אכיפת עוצר פורים - הלילה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
אכיפת עוצר פורים בירושלים (צילום: דוברות המשטרה; למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה)

חשיפת "כל העיר": בזמן העוצר הלילי בערב פורים – עובדי אגף האכיפה והשיטור העירוני ערכו מסיבה המונית בניגוד להגבלות

ל"כל העיר" נודע כי עשרות עובדים ועובדות באגף האכיפה והשיטור העירוני קיימו מסיבה בערב פורים בניגוד להגבלות, במתחם השייך לעיריית ירושלים ברחוב דרך חברון - המשטרה נאלצה לפרוץ למקום ולחלק דוחות; העירייה: "מגנה את המקרה המדובר, רואה אותו בחומרה רבה"

פורסם בתאריך: 7.3.21 17:05

חשיפת "כל העיר": ערב חג פורים 2021, יום חמישי לפני כשבוע וחצי, מדינת ישראל נכנסת לעוצר לילי ולהגבלות נוספות על ההתקהלויות, אך במתחם עירוני של אגף האכיפה והשיטור העירוני של עיריית ירושלים ברחוב דרך חברון – ששון ושמחה.

ל"כל העיר" נודע כי ביום 25.2.21, ערב חג הפורים, עשרות עובדים ועובדות חגגו במסיבת פורים במתחם העירוני NDC, שבו חלקם עובד, בניגוד להגבלות הקורונה. צוות של משטרת ירושלים הוזעק למקום, זאת בעקבות דיווח על מסיבה מרובת משתתפים, שמתקיימת בניגוד לתקנות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ל"כל העיר" נודע כי חלק מממשתפי המסיבה, כאמור – עובדי אגף האכיפה והשיטור העירוני, ניסה למנוע את כניסת השוטרים למקום. הצוות המשטרתי הזעיק תגבור – ואלו נאלצו לפרוץ למתחם. במקום אותרו עשרות פקחים ועובדים של אגף האכיפה והשיטור העירוני חוגגים במסיבה המונית. לבסוף, המסיבה פוזרה בהוראת המשטרה וקנסות חולקו לחלק מהמשתתפים.


קטנוע של האגף האכיפה העירונית (צילום: שלומי הלר) (למצולם אין קשר לנכתב בידיעה)

קטנוע של האגף האכיפה העירונית (צילום: שלומי הלר) (למצולם אין קשר לנכתב בידיעה)


בעירייה, כך נודע ל"כל העיר", זימנו את העובדים ואת העובדות שהשתתפו באירוע להליך בירור, שבסופו נרשמה לכל אחד ואחת נזיפה בתיק האישי.

"כל העיר" פנה למשטרת ירושלים שאישרה את הפרטים ומסרה: "בעקבות דיווח אודות הפרת התקנות, שוטרים הגיעו למקום ואיתרו את עובדי הרשות המקומית במבנה ציבורי בניגוד לתקנות. פרטיהם הועברו לבחינת הגורמים המקצועיים, המקרה דווח לנציגי הרשות וכן נרשמו דוחות בגין הפרת התקנות".

במענה לפניית "כל העיר", מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מגנה את המקרה המדובר, רואה אותו בחומרה רבה וטיפלה בו באופן מיידי, מדובר בהתארגנות עצמאית של קבוצת עובדים, שארגנה את האירוע מכספה שלה, ללא שימוש בתקציב העירוני, ללא היתר לעשותו במתקן עירוני, ללא כל אישור או ידיעה של מנהל האגף או הנהלת העירייה".

עוד נמסר מהעירייה כי "עוד בתחילת השבוע זומנו העובדים שהשתתפו באירוע לבירור, בסופו נרשמה נזיפה בתיקם האישי. בנוסף חודדו נהלי העבודה וההקפדה על הנחיות משרד הבריאות והעירייה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מאמין שהממונים על האכיפה עושים את ההפך ממה שהם אמורים לאכוף,לדעתי זו מעילה באמון הציבור,וכולם ללא יוצא מהכלל צריכים להיות מחוץ לעבודה,לא ניתן לסמוך על אוכפים כאלה,

  2. בבקשה תעשו כתבה על המוזיקה הגבוההההה שיש בגן סאקר כל שבת

    בבקשהההה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נזיפה?!
    תתחילו לפטר כדי שיתיחסו אליכם ברצינות

  4. שכן מהשכונה

    ראש העיר אלו אנשי החוק בערייה? בושה לערייה שככה אכזרים לתושבים ללא רגש וחמלה ולהם מותר הכול? את כול הדוחות של הפקחים שהשתתפו במסיבה ונרשמו על ידם באותו יום לאזרחים לבטל לאלתר..הם לא אנשי חוק הם עברינים לכול דבר ועניין.אלו פיקוח ושיטור עירוני? לפטר אותם לאלתר אגף פשע ועבריני.

  5. כל אחד בא יומו

    אני מקווה שהפקחית המכוערת שנתנה לי דו"ח כשהלכתי לקנות תרופה לתינוקת שלי , בדיוק על דקה אחת … שקיבלה את הדו"ח עם ספרה אחת יותר ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר