צומת פסגת זאב (צילום: טל נתנאל-נוריאל)
צומת פסגת זאב (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

עופר ברקוביץ על ריבוי הדוחות בנת"צ פסגת זאב: "ככה לא פועלת עירייה שרוצה להטיב עם תושביה"

יו"ר האופוזיציה מתייחס לדוחות בנת"צ שהוכשר על ידי העירייה בשכונת פסגת זאב: תושבים מרגישים שמתעמרים בהם". העירייה: "מתאפשרת השתלבות ופנייה ימינה לרחובות השונים ללא אכיפה"

פורסם בתאריך: 6.7.21 14:15

תושבי שכונת פסגת זאב פנו ליו"ר האופוזיציה ויו"ר סיעת התעוררות בעירייה, עופר ברקוביץ, וטענו כי הם סובלים מריבוי דוחות בנתיב התחבורה הציבורית שהוכשר על ידי העירייה בשכונה, שמתחיל ממחסום חיזמא וסופו בצומת הדרכים עמיחי גידי פאגלין – עוזי נרקיס / מוסא פלד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הנת"צ, שמשתרע על פני כקילומטר וחצי, חוצה את השכונה לרוחבה וקיימים לאורכו נקודות מפגש עם רחובותיה הפנימיים, אשר הכניסה אליהם עוברת דרכו. לטענת התושבים, מתועדים על ידי המצלמות כלי רכב פרטיים שחולפים במקום בדרך לכניסה לשכונה.

ברקוביץ: "הרבה מאוד תושבים מרגישים מתוסכלים, שמתעמרים בהם. ברור שיש פה איזשהו עוול וככה לא פועלת עירייה שרוצה להטיב עם תושביה. צריך לבוא לקראתם.

"ברור שאנחנו לא נגד נתיבי תחבורה ציבורית ובעד תחבורה ציבורית", מוסיף ברקוביץ, "אבל במקרה הזה יש כנראה מימד בעייתי, מכיוון שהרבה תושבים ונהגים טוענים שהם מחויבים לבצע פנייה ולחצות דרך הנת"צ. הם לא מספיקים לצאת ממנו ומקבלים דוחות. יש כאן משהו שאינו תקין. צריך למצוא את הדרך לשמור על הנת"צ הזה, אבל בצורה שלא גורמת לאנשים שרק רוצים לפנות ימינה ולהשתלב לקבל דוח. המספר הגבוה של הדוחות והתושבים שפנו אליי מעיד על הקושי. במידה ונהגים ותושבים לא מצליחים להשתלב ולצאת החוצה מהנתיב מבלי לקבל דוח, צריך לבדוק את זה לעומק, להעמיד פקחי תנועה כמה ימים, אולי לשנות את מיקום המצלמה, יש כל מיני דרכים".


עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)

עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)


 

ברקוביץ מסכם: "עדיין לא קיבלתי תשובה רשמית ומסודרת בנושא. העליתי את הנושא בשתי צורות – פנייה לדרגים המקצועיים של העירייה, ובשאילתה ישירה מול הראש העיר משה ליאון. הם התייחסו ואמרו שמדובר באכיפה סטנדרטית של הנת"צ. מדובר בתשובה חסרה והיא לא מבטאת את המורכבות שיש כאן. צריך להיות כאן שינוי במדיניות ואולי ביטול של חלק גדול מהדוחות האלה".

במענה לפניית "כל העיר", מהעירייה נמסר בתגובה: "ככלל, עיריית ירושלים פועלת להקמת נתיבי תח"צ בעיר, תוך מטרה לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית על פני השימוש ברכב פרטי. במקרה של נת"צ פסגת זאב פועלת עיריית ירושלים כדי לאפשר מתן עדיפות לתחבורה ציבורית, אך מתאפשרת גם השתלבות ופנייה ימינה לרחובות השונים, בהיתר וללא אכיפה. יש לציין כי לכל אחד קיימת אפשרות להגיש בקשה לערעור על דו"ח שקיבל, בהתאם לאפשרות הקיימת בחוק".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ברוטוס

    לא רק בנתצ השוטרים של העירייה איפה שהם יכולים אם נותנים דוח גם אם הדוח שלהם הוא לא חוקי והתובע העירוני לא מעניין אותו כלום

  2. ציפי

    בהחלט התעמרות בתושבים , חניה בכל סימטה בעיר צביעת מדרכות לאדום לבן/כחול לבן ,השב ע הפתעה ! צבעו את החניה של רמי לוי ברב חן ונתנו דוחות לאן הגיעו ??? פשוט לברוח מהעיר …

  3. עשוק

    העיריה והמישטרה עושקים את הציבור בדו"חות כזב בשיטתיות היסטורי תאווי בצע ממון. מתעשרים במירמה ועושק. דיי לשתוק איפה המנהיגים השפויים.

  4. דכאון

    ועכשיו במקום לפתור את הבעיה הם החמירו את הבעיה חסמו את כל הפניות ימינה מה שיגרום לעומסים כבדים ביותר.
    האם העיריה עושה זאת בכוונה כדי לפגוע בנהגים כנראה שכן

  5. ויקטור קרפצ'קוב

    פעם הנסיעה מהמחסום עד כל הצומת הייתה אפשרית למעט השעות 6-9. באיזה תאריך שינו שאסור לסוע בכל שעות היום?

  6. ויקטור

    ממתי הם עדכנו שהמקטע מהמחסום ועד לאזור בית הספר אסור לסוע בו גם אחרי 9 בבוקר? באיזה תאריך?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר