לורין לאחר הניתוח בסלפי עם ד״ר שרודר ובחזרה בארה״ב הולכת על שתי רגליה (צילום: דוברות הדסה)
לורין לאחר הניתוח בסלפי עם ד״ר שרודר ובחזרה בארה״ב הולכת על שתי רגליה (צילום: דוברות הדסה)

נס: חצתה את האוקיינוס כדי להגיע אל הרופא מהדסה, וחזרה ללכת על רגליה

ישראלית שמתגוררת בפלורידה התקשתה למצוא טיפול שיפסיק את כאבי הגב הקשים מהם סבלה ואת השיתוק ברגליים שנוצר עקב כך. אחרי חודשים של כאבים וביקורים אצל לא מעט רופאים, היא הגיעה לד"ר ג'וש שרודר, אורתופד מומחה לניתוחי עמוד שדרה בהדסה, שניתח אותה והעמיד אותה שוב על הרגליים

פורסם בתאריך: 18.7.22 12:03

לורין אוחיון כמעט נואשה מלמצוא טיפול שיפסיק את כאבי הגב הקשים מהם סבלה ואת השיתוק ברגליים שנוצר עקב כך. בפלורידה בה היא מתגוררת, הרופאים אליהם פנתה לא איתרו את מוקד הבעיה שגורמת לכאבי התופת, והיא פשוט סבלה במשך חודשים ארוכים מהגבלה בתנועה, מחוסר אפשרות ללכת וכמובן – מכאבים הולכים וגוברים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לפני 4 חודשים עברתי טיפול כירופרקטי ולצערי אחריו – לא יכולתי לעמוד ישר", היא מספרת, "עברתי תקופה ארוכה מאוד של סבל, חודשים על גבי חודשים בניסיון לרפא ולהבין מה גרם למצב שאליו הגעתי ולא הצלחתי, למרות שאני מורה ותיקה ליוגה ופילאטיס ואני בעצמי עובדת בתחום שלי בשיקום גב".

"השבועות עברו, והכאב היה עצום", היא מתארת. "לפני 20 שנה הייתה לי פריצת דיסק והחלמתי לבד, ללא ניתוח. הייתי בטוחה שגם הפעם אוכל להירפא לבד, אבל לצערי זה לא קרה. לאחר חודשים של כאבים, כשלא יכולתי ללכת או להפעיל את הגוף ופשוט סבלתי מחוסר תנועה –ואף ביקורים אצל רופאים ובהם רופאי כאב, שמעתי על רופא מומחה שהומלץ לי על הטיפול שלו, שמטפל בהדסה בישראל והחלטתי שאגיע אליו – ד"ר ג'וש שרודר, אורתופד מומחה לניתוחי עמוד שדרה".

"באותה תקופה הייתי בצרפת", היא משתפת, "שלחתי לו מייל וסיפרתי לו על כל השתלשלות האירועים. הוא ענה לי אישית, בחן את הדברים וממש התעניין במקרה ובאותו רגע ידעתי שאגיע לאבחון אצלו. בבדיקה של ד"ר שרודר הסתבר שיש לי פריצת דיסק חמורה ומורכבת. הבנתי שאני חייבת לעבור ניתוח כדי לחזור ללכת על הרגליים ואומנם פחדתי, אבל כולם מסביבי אמרו לי שהוא הרופא הכי טוב והרגשתי טוב כשפגשתי אותו. באמת בטחתי בו".

ד"ר שרודר, מומחה בניתוחי עמוד שדרה במערך האורתופדי בהדסה, פגש את לורין עם הגעתה לישראל: "פריצת הדיסק החמורה בגבה של לוריין גרמה ללחץ קשה מאוד על העצבים לרגליה, מה שהביא לשיתוק. הלחץ הוסר בגישה זעיר פולשנית עם שחרור התעלה והעצבים ואין בפק שאלמלא הייתה עוברת את ההליך היא הייתה נשארת עם רגל משותקת לחלוטין".

"כמה ימים לאחר שהגעתי אליו, ד"ר שרודר כבר ניתח אותי", היא מתארת בהתרגשות. "קודם ממש לא יכולתי ללכת, ממש התקשתי בכל תנועה, ואחרי הניתוח המצב השתפר מיד. זה היה מטורף. כל כך פחדתי שזה ייכשל או שייגרם לי נזק קבוע, ודווקא אחרי כמה שעות גיליתי שלא כואב לי ושאני מרגישה הקלה עצומה. גם הימים שאחר כך וכל תקופת ההחלמה עברו בשלום, ללא כאבים קשים או התמודדות מורכבת.

 

 

"אני בחורה שבשגרה תמיד הייתה בכושר מצוין, ובריאות הגוף שלי כל כך חשובה לי. הדבר היחיד שהתגעגעתי אליו היה פשוט ללכת כמו פעם – קילומטרים של הליכה. לכן, אחרי חודשים של חוסר תזוזה – זה הרגיש לי כמו נס אמיתי. ד"ר שרודר החזיר לי את איכות החיים שלי, הציל אותי ממש, ואני יכולה לקבוע שהוא ממש האדם האהוב עליי. הוא מדהים ואני כל כך מבורכת שהוא עשה את הניתוח שלי".

"כמה שבועות לאחר הניתוח אני חוזרת לחיים שלי בארה"ב, לפעילות מלאה ולהנאה מכל תנועה, ואני מסתדרת מדהים. אני הולכת וזזה בדיוק כמו פעם, אין תחושה יותר טובה מזו", מסכמת לורין.


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דינה

    תודה לבורא עולם הרופאים הם שליחים של אלוקים ולכן קודם תודי למי שיצר אותך ואותם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישראלית תושבת פלורידה?
    לזכרוני פלורידה מצוייה בארה"ב.
    נכון יותר לכתוב אמריקאית בעלת אזרחות ישראלית ..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר