תתכוננו - השלג מגיע לירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
תתכוננו - השלג יגיע לירושלים? (צילום: דוברות המשטרה)

לקראת פורים לבן? תחזית מזג האוויר בירושלים

הימים הקרובים צפויים להיות קרים מאוד, כשהשיא יהיה ביום שלישי, היום שבו חוגגים את פורים בבתי הספר, עם טמפרטורות סביב מעלה אחת וסיכוי לפתיתי שלג משעות הבוקר

פורסם בתאריך: 12.3.22 19:23

אחד מחוקי מרפי הידועים גורס כי מזג האוויר בפורים יקלקל את האווירה החגיגית, ונראה כי השנה זה תופס בענק, כשביום שלישי הקרוב – היום שבו חוגגים את פורים במוסדות החינוך עם תחפושות וקרנבלים בית ספריים – צפוי להיות קר מאוד, סביב מעלה אחת בלבד, וישנו אף סיכוי לפתיתי שלג שיירדו משעות הבוקר ואילך.

בעוד 9 ימים בדיוק יחל באופן רשמי האביב, אבל בינתיים נראה שהחורף פשט מסרב להיעלם. סוף השבוע האחרון היה גשום וקר מאוד, וזה לא הולך להשתנות גם אל תוך השבוע הבא – כששינוי נראה באופק רק ביום חמישי.


על פי אתר 'ירושמיים – עדכוני מזג האוויר בזמן אמת', החל מיום שני בערב תורגש ירידה משמעותית בטמפרטורות ובמהלך שעות הבוקר והצהריים של יום שלישי הם כבר יתקרבו ל-0 מעלות. וביחד עם ענני גשם שצפויים להגיע ביום שלישי – נראה כי הפתיתים הלבנים יהיו גם יהיו, אך עדיין לא ברור אם זה יספיק כדי להיערם.

באתר 'ירושמיים – עדכוני מזג האוויר בזמן אמת' נכתב כי צפויים "פתיתים לבנים במהלך הבוקר, לכל המאוחר מהצהריים, עם הפגות ועד שעות הערב. הצטברות לשכבה דקה בלב. בשעות הלילה אין ודאות למשקעים".

הטמפרטורות, כאמור, ביום שלישי יהיו סביב 1 מעלות בלבד במהלך כל היום והלילה, כולל רביעי בבוקר – כך שאם יגיעו לפתע משקעים בשעות הלילה של שלישי – מאוד יכול להיות שירושלים תתעורר ביום רביעי לבנה.

בשעות הצהריים של רביעי כבר צפויה התחממות והשלג, ככל הנראה יימס.

 

 

עוד קודם לכן – מחר, ראשון, מזג האוויר החורפי יימשך עם גשמים וקור ירושלמי טיפוסי. ביום שני תירשם ירידה קלה במידות החום והקור יהיה קשוח יותר. מנגד, הגשמים כמעט ויפסקו לחלוטין, וגם אם יהיו אז קלים בלבד.

בשני בלילה, כאמור, צניחה משמעותית בטמפרטורות וענייני השלג תלויים בעננים – כי שאר המשתנים בהחלט מתאימים. שבוע טוב.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר