פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)
פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)

פתיחת מוסדות החינוך בירושלים: ביום שלישי יחודשו הלימודים בעוד שמונה שכונות בעיר

אחרי מחאת ההורים והתלמידים - קבינט הקורונה החליט להתייחס לשכונות בתוך ירושלים באופן דפרנציאלי, ולא כמקשה אחת; ביום שלישי יחודשו הלימודים בכיתות גן עד ד' בשמונה שכונות נוספות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 14.2.21 21:39

עדכון אחרון: 14.2.21 22:58

אחרי מחאת ההורים והתלמידים, שהתקיימה הבוקר ברחבת עיריית ירושלים בתמיכתו של ראש העיר משה ליאון – קבינט הקורונה החליט להתייחס לשכונות בתוך העיר באופן דפרנציאלי, ולא כמקשה אחת.

בהמשך לכך – עיריית ירושלים הודיעה לפני זמן קצר (22:58) כי הלימודים יחודשו בעוד שמונה שכונות נוספות בעיר החל מיום שלישי בבוקר, 16.2.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית ירושלים נמסר הלילה כי "בהתאם להסכמות שהגיעו מול משרד הבריאות ואישור הממשלה, היא תפתח החל מיום שלישי ( 16.2) את הלימודים לכיתות גן-ד', בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים, זאת בנוסף לשכונות שבהן כבר חזרו תלמידי גן-ד' ללימודים פרונטליים".

בעירייה עוד מציינים כי בהתאם להחלטת הממשלה, תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו בלמידה מהבית וכן במפגשים פרונטליים בשטחים פתוחים בקבוצות של 9 תלמידים ומורה.

ראש העיר משה ליאון: "אני שמח לבשר על החזרה ללימודים של אלפי תלמידים ירושלמים נוספים בשכונות העיר, בהתאם לסיכום שהגענו היום מול משרד הבריאות. אני רוצה להודות מקרב לב לפרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, ולשרי החינוך והבריאות, על שיתוף הפעולה בעזרתו אנו מחזירים אל ספסל הלימודים תלמידים נוספים. אני קורא שוב לכל תושבי ירושלים – צאו ולהתחסן. רק כך נקדם את החזרה לשגרה".

סגנית ראש העיר חגית משה (הבית היהודי), מחזיקת תיק החינוך: "אני מברכת את ההחלטה לפתוח את מוסדות החינוך, ילדים זקוקים לקשרים חברתיים, קשר אישי עם המורה ולהפחית את זמן הלימוד מול מחשב כדי ליצור סביבה שתאפשר לתלמידים ללמוד באופן מיטבי. ראש העיר ואני דרשנו לפתוח את מערכת החינוך גם בשכונות נוספות, על מנת שהתלמידים יוכלו לחזור לשגרה מבורכת.  אני מודה לראש העיר על העבודה הקשה מול שר הבריאות ושר החינוך כדי לדאוג לילדי ירושלים".

בפורום ההורים בירושלים מציינים כי "המאבק לא הסתיים. אנו נעקוב אחרי ההחלטות ונוודא שהקריטריונים יוחלו בהתאם למדדים הגיוניים".

מפורום ההורים עוד נמסר כי "בשלב זה אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר על מאמציו לקידום ההחלטה לטובת ילדי ירושלים בקבינט הקורונה היום. אנו מודים גם לראש העיר משה ליאון וממשיכים לדרוש ממנו שיעשה כל שביכולתו להגברת מבצע החיסונים ולהורדת רמת התחלואה בעיר על מנת לפתוח מוסדות חינוך בשכונות נוספות".

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר" – עשרות הורים מרחבי העיר הפגינו ברחבת כיכר ספרא. ההורים דורשים לפתוח את בתי הספר בשכונות הצהובות והכתומות בעיר, בהתאם למתווה של ערים כתומות – 70 אחוזים מתחסנים מעל גיל 50. בנוסף, ההורים דורשים מהממשלה להעביר את סמכויות הניהול של החינוך לידי עיריית ירושלים.

חשוב להדגיש כי גם היום, בשעה שאלפי תלמידים בירושלים למדו מרחוק בבתיהם – מספר תלמודי תורה בעיר נפתחו, בניגוד להנחיות הקורונה, באין מפריע וללא כל אכיפה משטרתית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. צהלה

    תלמודי תורה לא נפתחו
    אבל את מי זה מעניין ?
    העיקר לזרוע עניין בכתבה.
    השנאה..

  2. שלום

    למה לציין דבר שקרי?
    אין לכם בושה ?
    הפסדתם עוד קורא לעיתון שלכם…תתביישו!!!!

  3. זה לא ״לטובת״ תלמידים זו פוליטיקה

    לא צריך לפתוח עם הנחות אלא לפי קריטריונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר