מירוץ הלפיד לזכרו של אמיר זוהר ז"ל (צילום: לירון אברהם)
מירוץ הלפיד לזכרו של אמיר זוהר ז"ל (צילום: לירון אברהם)

זוכרים את אמיר: מאות רצים השתתפו במירוץ הלפיד המסורתי על שם אמיר זוהר ז"ל

לרגל "שבוע תנועות הנוער" העירוני ולקראת חג החנוכה הקרב - מנהל קהילתי תלפיות מזרח וארנונה הצעירה קיים את מירוץ הלפיד על שם אמיר זוהר ז"ל, שנהרג במצפה אלישע לפני 21 שנה

פורסם בתאריך: 10.11.21 14:00

רצים לזכרו של אמיר: מירוץ הלפיד המסורתי מתקיים זה 20 שנה לזכרו של רב סרן אמיר זוהר שנהרג במצפה אלישע, ב-1.11.2000, בעודו מנהל המינהל הקהילתי של ארמון הנציב. במירוץ השתתפו תלמידי כל בתי הספר בשכונה: תל"י רמת מוריה, קשת תלפ"ז, איתן, הניסוי חמד, הארזים ותיכון קשת רא"מ. כמו כן, נרשמו והגיעו למירוץ חיילים מגדוד הנדסה (חיל בו שירת אמיר), מג"ב, עולים צעירים מאולפן עציון וכלל תושבי השכונה.


חשוב לציין כי שכונת תלפ"ז הפכה בשנים האחרונות להיות אחת השכונות האטרקטיביות למשפחות הצעירות בעיר, כזו שאפשר למצוא בה מערכת חינוך מגוונת, קנטרי קלאב חדשני, מרחבים ציבוריים איכותיים ומינהל קהילתי פעיל מאוד.

מינהל קהילתי יואב רוטשילד: "השנה שותפים להפקת האירוע עיריית ירושלים ומכון וקסלר, ולראשונה מירוץ הלפיד משולב עם מירוץ תחרותי של 5 ק"מ אל מול הנוף המרהיב של טיילת ארמון הנציב. בשנה שעברה נבצר מאיתנו לקיים אירועים בשל הקורונה. אני נרגש מכך שאנחנו חוזרים לעשייה למען השכונה ומקיימים אירועים שמחברים בין התושבים ומחזקים את תחושת הקהילתיות בשכונה".

ליאורה ליפשיץ, אחת המייסדות של המירוץ וחברת הנהלה במינהל: "אמיר היה המנהל שלי ואני זוכרת אותו כגיבור. אין חג יותר מתאים מחנוכה להזכיר את שמו ולזכור אותו באופן אקטיבי. בזכות המירוץ, אנחנו זוכרים את אמיר יקרינו כל שנה. אני לא מתעייפת ואמשיך להוביל את האירוע גם בעתיד. יחד נמשיך להפיץ את האור ולזכור את אמיר."

בירכו בפתיחת האירוע – סגני ראש העיר חגית משה ויוסי חביליו, כמו גם חבר המועצה יהודה בן יוסף, היו"ר המיתולוגי של השכונה שעבד עם אמיר ז"ל. ל"כל העיר" נמסר כי "משה אף הזניקה את המירוץ בצורה מרגשת וחווייתית".

יו"ר המנהל הקהילתי ויקה אלקין: "המירוץ הינו אירוע חינוכי וספורטיבי שמחבר את כל הקהילות בשכונה. למדתי להכיר את אמיר ואת פעילותו כמנהל המינהל בשכונה מסיפורים של העובדים ותושבים בארמון הנציב. אני שמחה שהשנה המירוץ מתקיים בשיתוף עם שבוע תנועות הנוער בשכונה וגאה להיות בין המייסדות של שבט "אמיר", שבט של צופים חילוניים בשכונה על שמו של אמיר זוהר".

אורלי זוהר, אלמנתו של רס"ן אמיר זוהר ז"ל: "זכיתי במינהל מיוחד שמלווה אותי ואת משפחתי כל השנים האלו. לא מובן מאליו שקהילה הפכה להיות משפחה. הלפיד עובר ממנהל למנהל ויוצר קשר מיוחד במינו".

חבר מועצת העיר בן יוסף: ״שמחתי להשתתף במירוץ לזכרו של אמיר זוהר ז״ל ולראות את עשרות האנשים שהגיעו לכבד. חובה עלינו לזכור את החללים שנפלו על מנת שתהיה לנו כאן מדינה. שאפו להנהלת מנהל תלפז על אירוע מושקע ומכובד".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר