מתכוונים לערוך שביתת זום באופן שהילדים "ישימו תמונת מסך המבטאת את זה שנמאס לכולנו מהלימוד בזום ושכולנו רוצים לחזור לבתי הספר", כך נמסר מארגון ההורים בעיר.


תמונת המסך שישימו התלמידים וההורים בזום היום (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים)

תמונת המסך שישימו התלמידים וההורים בזום היום (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים)


"יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים מדגיש כי "חשוב לי להבהיר כי המחאה אינה בשום פנים ואופן נגד צוותי החינוך, אשר פועלים במהלך כל השנה האחרונה בצורה מעוררת הערכה וראויה לציון למען ילדינו. אלא – המחאה שלנו היא כנגד אוזלת היד של הממשלה שאינה שמה את החינוך בראש סדרי העדיפויות, דבר שמביא לכך שילדינו הפכו שקופים , בלתי נספרים ובעיקר פגועים קשה, נפשית ורגשית. אין לנו ספק כי כולנו, הורים ותלמידים (ואף צוותי ההוראה) רואים את החשיבות בהחזרת ילדינו למערכת החינוך".


אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)

אריק קפלן (צילום: אלבום פרטי)


"אנו קוראים למקבלי ההחלטות למצוא מתווה אחראי", מוסיף קפלן, "בטוח ומהיר להחזרת ילדינו למוסדות החינוך, תוך התייעצות וחשיבה עם הרשויות המקומיות, מנהלי בתי הספר והנהגת ההורים ולא מעל לראשם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מחאה של מיואשים חסרי סבלנות

    ההדבקות הגדולות בגל השלישי באו מבתי הספר. כרגע יש בירושלים בשכונות החילוניות אלפי חולים. מי שרוצה סגר חמישי שיתמוך בפתיחה בלתי מבוקרת של מערכת החינוך. ההורים האלה איבדו את הסבלנות וחסרי חוסן בבית וכאזרחים.

  2. רוצים לדפוק את ביבי

    קפלן כלי משחק נגד ביבי כדי שתהיה הדבקה ולא נסיים פרק הגבלות עד בחירות. קפלן לא טיפש הוא יודע שיהיו הדבקות ואם לא אז בינתיים להוציא את הממשלה רע . גועל נפש של פוליטיקה ומצא כמה עשרות הורים מכחישי קורונה שישתפו פעולה כי הכל כשר נגד ביבי

  3. גילה ושמואל אלפיה טל: 02-6713211

    כל הכבוד לארגון ההורים י"ם !!!!!!!!!!
    לנו יש נכדה ת שעד כו עבדה עם זום. ו
    עשתה את כל השעוריםץ תלמידה מצטיינת , שביומם שישי הודיע להודיע להוריה שהיא לא חוזרת לזום !!!!!!!!!! אם את התלמידים הטובים זה מיעש אז מה קורה ליתר ???

  4. הכל פוליטיקה אינטרסנטית צרה

    הכל פוליטיקה. הסגר רק כדי לשבש את חיי התושבים .
    לא לאשר הפגנות ,לא לאשר פתיחת בית המישפט ,לא לאשר לימודים ולאלץ את ההורים להישאר בבית ואז במהומה שתיווצר ישכחו את העיקר : המשך המישפט
    ועצירת ההיתקדמות על ידי עיכובים ותרגילי השהיה ללא הרף , הכל מתוך מטרה למנוע חילופי שילטון …!.

  5. ד"ר לדרהנדלר

    בשכונות כתומות יש למעלה ממאתיים חולים חילוניים חדשים עם דגש על גינות העיר ורחביה . אתמול היו בשכונות חילוניות 89 חולים חדשים. משה לאון משחק לכם עם החיים ביום הבחירות נבוא איתו חשבון .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר