ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר – קטטה אלימה בשוק מחנה יהודה

בשעות הבוקר התפתחה קטטה אלימה בין מעורבים רבים בשוק. המשטרה הוזעקה למקום ועצרה 7 חשודים - תושבי ואדי ג'וז ובית חנינא. אדם אחד פונה לקבלת טיפול רפואי. יו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן: "באין הרתעה, בטחון ההמון שמגיע למחנה יהודה נפגע"

פורסם בתאריך: 6.7.22 08:56

קטטה בין מעורבים רבים פרצה הבוקר, רביעי, בשוק מחנה יהודה. משטרת ירושלים הוזעקה למקום ועצרה לחקירה 7 מעורבים – תושבי ואדי ג'וז ובית חנינא. לדברי המשטרה, הרקע ככל הנראה פלילי, אך החקירה נמשכת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מהקטטה בשוק פונה אדם אחד לקבלת טיפול רפואי, אדם נוסף התפנה עצמאית לבית החולים ומספר מעורבים אחרים נפצעו באורח קל וקיבלו טיפול רפואי בזירה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "הבוקר התקבל במשטרה דיווח על קטטה אלימה בין מעורבים רבים בשוק מחנה יהודה בירושלים. שוטרים הוזעקו למקום ועצרו לחקירה שבעה חשודים בגין מעורבותם בקטטה. החשודים, תושבי בית חנינא ו-ואדי ג׳וז, הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, ובהמשך יובאו להארכת מעצרם בהתאם לצרכי החקירה".

עוד נמסר כי "כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו בבירור הנסיבות ואיסוף ראיות. עפ"י החשד הרקע לאירוע פלילי, והמשטרה פתחה בחקירה".

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: "מחנה יהודה הוא השוק המוביל והאהוב בישראל ואחד מהשווקים הטובים והידועים בעולם. ועד סוחרי השוק ואני ביקשנו פעמים רבות משוטרי משטרת ישראל להגביר את פעילותם באזור השוק על מנת שנמגר לחלוטין מקרי אלימות, כמו המקרה החריג בגודלו שאירע הבוקר. כל מקרה, קטן וגדול כאחד פוגע מאוד באווירה ובתחושת הבטחון במקום שהוא פסיפס אנושי אמיתי וסמל לשמחה וקירוב לבבות. בקשותינו לא הניבו פרי ובאין הרתעה, בטחון ההמון שמגיע למחנה יהודה נפגע. אני קוראת מכאן למפקד מחוז ירושלים, דורון תורג׳מן להגיע לשטח, להבין את צרכינו ולפעול לאלתר על מנת שכולנו נוכל ליהנות בבטחה מכל השפע שיש לשוק המדהים הזה להציע".

 

 


מחפשים דירת גן בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שלמה

    מחנה יהודה נהפך מחנה אש"ף , כמו כול תעסוקות המשק בחצי ישראל הנותרה מאוסלו , העובדות לא רוצים לראות במגדל השן הרפורמים שיצרו לנו היהודים בארצנו את הכאוס הבלצי הגיוני , יהודי מתחבר לאוייב לקבל עזרה בקולות של האוייב , הזוי וממריד , התכחשות היא חולי , כמו הטבע של בת יענה ,

  2. חוה

    למה הערבים מקלקלים את הכל . פראי אדם . שילכו לשוק בחברון לשוק בשער שכם . אולי פשוט לא תעסיקו אותם יותר מידי. ברור שאני לא שוללת את כולם . אבל את הבגרות העלויות האלה . לכו ממקומות ישראלים

  3. מיכאל

    צריך כול 5 שנים להוציא מרכזים חדשים לבעלים חדשים !
    לא יכול להיות שאותם אנשים מוכרים בשוק ולא מתחלפים !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר