מעצרים במזרח ירושלים, הכסף שנתפס אצל החשודים (צילומים: דוברות המשטרה)
מעצרים במזרח ירושלים, הכסף שנתפס אצל החשודים (צילומים: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: נחשפה חוליית טרור של חמאס במזרח ירושלים

בפעילות משותפת של המשטרה והשב"כ נעצרו באחרונה 9 חשודים, תושבי שכונות מזרח ירושלים, בהשתייכות לארגון הטרור חמאס. היום, שני, יוגש כתב אישום נגד החשוד המרכזי, תושב מזרח העיר בשנות ה-40. צפו בפעילות המשטרה במזרח ירושלים

פורסם בתאריך: 25.7.22 11:06

חוליית טרור של חמאס נחשפה במזרח ירושלים – כך הותר היום, שני, לפרסום. בשבועות האחרונים, כך על פי הודעת המשטרה ושב"כ, נעצרו 9 חשודים בעבירות של חברות בארגון טרור ופעילות במסגרתו בשכונות מזרח ירושלים. החשודים, כך על פי המשטרה, פעלו לגייס פעילים לשורות החמאס מקרב תושבי מזרח ירושלים.

בהודעה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ) נמסר כי "בפעילות של שוטרי מחוז ירושלים, נעצרו חשודים בעבירות של חברות בארגון טרור ופעילות במסגרתו במזרח ירושלים, ובתום החקירה יוגשו כתבי אישום".



עוד נמסר כי "היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ירושלים במשטרה ושירות הביטחון הכללי, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה בגין חשד לעבירות ביטחון. בחקירה נחשף כי על פי החשד פעלו החשודים לגיוס פעילים לשורות ארגון הטרור ׳חמאס׳ בשכונות מזרח ירושלים. במסגרת החקירה נעצרו בשבועות האחרונים ברחבי ירושלים תשעה חשודים ע״י בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם שוטרי יס״מ ירושלים ולוחמי מג״ב. חלק מהחשודים נעצרו בבתיהם וחלקם במהלך נסיעה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מהחקירה עולה כי "החשודים היו בקשר רציף עם גורמי חמאס הנמצאים מחוץ לגבולות המדינה, תוך הכוונתם ומימון כספי על ידי אותם גורמים, זאת במטרה להניע את הפעילות המיוחסת להם ולגייס פעילים נוספים במזרח ירושלים. במהלך החקירה ופעולות שבוצעו, נתפסו ברשותם של חלק מהחשודים ראיות הקושרות אותם למיוחס להם".

יש לציין כי היום, שני (25.7), צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגד החשוד המרכזי, תושב מזרח העיר בשנות ה-40 לחייו, כתב אישום. חקירתם של החשודים הנוספים נמשכת ובמהלך הימים הקרובים צפויים כתבי אישום נוספים.

 

 

בהודעה המשותפת נמסר עוד כי "משטרת ישראל ושב״כ ימשיכו לפעול בנחישות עם כוחות הביטחון נגד פעילי טרור שינסו לפגוע בביטחון המדינה, ומול גורמים עוינים המצויים בקשר עם ארגוני טרור ופועלים בשורותיהם ובשליחותם".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר