פעילות המשטרה ביום הראשון של ביקור הנשיא ביידן בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות המשטרה בביקור הנשיא ביידן בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

ביקור הנשיא ביידן: אחרי הסיוט אתמול ברחובות העיר – אלו הצירים שייחסמו הבוקר לתנועה

היום הראשון של ביקור נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירושלים היה לא נעים בלשון המעטה - חסימות כבישים, פקקים, בלגן בתחבורה הציבורית ורחובות שלמים שנסגרו גם להולכי רגל. ומה צפוי היום, חמישי? החל מהשעה 10:00 בבוקר ייסגרו צירים מרכזיים באזור מרכז העיר. בשעות אחר הצהריים - אזור בית הנשיא. עדכונים שוטפים

פורסם בתאריך: 14.7.22 07:50

"יום יום אני תולש מהלוח דף", שר זוהר ארגוב ז"ל בשיר המצוין "נכון להיום" – ונדמה כי תושבי ירושלים יכולים לתלוש גם הם דף מהלוח – לוח המצור על ירושלים שהחל היום, רביעי (13.7) וצפוי להימשך עד יום שישי (15.7) – במהלך כל ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אז מה היה היום? הכאוס הורגש ברחובות העיר כבר בשעות הצהריים המוקדמות, אבל הטירוף האמיתי החל בשעה 14:45 – אז נסגר לתנועה כביש 1 בקטע שבין מחלף שפירים לכניסה לירושלים (בשני הכיוונים) – ומעט מאוחר יותר נסגרו לתנועה הרחובות המובילים מהכניסה לעיר למוזיאון יד ושם. אחרי הביקור הנשיאותי ביד ושם – נסגרו לתנועה הצירים המובילים למלון המלך דוד – כאשר רחוב המלך דוד צפוי להיות סגור לתנועה במהלך כל הביקור.



ועד כמה היה קשה ברחובות ירושלים? מספיק לראות ולשמוע את התלונות והטענות של רבים מהתושבים על כך שגם הליכתיות לא אופשרה על ידי המשטרה בצירים רבים, הרבה לפני הגעתו של הנשיא ביידן לירושלים. טענות אחרות התייחסו לקשיים להבין את השינויים בתחבורה הציבורית בשל החסימות הרבות. העיקר שבמשטרה מציינים כי "כפי שהיה במהלך היום, משטרת ישראל תמשיך לעשות כל שניתן על מנת לצמצם את הפגיעה בשגרת החיים של הציבור לצד הבטחת המשך קיומו התקין של הביקור החשוב". אשרי המאמין.

השינויים בהסדרי התנועה – יום חמישי, 14.7

אז יום רביעי נתלש מהלוח, והפנים הם כבר לעבר היום (חמישי, 14.7). ההיערכות המשטרתית המוגברת נמשכת, וגם היום צפויים חסימות כבישים, שינויים בהסדרי התנועה ובמערך התחבורה הציבורית. "גם ביומו השני של הביקור הנשיאותי, תפעל משטרת ישראל לפיקוד ושליטה על המבצע, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי וטיפול בכלל היבטי התנועה הכרוכים במבצע", נמסר מהמשטרה. "כוחות המשטרה יתפרסו בעיקר באזור ירושלים ובפרט באזור מוקדי הביקור השונים".


נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן (צילום: דוברות המשטרה)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן (צילום: דוברות המשטרה)


נתחיל בבשורה (היחסית) – הדרכים הדרכים הבין עירוניות יישארו פתוחים לתנועת כלי רכב.

בתוך ירושלים, לעומת זאת, צפוי להיות לא נעים גם היום. החל מהשעה 10:00 בבוקר ייסגרו לתנועה הרחובות: שלמה המלך – יצחק קריב, מצומת דוד המלך – ז'בוטינסקי לכיוון דוד המלך, כיכר פריז לכיוון רחוב אגרון, מצומת הלל – מנשה בן ישראל לכיוון אגרון.

בהמשך היום, לקראת הגעתו של ביידן לבית הנשיא, ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות – מצומת דוד המלך – ז'בוטינסקי עד בית הנשיא, מצומת שלמה המלך – קריב לכיוון המלך דוד, כיכר פריז לכיוון קרן היסוד, מצומת בית לחם – עמק רפאים לכיוון המלך דוד, דובנוב לכיוון זבוטינסקי, רח׳ הנשיא פינת הארי לכיוון בית הנשיא.


פעילות המשטרה בביקור הנשיא בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


בשעות הערב, ייחסמו לתנועה הרחובות – המלך דוד, קרן היסוד, עזה, הרצוג וגולומב.

לצד זאת, נמשכת גם היערכות המשטרה לטקס פתיחת ה"מכביה" ה-21 שיתקיים מחר באיצטדיון טדי.

 

 

"המשטרה ממליצה לציבור המתנייד בתוך העיר ירושלים, לנסוע בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו בכלי התקשורת ובערוצי הניו מדיה", כך נמסר מהמשטרה. "לציבור הנהגים מומלץ להעזר גם באפלקציית waze שתעודכן בדבר החסימות והשינויים בהתאם. אנו קוראים לציבור להתעדכן כל העת בדבר השינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110".


פעילות המשטרה בביקור הנשיא בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עופר

    פחחחחח… 110! מישהו הצליח לקבל אי פעם מענה מהמספר. הזה? עשרות פעמים ניסיתי, אפילו לא פעם אחת ענו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר