(הדמיה לתוכנית - משרד ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים בעמ)
(הדמיה לתוכנית - משרד ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים בעמ)

מלונאות, בתי מגורים ומסחר: אושרה תוכנית הבניה בדרך חברון

שטח התכנית הינו כ-1.7 דונם והיא ממוקמת בשכונת ארנונה בצומת הרחובות דרך חברון-צבי נוימן, בקרקע ריקה מבינוי. עיריית ירושלים: "המטרה להפוך את דרך חברון לשדרה עירונית עם שימושים מעורבים למגורים, מסחר, מלונאות ומשרדים"

פורסם בתאריך: 11.12.21 17:37

עיריית ירושלים באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה תכנית חדשה למסחר, מלונאות ומגורים בדרך חברון. שטח התכנית הינו כ-1.7 דונם והיא ממוקמת בשכונת ארנונה בצומת הרחובות דרך חברון-צבי נוימן, בקרקע ריקה מבינוי.

ל"כל העיר" נמסר כי "התכנית מציעה הקמת מבנה בן 18 קומות עם 80 יח"ד, מתוכן 47 יח"ד להשכרה ארוכת טווח ל-15 שנים ו-17 חדרי מלון, בשילוב עם חזית מסחרית כלפי דרך חברון, כ-750 מ"ר משרדים, וכ-200 מ"ר שטח ציבורי בנוי לשירותי רווחה, כגון – 2 דירות קלט לעולים, דירות למוגבלים, מרכז מיצוי זכויות ושירותי ייעוץ לאזרח".

בעיריית ירושלים מציינים ומדגישים כי "התכנית מוגשת בהתאם למדיניות הבינוי והפיתוח לאורך צירי הרכבת הקלה. לציין, כי תכנית זו הינה אחת מתוך סדרת תוכניות המקודמות על דרך חברון, שבה עתיד לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה, זאת במטרה להפוך את דרך חברון לשדרה עירונית עם שימושים מעורבים למגורים, מסחר, מלונאות ומשרדים".

עוד נמסר ל"כל העיר" כי "הוועדה דנה גם בהתנגדויות והחליטה כי התכנית המוגשת תואמת למדיניות של ציפוף לאורך צירי רכבת קלה, והמליצה לוועדה המחוזית לתת תוקף לתכנית".

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים מתפתחת וכך גם הצורך להרחבת היצע הדירות, מבני הציבור וטיפוח השטחים הציבוריים. תכניות הבניה בדרך חברון מקדמות זאת ומהוות חלק מהמדיניות העירונית למתן מענה לצעירים ולהתפתחות העיר. נמשיך לעשות את המיטב למען תושבי ירושלים".

יצוין כי עורך התכנית הינו מיכאל וינד- משרד ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים בע"מ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מורדכה

    לאון תעצור את הקו הכחול שתכננת בעמק רפאים!
    אתה תרשם בספרי ההיסטוריה של ירושלים כראש עיר גרוע.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר