זירת התאונה בסמוך למנהרת הר הצופים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה בסמוך למנהרת הר הצופים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

לילה קשה בכבישי ירושלים: 2 תאונות אופנוע בתוך שעות; רוכב אחד נהרג

בין חצות לשעה 5:30 בבוקר התרחשו ברחבי העיר 2 תאונות דרכים במעורבות אופנועים. צעיר בן 17 נהרג בתאונה עצמית במנהרת הר הצופים; גבר כבן 30 נפצע קשה בדרך חברון

פורסם בתאריך: 17.6.22 08:09

שתי תאונות דרכים במעורבות של אופנועים התרחשו בתוך שש שעות בכבישי ירושלים – רוכב אחד נהרג, אחר נפצע באורח קשה.

התאונה הקשה ביותר אירעה בסביבות חצות הלילה – רוכב אופנוע כבן 17 (העיר העתיקה) נהרג בתאונה עצמית בסמוך למנהרת נעמי שמר (הר הצופים) בכביש 1 העירוני. ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 23:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת אופנוע בדרך מנהרת הר הצופים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על רוכב אופנוע כבן 18 עם פגיעה רב ערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


פראמדיק מד"א עקיבא ארליך מוסיף: "הפצוע שכב על גבעה בצד הדרך סמוך לכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ישכר איינהורן, מתנדב 'צוות הצלה' שהגיע ראשון למקום מוסיף: "כשהגעתי למקום ראיתי רוכב אופנוע גבר כבן 18 ששכב בתעלה בצד הדרך במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע עם חבלות ראש וגפיים קשות כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. מייד התחלתי בפעולות החייאה ועצירת דימומים כשבהמשך הצטרפו אליי חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א. לצערינו בעקבות אופי הפציעות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הבוקר, בסביבות השעה 5:40 אירעה תאונה קשה נוספת במעורבות של אופנוע, כאשר צוותי הצלה והמשטרה הוזעקו לדרך חברון בעקבות תאונה בין אופנוע ורכב פרטי. רוכב האופנוע, כבן 30, פונה במצב קשה עם חבלות ראש כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים שערי צדק.

פראמדיק מד"א ליאור שאשא: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים, מתן תרופות להרדמה והנשמה. הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה".

 

 

ממשטרת ירושלים נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות שתי תאונות דרכים קשות בירושלים, שהתרחשו הלילה והבוקר – בהן מעורבים רוכבי אופנוע".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר