הקמפיין העירוני נגד סם האונס (צילומים: עיריית ירושלים)
הקמפיין העירוני נגד סם האונס (צילומים: עיריית ירושלים)

"אל תערבבו אותי": הקמפיין העירוני המיוחד נגד סם האונס

במסגרת הקמפיין, יוזמה משותפת של העירייה, נעמת ירושלים ובעלי עסקים, מבוצעות הדרכות בנושא מוגנות במקומות בילוי והעלאת המודעות נגד סם האונס. ראש העיר ליאון: "משלבים ידיים למען מטרה ערכית וחשובה במעלה"

פורסם בתאריך: 24.11.21 11:51

למען מטרה ערכית: עיריית ירושלים בשיתוף נעמת ירושלים ואנשי חיי הלילה בעיר משיקים הערב, רביעי, קמפיין פורץ דרך, רחב היקף תחת הסלוגן "אל_תערבבו_אותי!" – קמפיין הסברתי למוגנות במקומות בילוי והעלאת המודעות נגד סם האונס.

ל"כל העיר" נמסר כי "במסגרת הקמפיין, עיריית ירושלים בשיתוף נעמת ירושלים, משקיעים משאבים הסברתיים רבים ומבוצעות הדרכות בנושא תופעה זו על מנת למגר את התופעה".

יצוין כי בהשקת הקמפיין השתתפו מגיש הטלוויזיה צחי קומה, מורן אטיאס, חנה לסלאו, לאה שנירר, מעיין אשכנזי, דין מירושניקוב, בעלי מקומות בילוי ומובילי דעה נוספים. הקמפיין יפורסם בשלטי חוצות ברחבי ירושלים וברשתות החברתיות, בשילוב סרטון מיוחד שהופק עבור הקמפיין.



ראש העיר משה ליאון: "אנחנו כולנו משלבים ידיים למען מטרה ערכית וחשובה במעלה – מוגנות במקומות הבילוי. שילוב הידיים בין כלל הגורמים יוביל את ירושלים למקום טוב גם בנושא הזה. אני גאה ומחזק את כל אנשי חיי הלילה והשותפים".

יו"ר נעמת ירושלים אילנה דניאל: "נשים רבות במקומות הבילוי מוטרדות ואף נפגעות מאלימות מילולית ומינית. מי שנמצא סביבן לא תמיד יודע לקרוא את הסיטואציה ולא יודע כיצד לסייע, למי לפנות ולמי להפנות. לכן אנחנו בנעמת מכירות בחשיבות הפרויקט לזיהוי הסימנים. כי כל אחת מאיתנו היא שומרת הסף, וכל אחד מאיתנו שומר אחותנו הוא".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלכה

    אני רק רוצה לשאול את אותם אנשים שפלים שמטרידים ושמים סם אונס במשקה של הבחורות, אני רוצה לשאול אותם שאלה אחת בלבד: אין לכם אחיות? אין לכם עם אמהות? אין לכם בנות?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר