אסי עזר ואורי בנקי על רקע תמונה של שירה בנקי ז"ל (צילום: מיכאל הרר)
אסי עזר ואורי בנקי על רקע תמונה של שירה בנקי ז"ל (צילום: מיכאל הרר)

קמפיין גיוס ההמונים של עמותת 'דרך שירה בנקי' – 65 אחוז מהיעד הושג

"מחיר השנאה" - קמפיין גיוס ההמונים לטובת המשך הפעילות של עמותת 'דרך שירה בנקי' הגיע בתוך שבוע לכ-650,000 שקלים. התרומה הגדולה ביותר עמדה על 50,000 שקלים. 1,981 תרומות ניתנו עד כה. הסכום הפופלרי ביותר - 180 שקלים

פורסם בתאריך: 22.6.22 08:19

"מחיר השנאה" – קמפיין גיוס המונים להמשך פעילות עמותת "דרך שירה בנקי": שבוע ראשון מוצלח לקמפיין – שבו גויסו עד כה כ-650,000 שקלים – אשר מהווים כ-65 אחוז מיעד הגיוס שהוצב. יוזכר ויודגש כי מטרת הקמפיין היא גיוס כספים להמשך הפעילות החשובה של העמותה אשר פועלת לקדם חברה מתונה ובריאה יותר, בה המיעוטים הקיצוניים והצעקניים ידחקו לשוליים.

"כל העיר" חושף את הנתונים שמאחורי המספרים. מנתוני הקמפיין עולה שעד עתה (רביעי, 22.6) תרמו 1981 תורמים, כאשר סכום ממוצע התרומה החציוני הינו 180 שקלים. בעמותה מציינים כי הקמפיין עצמו מתבסס על פלטפורמת קפיטל ג'יJgive, כאשר מתנדבים רבים המכונים "שגרירים" מגדירים לעצמם יעד כספי שהם מעוניינים לגייס במצעות פניה לחברים. לקמפיין של דרך שירה בנקי התגייסו 144 שגרירים.

מהנתונים עוד עולה כי התרומה הגדולה ביותר הינה בשווי של 50,000 שקלים והקטנה ביותר בת חמישה שקלים. על פי הנתונים, מסתר שיום ראשון היה היום המוצלח לתרומות – 357 תורמים ביום, לעומת סוף השבוע שם תרמו בממוצע כ-200 תורמים ביום. עוד עולה כי מירב התרומות נעשות כיום באמצעות אפליקציית "ביט" בהשוואה לאשראי, אך סכומי הכסף הנתרמים בביט קטנים יותר. סכומי התרומה השכיחים ביותר הם: 180 שקלים (10 פעמים ח"י), 120 שקלים, 50 שקלים ו-360 שקלים (20 פעמים ח"י).

בעמותת "דרך שירה בנקי" מאמינים כי עד תום הקמפיין בסוף השבוע הם יצליחו לגייס מיליון שקלים, כדי להמשיך את פעילות העמותה.

על פעילות "דרך שירה בנקי": בפעילויות השונות השתתפו חילונים ודתיים, אנשי ימין ושמאל, יהודים וערבים, תלמידים וחיילים. עד עתה 1,500 תלמידי יסודי לקחו חלק בפיילוט של תוכנית "שירה לסובלנות"; 4,000 תלמידי תיכון השתתפו בפעילות ישירה של תוכניות 'דרך שירה בנקי'; 3,000 תלמידי תיכון נוספים חוו את המסרים באמצעות תוכנית 'שגרירים של סובלנות'; מעל 300 מורים השתתפו ב'חדר מורים'.

אורי בנקי, אביה של שירה ז"ל, אומר כי "את מחיר השנאה אני ומשפחתי כבר שילמנו. הוא כבד מנושא. לצערי, אנחנו יודעים זאת מניסיון אישי. אנחנו מבקשים את עזרתכם להוריד את גובה הלהבות. למנוע את הרצח הבא".

בנקי מוסיף כי "מחלוקת בחברה דמוקרטית היא אבן יסוד שאין לוותר עליה אבל כל מחלוקת, עמוקה ככל שתהיה, חייבת להתנהל בהידברות ולא באלימות. ההכרה בדעה וברגש של מי ששונה מאיתנו מסייעת להדברות ומאפשרת מציאת פתרונות לקשיים שבדרך. אבל כדי שנוכל להמשיך בפעילות וליצור חברה טובה יותר אנחנו זקוקים לא רק להקשבה, אלא גם לתרומות לקמפיין" .

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", לקמפיין התגייס גם איש התקשורת, אסי עזר, שהקליט ביצוע מחודש לשיר ״ילדה״ של אלון אולארצ׳יק לקידום הקמפיין. עזר, אב גאה, עושה זאת במסגרת התגייסותו לקמפיין למען המשך פעולתה של עמותת "דרך שירה בנקי". הוא שר בין היתר "יש לי ילדה אחת, זה בלב, יש לי ילדה בלב, אותה אני אוהב….", כשאת שירתו "מלווה" בתו התינוקת, אלכס אסקולה בקולות רקע. כחלק מהקליפ, אורי, אביה של שירה מקיים בסופו, שיחה אישית קצרה עם עזר. במהלך ההקלטות סיפר עזר ש"אני ממש יכול לשיר את השיר לבת הקטנה שלי. השיר הוא על הקשר המיוחד בינה לבין אבא שלה ואצלי זה מגיע ממקום של שמחה. אצל הורים של שירה הוא מסמל עצב וזכרון. החיבור הזה הוא מה שאותי גייס לעזור לעמותה ואני חשוב שכל מי שהוא הורה מתחבר להרגשה הזאת. השמחה שלי והרצון לעזור מתגברים על המבוכה".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עומר

    מדוע ולמה כל העיר מקדמים קמפיינים פרטיים של אגודות פרוגרסיביות ולא של… וזאת רק הצעה כן? עמותת עטרת כהנים?

  2. אבי

    למיטב ידיעתי המיעוט הקיצוני והצעקני הוא הלהטב. אז הקמפיין הוא לדחוק את פעילות הסוטים?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר