אצטדיון טדי (צילום: יח"צ אריאל)
אצטדיון טדי (צילום: יח"צ אריאל)

שיפוץ רחב באיצטדיון טדי והקמת שדרת חנויות בהיכל הפיס ארנה ובטדי: אושרה תוכנית 'אריאל' לשנת 2022

במסגרת תוכנית העבודה שאושרה, חברת 'אריאל' תפיק ותארח בירושלים, במהלך שנת 2022, עשרות הפקות בינלאומיות, פסטיבלים, אירועי תרבות, ספורט והופעות. תוכנית עבודה זו הינה בהיקף כספי של כ-200 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:34

דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בראשותו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר משה ליאון, אישר את תוכנית העבודה של 'אריאל' לשנת 2022, בהיקף כספי של כ-200 מיליון שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


חברת 'אריאל', הינה מחברות העירוניות המובילות בישראל, הפועלת לפיתוח העיר בתחומי התרבות, אומנויות, חברה וספורט ומפיקה אירועים לאומיים ובינלאומים רבים לאורך השנה. בנוסף, 'אריאל' מנהלת ומפעילה את מתקני הספורט והתרבות הגדולים של ירושלים ובהם איצטדיון טדי, איצטדיון הכדורגל הגדול בישראל (המכיל כ-31,700 מקומות), היכל הפיס ארנה, היכל הכדורסל הגדול והמתקדם בארץ (המכיל כ-11,000 מקומות), בריכת הסולטן, מתחם תרבות לאירועים פתוחים, הממוקם למרגלות העיר העתיקה (המכיל כ-7,000 מקומות) וחלק ממתחם התחנה הראשונה.

במסגרת תוכנית העבודה שאושרה, 'אריאל' תפיק ותארח בעיר, במהלך שנת 2022, עשרות הפקות בינ"ל, פסטיבלים, אירועי תרבות, ספורט והופעות, ביניהם: סופר אנדורו – אליפות העולם ברכיבת אקסטרים באופני שטח, אירוח משחקי המכביה ה-21 – משחקי ההוקי קרח ותחרות ההחלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה, הפקת אירועי 55 שנה לאיחוד ירושלים בשיתוף מנהל תרבות ופנאי בעירייה, EAT@SHOW – פסטיבל קולינריה ייחודי עם מיטב השפים והמסעדות בליווי מופעים מוסיקליים, 'כל העולם במה' – סדרת מופעי A-list של מיטב אומני ישראל, פורום הספר הבינ"ל, בירת הנוער, פרויקט 'תשעה קבין', בשיתוף חברת 'עדן' והאגף לקידום עסקים בעירייה – הפרויקט כולל הצבת מיצביים תלויים ברחובות מרכז העיר ועוד.


ארנה (צילום: סוכנות שמואל כהן)

ארנה (צילום: סוכנות שמואל כהן)


אירועים אלו מצטרפים לאירועי הדגל המסורתיים של 'אריאל' ובהם יריד חוצות היוצר, יריד התרבות הגדול בישראל, המשלב בין אומנות, קולינריה ומוסיקה אליו מגיעים כמדי שנה  כ-100,000 מבקרים, מתחם החלקה על הקרח (כ-100,000 מבקרים בשנה), אירוח הופעות, הפקת האירועים המרכזיים של יום העצמאות בירושלים ועוד.

בנוסף, על פי תוכנית העבודה, במהלך השנה הנוכחית, יקדמו עיריית ירושלים ומשרד התרבות והספורט באמצעות חברת 'אריאל' שיפוץ רחב היקף באיצטדיון טדי, שיותאם לאירוח משחקים בינלאומיים בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופאית ומשחקי נבחרות, על פי התקן הבינ"ל והדרישות של אופ"א. יצוין כי, איצטדיון טדי צפוי לארח השנה את גמר גביע המדינה בכדורגל שייערך ב-24 במאי וכן את טקס הפתיחה של משחקי המכביה ה-21 שיתקייים ב-14 ביולי, בהשתתפות של כ-10,000 ספורטאים מהארץ ומהעולם.

מעיריית ירושלים נמסר כי "במסגרת עבודות השיפוץ בטדי, תשודרג משמעותית קומת השחקנים ובה חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים, תותקן מערכת תאורת לד חכמה ראשונה מסוגה בישראל שתאיר את כר הדשא, מתחם האירוח יעוצב בסטנדרטים אירופאיים, יוחלפו הכסאות ביציע הצפוני ויבוצע שדרוג תשתיות. כמו כן, תוקם לראשונה ב'טדי' שדרת מסחר חדשה מתחת ליציע הצפוני שתשרת את באי האיצטדיון לפני ואחרי המשחקים".


בריכת הסולטן (צילום: סוכונות שמואל כהן)

בריכת הסולטן (צילום: סוכונות שמואל כהן)


עוד נמסר כי "בנוסף, בתוכנית העבודה לשנת 2022 נמצא גם הפיתוח העסקי של היכל הפיס ארנה הכולל בין היתר את הקמת שדרת חנויות המסחר החדשה בחזית ההיכל, והכשרת הכניסה הראשית לקראת פתיחת אולם האירועים או מסעדה הצפוייה בקומה העליונה בהיכל. כמו כן, במסגרת התוכנית יבוצע שדרוג תשתיות ומערכות בארנה ובהן שיפור האקוסטיקה, חידוש מערך המצלמות ומתחם האירוח, המצטרפים להחלפת מערכת התאורה לתאורת לד מתקדמת, שהושלמה לאחרונה".

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון 'אריאל' משה ליאון: "תוכנית העבודה של 'אריאל' שאושרה לאחרונה, מסמנת את המטרה שלעברה צועדת העיר ירושלים – בירת התרבות והספורט של מדינת ישראל. בירושלים התקיימו, מתקיימים ויתקיימו בעתיד מיטב האירועים, המופעים ותחרויות הספורט בסטנדרטים בינלאומיים, כיאה לעיר בירה מפותחת, משגשגת ושוקקת חיים, כשהראשונים ליהנות מכך הם תושבי העיר והמבקרים בה. נמשיך לפעול לקידומה של ירושלים, עירנו האהובה, ולהצבתה בקדמת הבמה ובשורה אחת עם ערי בירה מרכזיות בעולם".

מנכ"ל חברת 'אריאל' אורי מנחם: "אישור תוכנית העבודה של 'אריאל' לשנת 2022 משקף את מימוש חזון החברה להגדלת היקפי פעילותה בכל שנה, לטובת פיתוח וקידום תחומי התרבות והפנאי ברחבי העיר, תוך יצירת עולמות תוכן חדשים, אירוח מופעים ואירועים בינלאומיים, הפקת חדשות ופנייה לקהלים מגוונים. כמו-כן, כחברה המנהלת את מתקני הספורט והתרבות הגדולים בירושלים, שמנו דגש מיוחד בתוכנית העבודה על הפיתוח העסקי וקידום מרכזי מסחר, בילוי ופנאי באצטדיון טדי ובהיכל הפיס ארנה, לטובת באי קריית הספורט של ירושלים ותושבי העיר. קריית הספורט, עתידה לשנות את פניה בשנים הקרובות, עם ההפעלה העתידית של הרכבת הקלה והפיתוח הסביבתי הנרחב הצפוי באזור כולו. ברצוני להודות לראש העיר משה ליאון, הנהלת העיר ולכל חברי הדירקטוריון על הרוח הגבית ועל התמיכה הרבה שהם מעניקים לנו לאורך כל הדרך".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר