מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום: יח"צ)
מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום: יח"צ)

הצגת טכנולוגיה רפואית, תחרות סטרטאפים ועוד: כנס הביומד הגדול של ישראל חוזר לירושלים

הכנס יתקיים בבנייני האומה, בין התאריכים ה-9.11-10.11, והוא יתמקד בהצגת טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך ורפואת המחר החל מתרופות חדשניות ודרך טכנולוגיות של בתי החולים

פורסם בתאריך: 6.7.22 12:55

כנס ה- MIXiii, אירוע הביו מד הגדול בישראל שנערך בשנים האחרונות, חוזר להתקיים בירושלים בתאריכים ה-9.11-10.11. הכנס המאורגן על ידי ארגון ה- IATI, בראשות מנכ"לית ונשיאת האיגוד קרין מאיר רובינשטיין ויו"ר הכנס יעקב מיכלין ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, המשרד לירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, הרשות לחדשנות ובתמיכה רחבה של משרדי הממשלה השונים וגופים מובילים בתעשיית הבריאות בישראל ובעולם. השנה הכנס שיופק לראשונה על ידי קבוצת שטיר, יתקיים בבניני האומה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "הכנס במתכונתו החדשה נוצר על ידי ועבור תעשיית הביומד הישראלית, בשיתוף מספר רב של חברות ה Health-Tech הישראליות. הכנס יתמקד בהצגת טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך ורפואת המחר החל מתרופות חדשניות ודרך טכנולוגיות של בתי החולים של העתיד וכן יכולות מעקב וטיפול ביתי".

עוד נמסר כי "בכנס ישתתפו דוברים מובילים מהעולם ומישראל ויערכו בו דיוני עומק לגבי עתיד תחומים אלה בישראל ובעולם תוך מתן דגש על היתרונות והאתגרים בתעשיית מדעי החיים הישראלית. בכנס עצמו תתקיים תחרות סטרטאפים מהתחום וכן הכנס יאפשר מפגשים עסקיים רבים תוך שימוש באמצעים חדשניים. בראש ועדת ההיגוי של הכנס עומד יעקב מיכלין, מנכ"ל חברת ביולייט".


קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאת איגוד ה-IATI (צילום: סיון פרג')

קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאת איגוד ה-IATI (צילום: סיון פרג')


יש לציין כי האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה- IATI, הוא ארגון הגג של תעשיות מדעי החיים, ההיי-טק, ושאר התעשיות המתקדמות בישראל, בו כלולים מאות חברים מכל קצוות התעשייה, כולל קרנות הון סיכון, מרכזי פיתוח של החברות הרב-לאומיות הפועלות בישראל, סטארט-אפים, חברות מסחור, אוניברסיטאות ובתי חולים, מרכזי חדשנות, עיריות, נותני שירותים ועוד.


מחפשים דירת גן בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר