המרכז הרפואי שערי צדק (משמאל עם כיוון השעון), המרכז הרפואי הדסה הר הצופים, המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילומים: שערי צדק, גוגל מפות, דוברות הדסה)
המרכז הרפואי שערי צדק (משמאל עם כיוון השעון), המרכז הרפואי הדסה הר הצופים, המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילומים: שערי צדק, גוגל מפות, דוברות הדסה)

סקר משרד הבריאות: שערי צדק במקום הראשון בירושלים בחווית המטופל

בסקר שביעות הרצון הראשון מאז התפרצות הקורונה קיבל שערי צדק ציון של 86 אחוזי שביעות רצון - הגבוה ביותר בירושלים ובין הגבוהים בארץ. זינוק בשביעות רצון המטופלים בהדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 26.5.22 08:27

שנים קשות ומאתגרות עברו על בתי החולים בירושלים (ובכלל) – התפרצות הקורונה והעלייה במקרי האלימות כנגד הצוותים הרפואיים – שמו את הזרקור על הקשיים הרבים שאיתם התמודדו הצוותים הרפואיים.

ועדיין – נושא של חווית המטופל הוא אחד הנושאים המרכזיים שנמדדים על ידי משרד הבריאות בהקשר של המרכזים הרפואיים. הבוקר, חמישי, מפרסם משרד הבריאות את תוצאות סקר 'חווית המטופל' שנערך בשנת 2021 – שנה שבה הקורונה עדיין היתה בראש סדר העדיפויות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אז באיזה בית חולים בירושלים הכי מרוצים מהטיפול? מהסקר של משרד הבריאות עולה כי שערי צדק הוא בית החולים המוביל בירושלים בחווית המטופל עם ציון של 86 אחוז, אשר מציב אותו גם בצמרת המרכזיים הרפואיים הגדולים בישראל (במקום הראשון רמב"ם ובילנסון עם ציון של 87 אחוז). יצוין כי הציון משקף עלייה של 2 אחוזים בשביעות הרצון של המטופלים לעומת הסקר שנערך בשנת 2018.

הדסה הר הצופים הגיע למקום השני בירושלים עם ציון של 85 אחוז שביעות רצון של המטופלים – כאשר מדובר בזינוק משמעותי של 7 אחוזים לעומת הסקר הקודם שנערך בשנת 2018 אז קיבל בית החולים ציון של 78.

עוד קובע סקר משרד הבריאות כי הדסה עין כרם מדורג במקום טוב באמצע מבין המרכזים הרפואיים הגדולים עם תוצאה של 84 אחוז בשביעות הרצון של המטופל.
משערי צדק נמסר כי "המרכז הרפואי שערי צדק נמנה ברשימת מרכזי העל המובילים בארץ בהם אחוז המרוצים גבוה במיוחד. בציון המסכם שניתן לחוויית השירות במחלקות הכלליות של שערי צדק העומד על 89 אחוז חלה עליה משמעותית של 8 אחוזים. הציון המסכם של האגף הפנימי קיבל ציון 83 אחוז – מעל הממוצע הארצי. ובאגף הכירורגי ציון מסכם של 86 אחוז".

עוד נמסר כי "לאורך השנים הושקעו בשערי צדק משאבים בהון האנושי והוקם פורום מובילי שירות עם נציגים מכל מחלקה. בימים אלו יוצא לפועל מסע מטופל דיגיטלי שיאפשר שקיפות תהליכים וצמצום בירוקרטיה. כמו כן, הנהלת המרכז הרפואי מקיימת מדי בוקר פגישת מטה רחב בנושא חוויית האשפוז".

 

 

פרופ׳ עופר מרין, מנכ״ל המרכז הרפואי שערי צדק: "בשנת 2021 התמודד המרכז הרפואי עם אתגרים רבים ובהם מתיחות ביטחונית וטיפול במספר רב של חולי קורונה. לצד זאת מגמת העלייה שמסתמנת במדדי חוויית המטופל בציר הזמן שבין 2014 היא תוצאה של השקעה חסרת תקדים בתחום זה כולל הקמת אגף שירות תוך שימת דגש על תנאי המלונאות ומודלים חדשניים של תפיסת האשפוז. נמשיך לפעול להרחבת המענה במכלול חוויית השירות בשערי צדק".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שרון

    את אמא שלי זכרונה לברכה האישפוז בבית חולים שערי צדק קטל על ידי חיידק קטלני… שהרג אותה מאוד מהר בגיל 60. מה השתנה ב 20 שנה האחרונות? הוא עבר סטרליזציה..?

  2. שמשון

    שקר, הרגו את אבא שלי בשאננות שלהם, אחיות מרושעות, מנהל מחלקת טיפול נמרץ לב צעק על אמא שלי שלא תכנס לפני הזמן כשאבא שלי מורדם מונשם ומצביע על הקו האדום שלא תעבור זה לא מדינת ישראל גועל נפש של בית חולים זה לא בית חולים תברחו

  3. תושבת ירושלים

    להשיג את שערי צדק כדי לקבוע תורים או מחלקות זה סיוט מטורף ותמיד יש תקליט להשאיר הודעה ויחזרו אף פעם לא חוזרים וצרים יותר מחודש להתקשר עד שאולי מצליחים להגיע ולתפוס את הדבר שצריך

  4. יוני

    בשערי צדק לא שווה, לאחרונה הם התחילו לגבות תשלום מלא לנכים עם כיסת גלגלים בחניון התת קרקעי, השאירו אופציה בחניון קטן שתמיד מלא, פשוט רחמנות על הנכים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר