תחנת עגינה של 'ירופאן' (צילום: באדיבות חברת FSM)
תחנת עגינה של 'ירופאן' (צילום: באדיבות חברת FSM)

קניון מלחה, גן החיות התנ"כי ובשכונות: מיזם האופניים להשכרה בירושלים מתרחב

25 תחנות עגינה נוספות יותקנו ברחבי ירושלים, כחלק מסוף תקופת ההרצה של מיזם 'ירופאן'. מיקום התחנות הסופי וכן מספר ומיקום התחנות אשר יופעלו גם בסופי שבוע, ייקבעו בעתיד הקרוב עם היציאה לביצוע שלב ב' של המיזם

פורסם בתאריך: 15.2.22 07:59

עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, החברה הכלכלית לפיתוח עירוני ובשיתוף חברת FSM סיטי מוביליטי – מפעילת מיזם ירופאן בעיר, מקיימת בימים אלו הליך תכנון מתקדם לביצוע שלב ב' של מיזם האופניים העירוני. במסגרת התוכנית, ייפרשו בשכונות העיר כ-25 עמדות השכרה נוספות ועוד כ-200 זוגות אופניים יוצבו לטובת תושבי העיר ומבקריה. מעיריית ירושלים נמסר כי "העמדות החדשות, ייפרשו בנקודות אסטרטגיות בשכונות העיר, תוך קישור למרכז העיר וקרבה לעמדות ההשכרה הקיימות".

עוד נמסר כי "בין היתר, ייפרשו על פי התכנון עמדות השכרת אופניים בגן החיות התנ"כי, קניון מלחה, צומת פת, ציר בן זכאי, בית הכרם, קטמון הישנה, רחוב עזה, הגבעה הצרפתית, גבעת התחמושת, שייח ג'ראח, מוסררה, קניון הדר, הר הרצל ועוד. מיקום התחנות הסופי וכן מספר ומיקום התחנות אשר יופעלו גם בשבתות, ייקבעו בעתיד הקרוב עם היציאה לביצוע שלב ב' של המיזם".


המפה המוצעת להצבת עמדות האופניים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים

המפה המוצעת להצבת עמדות האופניים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)


"מהלך זה, הינו חלק מתקופת ההרצה של מיזם ירופאן העירוני אשר יצא לדרך בחודש אוגוסט האחרון", מציינים בעירייה. "תהליך הלמידה מתקיים כל העת בעירייה, ובכלל זה השימושים והצרכים השונים של משתמשי האופניים בעיר. כחלק מתהליך זה, נפרשו לאחרונה 22 זוגות אופניים חשמליים ברחבי העיר הכוללים קסדות בטיחות העומדות בתקינה הישראלית ואמורות לשמור באופן מיטבי על בטיחות רוכב האופניים".


שבילי אופניים בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

שבילי אופניים בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)


ראש העיר משה ליאון: "תהליך הרצת יורופאן מתקדם! שלב ב' של מיזם האופנים העירוני עתיד לצאת בקרוב לדרך בפרישה רחבה יותר, שתאפשר קישוריות טובה יותר לעוד שכונות בעיר ירושלים. העירייה תמשיך לפעול לקידום ופיתוח תשתיות תחבורה בעיר, תוך מתן דגש על שבילי אופניים ופתרונות תחבורה ירוקים נוספים לטובת כלל תושבי העיר והבאים בשעריה".

 

 

מנכ"ל חברת FSM סיטי מוביליטי, פרדי קלו: "אנחנו שמחים להשלים את שלב ב' של מערך ירופאן  ולהרחיב את שירות האופניים  לאיזורים נוספים בעיר. אופני ירופאן מספקים פתרון תחבורתי חלופי, בטוח, ירוק וזול לתושבי העיר ומבקריה ושמחים לשיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים בהרחבת המערך והשימושים בו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר