מתחם החלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה (צילום: ארנון בוסאני)
מתחם החלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה (צילום: ארנון בוסאני)

מצננים את הקיץ בהיכל ארנה: אחל'קרח ירושלים 2022 יוצא לדרך

מדובר באחת האטרקציות המרכזיות לכל המשפחה במהלך החופש הגדול בעיר. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה-27.7.22 ויינעל ב-31.8.22

פורסם בתאריך: 23.7.22 21:20

האטרקציה הצוננת של הקיץ בירושלים – אחל'קרח – חוזרת, והשנה היא גם עושה קאמבק להיכל הארנה (אחרי נדודים במתחם התחנה ובסינמה סיטי). משטח ההחלקה צפוי להיות מהגדולים בישראל – 1,700 מ"ר – והוא הובא לירושלים במיוחד מאוסטריה.

מתחם ההחלקה על הקרח, אשר מציע חווית בילוי ייחודית וקרירה במיוחד, יהיה פתוח לקהל הרחב החל מיום רביעי הקרוב, 27.7.2022, ועד לסוף חופשת הקיץ – 31.8.2022.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מדובר במתחם הקרח מהגדולים בישראל", מציינים בחברה העירוני אריאל, אשר אחראית על הפרויקט מטעם עיריית ירושלים, "אשר עשוי מקרח אמיתי ומתפרס על פני כ-1,700 מ"ר. משטח הקרח בארנה, שהובא במיוחד מאוסטריה, הינו בעל סטנדרטים בינלאומיים גבוהים ומציע חווית החלקה מקצועית ומהנה".

למבקרים במתחם ההחלקה על הקרח יינתנו במקום נעלי החלקה מתאימות ולטובת הילדים יעמדו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות של כלבי ים ודובים, על בסיס מתקן פנוי. כמו-כן, במתחם ההחלקה יעמדו לטובת הקהל, צוות רפואי שילווה את הפעילות.

"מיזם האחל'קרח, הפך למסורת המצננת של הקיץ הירושלמי", אומר ראש העיר משה ליאון. "עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה ליהנות ממתחם הקרח האטרקטיבי ומכלל אירועי הקיץ החמים שהעיר מציעה".

אורי מנחם, מנכ"ל חברת אריאל: "מתחם ההחלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה הוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות שמציעה ירושלים בקיץ הנוכחי, לתושביה ולאורחים הבאים בשעריה. המתחם מציע משטח קרח מקצועי בסטנדרט בינלאומי גבוה, בגודל של כ-1,700 מ"ר, כך שבהחלט צפויה לכולנו חוויה אטרקטיבית ומהנה במיוחד. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מבילוי משפחתי חוויתי וייחודי בירושלים".

 

 

שעות הפעילות של המתחם: ראשון עד חמישי, בין השעות 23:00-10:00, שישי, 16:00-10:00. מגיל 5 ומעלה. מחירי הכרטיסים עומדים על 65 שקלים למשתתף, 39 שקלים לבעלי כרטיס 'ירושלמי'.


מחפשים דירת 5 חדרים ברחבי העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר