העבודות בכביש 9, השבוע (צילומים: אגף שפע - מחלקת אחזקה)
העבודות בכביש 9, השבוע (צילומים: אגף שפע - מחלקת אחזקה)

תכנון לקוי או סתם חוסר התחשבות? במקביל לעבודות בצומת הכניסה לעיר – החלו עבודות לשדרוג כביש 9

משרד התחבורה ועיריית ירושלים החלו בשבוע שעבר בעבודות להרחבת כביש 1 ביציאה ובכניסה לירושלים, וביקשו מהנהגים לנסוע דרך כביש 9 - אלא שביום שישי האחרון החלו עבודות קרצוף וריבוד מחדש של כביש 9 - מגשר גולדה ועד אחרי המנהרות. העירייה בתגובה: "העבודות בכביש 9 היו עבודות דחופות בשל בורות שנפערו באספלט"

פורסם בתאריך: 22.2.22 19:59

כשיד ימין אינה יודעת מה עושה יד שמאל: עיריית ירושלים ממשיכה לבצע עבודות שדרוג כבישים ברחבי ירושלים, אולם נראה כי יותר מהכל שורר אי סדר, שלא לומר כאוס, בביצוע העבודות.

ומה על הפרק הפעם אתם תוהים? אז ככה, כבר בשבוע שעבר הודיעה עיריית ירושלים על ביצוע עבודות להרחבת כביש 1 במקטע שבין צומת סחרוב לצומת גבעת שאול (הכניסה לעיר). בתחילת השבוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", אף הושבתו הרמזורים בצומת הכניסה לעיר ובמשטרת ירושלים וגם בעיריית ירושלים פנו לנהגים וביקשו לנסוע בדרכים חלופיות – כביש 443 וכביש 9. אלא שלמרבה התדהמה, השבוע גם החלו עבודות לשדרוג כביש 9, שזה אומר קרצוף וריבוד מחדש של הכביש, כולל חסימות נתיבים וכל מה שכרוך בעניין. אז מהיכן כדאי להיכנס ולצאת מהעיר? זה לא ממש משנה – כנראה שתתקעו בעבודות כאלה או אחרות.

עכשיו באמת – לא ברור אם עדיף לחשוב שמדובר בתכנון לקוי של העבודות או בסתם חוסר התחשבות בתושבי העיר?

העבודות בכביש 9, כך נמסר מעיריית ירושלים, יימשכו כאמור בחודש וחצי הקרובים והן יבוצעו לאורך כל הכביש כמעט – מגשר גולדה מאיר ועד אחרי המנהרות.
במסגרת מהפכת התשתיות העוברת על העיר ירושלים, מבצעת עיריית ירושלים בימים אלו, קרצוף וריבוד של מנהרת הארזים (כביש 9), מגשר גולדה מאיר ועד אחרי המנהרות בשני הכיוונים העבודות יימשכו כחודש וחצי.

עכשיו שימו טוב למה שנמסר מעיריית ירושלים: "הכביש משמש כעורק תחבורתי נוסף, המקל על עומסי התנועה בכניסה לעיר ומסיט תנועה באמצעות מערכת כבישי טבעת למרכז העיר ולכביש בגין ולכל שכונות העיר".

עוד נמסר: "העבודות יבוצעו במהלך שעות היום, זאת בשל מורכבות העבודה והקושי הקיים בקליטת האספלט בשעות הלילה, אז צונחות הטמפרטורות. במהלך תקופת העבודות, יבוצעו הסדרי תנועה מיוחדים והתנועה במקום תכוון באמצעות פקחי תנועה".

ראש העיר משה ליאון: "העיר ירושלים עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש, גם בתחום פיתוח תשתיות התחבורה. בקרוב יסתיימו בעיר שורה של מיזמים אשר נועדו להקל על הנסיעה ברחביה, אליה ומחוצה לה. אנו עושים כל מאמץ לבצע את העבודת ביסודיות, דייקנות ומקצועיות, למען תושבי העיר ומבקריה. ואני מודה לתושבים על ההבנה של האתגרים הנלווים לעבודות התשתית. אנחנו כאן עבורכם".

אם זה לא היה עצוב, זה היה ממש מצחיק.

 

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "בכניסה לעיר הרמזור הופעל אתמול, יום שני, והתנועה בכניסה והיציאה מהעיר מוזרמת בשני נתיבים פתוחים בכל זמן. העבודות בכביש 9 היו עבודות דחופות בשל בורות שנפערו באספלט, בשל השלג ומזג האוויר הסוער, וגרמו לבעיות תשתית בטיחותיות. העבודות מתבצעות במינימום הפרעות לתנועה ולכן התחילו ביום שישי, יתבצעו גם בלילות. בסיום העבודות, הנהגים ייהנו מכביש מרובד, בטיחותי, ללא מפגעים ובורות וראוי לנסיעה בדרך מהירה. העבודה מתואמת עם המשטרה ותימשך כשבועיים".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מזי

    מקרה ועוד מקרה זה לא מקרה
    זו מדיניות
    ביזיון אחד גדול כל מה שקורה בירושלים:
    פינוי בינוי מצאת החמה עד צאת הנשמה
    אויר מזוהם
    0 פחים למחזור פלסטיק
    עבודות בכבישים, פקקים
    בן גביר המנוול מחרחר מלחמה בשיח ג'ראח
    ביזיון.

  2. רגב

    הקבלן שביצע את העבודה הקודמת בכביש 9 עשה עבודה ממש זבל החיבורים היו גבוהים ואף אחד מהפקחים לא דיבר כנראה קיבלו כסף כדי לשטוק עשה עבודה ממש לא מקצועית .אני נוסע על הכביש יום יום ממש סבלתי מהזבל של העבודה

  3. ירושלמית מלידה

    בבקשה אל תודה לתושבים על ההבנה,כי אין לנו שום הבנה על מה ולמה החיים בירושלים הפכו לסיוט.כל 20 מטר בונים משהו,חופרים,קודחים,מקרצפים.מהבוקר עד שעות הלילה כל הזמן יש רעש ועצבים ואין לאן לברוח.אולי באזורי המשרדים יש להם רוגע ושלווה או שהם נוסעים בסוף היום לנוח בבית הפרטי השקט שלהם,אבל לאזרחים הפשוטים שגרים באזורים הרגילים בבנייני דירות אין מנוחה כבר חודשים ארוכים.אנחנו יושבים בבית ובעבודה עם אטמי אוזניים ואוזניות,וכל יציאה לרחוב מקפיצה לנו את הלחץ דם.גיהנום!!!

  4. לא עיוור

    די דיייייי אורבים את העיר אורגים את התושבים איך יש מציאות שעיר בירה של ישראל עופות לאתר בנייה בלי שום צפי לסיום. רוצים הסברים על כל בור פתוח בירושלים. בעצם אל תתנו לי הסברים את זה יש לכם בכמויות לא אמינות ביכלל. רוצה עיר נורמלית החיים הפכו לסיוט בעיר הזאת כדי שכל מיני קבלנים יהפכו לעשירים כי הם זכו "במכרז". אף אחד מהנפשות הפועלות לא בחזקת כשר בעיני כדי שאני יאמין ש"זה לטובתנו יום אחד זה יסתיים" זה יסתיים שנפסיק להיות ילדי כאפות ונצא לרחובות אבל זה לעולם לא יקרה כי כאלה אנחנו יהודים הרגילים לפוגרומים ולסבל מהשילטון בכל היסטוריה שלנו. כולי אמונה שאם ירצה חוק בישראל שכל אזרח חייב לשבת הכלה פעם בשנה במשך שבוע יהיה שתיים שלוש הפגנות ואז נתחיל לשמוע דיבורים כמו "עזוב אותי תן לשבת שבוע ולסיים אם זה" ובקצב הזה תרחיש כזה הגיוני מאוד שיקרה. אני בורח מפא בשניה שמתאפשר לי בורח!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר