מרתון ירושלים בשנת 2019 (צילום: פלאש 90)
מרתון ירושלים בשנת 2019 (צילום: פלאש 90)

מזג האוויר לא מאיר פנים – הבשורה הקשה לרצי המרתון

מחר, שישי, צפויה התחממות נוספת והחל מהשעה 9:00 ייעשה חם ויבש. כדי להקל על המשתתפים - הוחלט להקדים את הזנקת המקצים ל-10 ק"מ

פורסם בתאריך: 28.10.21 19:10

מחר, שישי (29.10) יתקיים מרתון ירושלים. המקצה הראשון שיוזנק יהיה חצי המרתון (בשעה 6:45) ומיד אחריו יוזנק המרתון המלא (7:00). הבשורה הרעה לרצות ולרצים – מזג האוויר לא מאיר פנים השנה, והחל מהשעה 9:00, כך על פי אתר 'ירושמיים – עדכוני מזג האוויר', צפוי להיות חם ויבש.

בשל הצפי לעומס חום לא פשוט, החליטו מארגני מרתון ירושלים להקדים את הזנקת המקצים ל-10 ק"מ – המקצה הראשון יוזנק בשעה 9:15 ואילו השני בשעה 9:30.
אז מה בדיוק צפוי מחר?

בשעות הבוקר המוקדמות, שבהן יוזנקו המקצים הארוכים של המרתון – יהיה קריר ויבש, אולם, כאמור, על פי 'ירושמיים'- אחרי השעה 9:00 יהיה חם ויבש: "חם מדי בצהריים לרצים וטוב למעודדים".

הטמפרטורות הצפויות בשעות הצהריים המוקדמות הן באזור ה-26 מעלות והלחות צפויה להיות 25 מעלות. התקררות צפויה רק שעות ארוכות אחרי סיום המרתון – בשעות הערב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    לא שווה לחלל את השבת בשביל כלום ובטח שלא בשביל מרתון כזה או אחר. עדיף להתכונן לשבת. לקנות מפה לבנה יפה. אוכל טעים פלטה כמובן ומיחם, ולהתענג על ה' באיזה ספר תורה או אמונה. קודם כל הנשמה היקרה שלך. לגוף אפשר לדאוג גם בימים אחרים…
    הגיע הזמן לרוץ מרתון בדברים שחשובים באמת…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר