גינת הכלבים המשודרגת בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
גינת הכלבים המשודרגת בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

גן סאקר: נחנכה גינת הכלבים החדשה – הוקמה בעלות של כ-800 אלף שקלים

כשנה וחצי לאחר סגירת גינת הכלבים בגן סאקר: השבוע נחנכה הגינה החדשה והמשודרגת, שכוללת ברזיות ופינות ישיבה

פורסם בתאריך: 11.3.21 13:37

שנה וחצי לאחר שנסגרה גינת הכלבים בגן סאקר, על רקע הקמת אנדרטת נר הזיכרון, לזכר מגיני לנינגרד, במתחם – הסתיימו השבוע העבודות להקמת גינת הכלבים החדשה והמשודרגת. הגינה נחנכה על ידי ראש העיר משה ליאון, מנכ"ל העירייה איציק לארי, יו"ר מינהל קהילתי לב העיר אופיר לנג ותושבים בשכונה.

הגינה, המשתרעת על שטח של כ-2.7 דונם, עברה בין היתר שדרוג של תשתיות הגינון וההשקיה, הקמת שביל גישה נגיש הכולל פינות ישיבה מוצלות, הקמת ברזיות לכלבים וגידור היקפי. עבודות השדרוג בוצעו על ידי חברת מוריה, בעלות של כ-800 אלף שקלים.


חנוכת גינת הכלבים בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

חנוכת גינת הכלבים בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גינת הכלבים בגן סאקר היא אחת מגינות הכלבים הגדולות והייחודיות בארץ, ומשמשת את כלל תושבי ירושלים.

מהעירייה נמסר כי תהליך שדרוג הגינה כלל מפגשי שיתוף ציבור רבים, והיה במעקב צמוד של ראש העיר משה ליאון, שציין: "אני שמח לחנוך את גינת הכלבים הייחודית בגן סאקר, אשר תשמש את כלל תושבי האזור ומבקרי העיר. עיריית ירושלים תמשיך לפעול לשדרוג המרחב הציבורי ולהקמת גינות כלבים נוספות, לטובת כלל כלבי העיר ובעליהם".


משה ליאון בחנוכת גינת הכלבים בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

משה ליאון בחנוכת גינת הכלבים בגן סאקר (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


לנג מוסיף ואומר כי "על רקע המשבר שנוצר לפני כשנה וחצי בין קהילת בעלי הכלבים לעיריית ירושלים סביב סגירת גינת הכלבים בגן סאקר לטובת הקמת אנדרטה, פעלנו במספר מישורים על מנת לקדם בשיתוף פעולה עם הצדדים תוכנית להקמת גינות חדשות במרחב לטובת שחרור כלבים. לאחר עבודת מיפוי בשטח לאיתור שטחים ראויים ותכנון מפורט, סדרה של שיתופי ציבור, סיורים וישיבות עם נציגי העירייה, הגענו לסיכום בנוגע להקמת הגינות החדשות. היתה לנו הזכות לחנוך באופן רשמי את פארק הכלבים החדש בגן סאקר. פארק זה מתוחם בגדרות וכולל ברזיות ייעודיות לכלבים, פיזור ספסלים, הצללות, עצים, תאורה חדשה, שערים כפולים, שילוט מותאם, רחבות דשא ומסלולים לכלבים".

עוד אומר לנג: "ברצוני להודות לכל התושבים הפעילים שלקחו חלק בתהליך קבלת ההחלטות בתכנית המקיפה ומרובת האלטרנטיבות שהצגנו, ובמיוחד לסמנכ"ל תפעול בעיריית ירושלים מר איציק נידם על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך בתכנון וליווי התכנית עד ליישומה בשטח, למנהל רובע מרכז מר יובל יעקב על האוזן הקשבת בטיפול בבקשות וקידום התכנית בשטח ולנציגי אגף שפ"ע שעמלו על הקמת הגינה. במקביל אנו פועלים לקדם הקמת גינה נוספת בסמוך לבית ברלין לרווחת בעלי הכלבים. מלבד התרומה של הגינה, כמקום מפגש קהילתי ומתן מענה לשחרור כלבים, בכוונתנו לקדם פעילויות במתחם לרווחת התושבים. מוזמנים להגיע וליהנות מהפארק החדש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר