כיכר ספרא - ללא קרדיט - נועם שרפלר צילם
כיכר ספרא

גדול יותר משנת 2020: אושר מענק הבירה לשנת 2022 – 942 מיליון שקלים

לקראת אישור תקציב המדינה - ראש העיר משה ליאון הגיע לסיכום עם שר האוצר על גובה מענק הבירה לשנה הנוכחית, שיעמוד על סך 882 מיליון שקלים, וגם לשנת 2022 - אז יגדל התקציב ויעמוד על 948 מיליון שקלים. בנוסף, העירייה תקבל סכום של 30 מיליון שקלים לטובת המשך רפורמת הניקיון והגינון

פורסם בתאריך: 6.10.21 10:33

ראש העיר משה ליאון סיכם עם משרדי האוצר והפנים שמענק הבירה לתקציב השוטף לשנת 2021 יעמוד על 882 מיליון שקלים, לעומת 822 מיליון שקלים בשנת 2020. בנוסף, סוכם כי עיריית ירושלים תקבל בשנת 2021 סכום של 30 מיליון שקלים נוספים לטובת המשך רפורמת הניקיון והגינון בעיר. עוד סוכם, כי מענק הבירה לשנת 2022 יעמוד על 942 מיליון שקלים. יצוין כי המענקים לבירה מותנים באישור תקציב המדינה.


ל"כל העיר" נמסר כי "במהלך 2021 פעלה העירייה לפי תקציב רבעוני (1/12) ועמדה במשימותיה. עם אישור תקציב המדינה, תוכל העירייה להאיץ את ביצוע המשימות ולהרחיבן". בעיריית ירושלים מדגישים כי "המענק מתווסף לתקציב העירייה וישמש למימון הפעילות העירונית השוטפת לטובת תושבי העיר בתחומי החינוך, ניקיון, רווחה, תרבות, ספורט ועוד".

"בנוסף לסכומים אלו, תקבל העירייה בכל שנה בשנים אלו סך של 67 מיליון שקלים עבור מיזמי פיתוח וכן סך של 25 מיליון שקלים עבור פרויקטים כלכליים, אשר ישמשו להגדלת ההכנסות העירוניות ולייעול הוצאות העירייה", מוסרים בעירייה.

ראש העיר משה ליאון ציין כי הדיאלוג עם המשרדים היה ענייני ותורם, והוא מודה להם על הקשב וההירתמות למען בירת ישראל. לדבריו, "מענק הבירה כולו יתווסף לתקציב השוטף של העיר, ישמש לשירות תושבי ירושלים כולם ולשיפור איכות החיים בעיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אליהו אלי

    כל הכבוד לראש העיר כל אגורה מושקעת מאז שנכנסת לתפקיד העיר נקיה ופורחת אין מילים ישר כח גדול

  2. Dd

    עירית ירושלים מקבלים תקציב בעבור שיוכלו לפטר עוד עובדים מסכנים.ככה יעשירו את הקופה על חשבון מפוטרים שלא תהיה להם פרנסה בגלל שהם בגיל שאי אפשר למצוא עבודה אחרת.ראש העיר ולהקתו לא איכפת להם ממצב זה.העיקר יש להם כל חודש עשרות אלפי שקלים בחשבונם הפרטי.יום יבוא וכל זה יתהפך עליכם.ותבקשו צדקה ברחוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר