בריכה מקורה בירושלים (צילום אילוסטרציה: עיריית ירושלים)
בריכה מקורה בירושלים (צילום אילוסטרציה: עיריית ירושלים)

לא למשפחות צעירות: ההפתעה שחיכתה להורים לפעוט בן שנתיים בבריכת פיליפ לאון

משפחה ירושלמית מגבעת משואה רצתה לבלות את השבת בבריכה בקרית היובל, אולם בהגיעם למתחם הבריכה התברר להם שיאלצו להשאיר את בנם בן השנתיים בחוץ כי הכניסה לבריכה היא מגיל 4 ומעלה. "זה אבסורד ומקומם"

פורסם בתאריך: 19.7.22 16:07

אם אתם הורים לילדים מתחת לגיל 4 – בריכת פיליפ לאון אינה המקום בשבילכם. את האבסורד הזה גילו על בשרם תושבי ירושלים אשר מתגוררים בגבעת משואה, אשר הגיעו בשבת האחרונה למתחם הבריכה וגילו כי אינם יכולים להיכנס למתחם עם בנם בן השנתיים.

יצוין כי בני המשפחה רכשו את הכרטיסים לבריכה מבעוד מועד, דרך אתר הטבות – שם לא הוזכר כי ישנה מגבלת גיל כזו או אחרת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"ביום שבת הופתעתי לגלות כי בבריכת פיליפ לאון שתחת מינהל קהילתי יובלים, מינהל שאמור לשרת אוכלוסיה גדולה שבה מספר רב של ילדים קטנים, לא מאשרים כניסת ילדים מתחת לגיל 4 לבריכה – זה אבסורד ומקומם", אומר אבי המשפחה ל"כל העיר".

לדבריו, "מאחר שאנו שומרים שבת, נכנסתי מבעוד מועד לאתר ההטבות 'טוב' ומצאתי כרטיסים מוזלים לבריכת פיליפ לאון שבקרית היובל. סיפרנו על כך לבנות הגדולות שלנו והן היו נרגשות לקראת השבת הכייפית שציפתה להן. ביום שבת הלכנו ברגל כ-40 דקות מגבעת משואה ועד לפיליפ לאון, וכל הדרך פינטזנו להשתכשך במים הקרים של הבריכה. כשהגענו, לתדהמתנו, פקיד הקבלה אמר לנו שהכניסה היא מעל גיל 4 בלבד, מה שבעצם אומר שלא נוכל להיכנס עם בננו בן השנתיים. באתר 'טוב', שבו הזמנו את הכרטיסים אין שום איזכור להגבלה זו – כך שזה ממש לא בסדר שמתקיימת מכירת כרטיסים ולא מוזכרת שם המגבלה החשובה הזו".

האב מציין כי פקיד הקבלה היה אדיב וניסה לסייע לנו, אך הסביר שידיו כבולות בשל מגבלת הגיל הלא הגיונית. הייתי בהרבה בריכות במהלך חיי – מעולם לא נתקלתי באיסור שכזה. אין מילים אשר יביעו את מפח הנפש שחשנו. חיכינו לשבת כיפית שבה כל המשפחה תבלה בנעימים – ובמקום זה, רק אני נכנסתי עם בנותיי מאחר שלא רצינו לאכזב אותן, ואשתי הלכה בדמעות הביתה עם בננו הפעוט. מינהל קהילתי אמור לתת שירות לכלל התושבים, אז איך קיימת מגבלה שמונעת מהרבה הורים צעירים להנות מהבריכה? לא ברור למה אין כניסה לפעוטות, אף שיש בריכת פעוטות בחצר שמשום מה אינה פעילה, ולא ברור למה לא סומכים על הורים שישמרו על ילדם".

"אם אין כניסה לילדים בני פחות מארבע", מסכם ואומר האב, "בכל אתר רכישת כרטיסים יש לרשום זאת באותיות קידוש לבנה".
ממינהל קהילתי יובלים נמסר בתגובה: "בריכת פיליפ לאון הינה מהוותיקות והקהילתיות בירושלים וכוללת בריכה חצי אולימפית ללא בריכת פעוטות, ועל כן בהתאם לנהלים כניסה לבריכה הינה מגיל 4 ומעלה בליווי מבוגר. מבדיקה שערכנו עולה כי בשל אי הבנה שנגרמה בתום לב על ידי החברה שמפעילה את האתר החיצוני שדרכו נרכשו הכרטיסים – לא עודכנו באתר הגבלות הגיל הבטיחותיות כפי שנמסרו על ידי המינהל הקהילתי. יש להדגיש כי התקלה תוקלה באופן מיידי".

 

 

עוד נמסר ממינהל יובלים: "צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה למשפחה. יש להדגיש כי לא נמנעה כניסה מהמשפחה למבנה פיליפ לאון, אלא כניסה של הילד מתחת לגיל ארבע למימי הבריכה בלבד לאור הנחיות הבטיחות שצויינו לעיל. למרות הכל, המינהל הקהילתי ידאג לפצות את המשפחה בשל אי ההבנה שנגרמה".


מחפשים דירת 5 חדרים ברחבי העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עדי ירושלמית

    דווקא ממש הגיוני. זו בריכה לאנשים שרוצים לשחות. תפסיקו לעשות עניין מכלום!

  2. לא רוצה לשחות בצואה

    מעולה, שבוע שעבר איזה ילד עשה צואה בבריכה בירושלים וכולם היו צריכים לעזוב, עדיף ככה. אני עובר מהמנוי שהיה לי רק בגלל בטיפשות של ההנהלה, אולי זה יהיה אליכם.

  3. אנונימי

    לא הבנתי מה הבעיה, זה מסוכן להכניס תינוק לבריכה וזו זכותם… רוב הכתבות שלכם הם קליקבייט והרבה שוקלים פשוט לחסום אתכם, תתחילו לדווח על דברים שרלוונטים לתושבי ירושלים בבקשה

  4. מאיה

    בטח בריכה של זקנות רוסיות.. ממש חבל. לא מכירה בריכות שלא מאפשרים כניסת תינוקות בגלל הגיל. אני ראיתי ילד בן 3.5 ואחיו בן השנתיים שעוד עם טיטול שוחים מעולה במים העמוקים. מה הקשר הגיל? ואם הם שוחים או בליווי ההורים?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאיה יקרה,אתמול הייתי בפגישה של אמהות שכולות בביתר שיוזמת המפגשיםהיא אם שבנה טבע למוות בבריכה
    נכון,זה לא חייבובלי קשר מי השחיינים היו חייבים לעדכן שהבריכה פתוחה למבוגרים בלבד.
    אפשר גם להניח את התינוק הגלגל ים ייעודי עבור שחייה בבריכה ועם טיטול מיוחד המונע …לתוך הבריכה
    אולי רק יעודד את ההורים שומרי השבת שניצלו מחילול שבת כי לא שוחים בשבת

    בבקשה תנסו לשכנע את בילי הבריכה לפתוח גם את המטחם לתינוקות מעכשיו

    קיץ שמח ובריא רחל

  6. מירה

    אני לא מבינה. הם אמרו שהם דתיים שומרי שבת לא?
    איך האבא נכנס לבריכה מעורבת עם הבנות שלו? ועוד עם בגד ים בשבת? זה איסור סחיטה מהתורה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר