דן אילוז (צילום: שרון חסון)
דן אילוז (צילום: שרון חסון)

לקראת הפריימריז בליכוד – עו"ד דן אילוז: "לשרת את ישראל ביתר שאת"

עו"ד דן אילוז, תושב ירושלים - מנהל הפעילות של ארגון ציוני אמריקה בארץ, לשעבר חבר מועצת העיר מטעם התעוררות, מתמודד על משבצת העולים - מקום 33 ברשימת הליכוד

פורסם בתאריך: 4.8.22 19:29

למה בחרת להתמודד לכנסת?
"נולדתי וגדלתי רחוק מישראל – במונטריאול שבקנדה. בגיל 23, אחרי לימודי משפטים באחת האוניברסיטאות הטובות בעולם, החלטתי לעזוב הכל, ולעלות לארץ. עזבתי משפחה, חברים. עזבתי קריירה מובטחת. בזמן שחבריי ללימודים לבשו חליפות ונכנסו למשרדי עורכי הדין הגדולים בעולם, אני התגייסתי לצה"ל ולבשתי מדי זית.

"מאז עלייתי לארץ, התחייבתי שאת כל חיי אקדיש למדינת ישראל. מאז עלייתי הקמתי מערך הסברה באנגלית למועצת יש"ע, ניהלתי משאים ומתנים מול מדינות זרות בשם מדינת ישראל במשרד החוץ, כיהנתי כיועץ חקיקה של סיעת הליכוד תחת יריב לוין, ולאחר מכן גם נבחרתי וכיהנתי כחבר מועצת העיר בירושלים. בשנה האחרונה אני מנהל את ארגון ציוני אמריקה בישראל, הארגון הציוני הוותיק ביותר בארצות הברית והיחיד שתומך בהתיישבות ביהודה ושומרון. אני פועל מול חברי קונגרס וסנטורים כדי לקדם מדיניות ימין ציונית.

"אני מתמודד לכנסת, כמועמד מוביל למשבצת העולים ברשימת הליכוד, על מנת לקבל עוד כלים שיתנו לי להמשיך לשרת את מדינת ישראל ביתר שאת. המשבצת נמצאת במקום 33 הריאלי, ואם אנצח בפריימריז, אוכל לכהן כח"כ ולהמשיך לשרת את הציבור".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


איזה נושאים ירושלמים בכוונתך לקדם בכנסת?
"אני מאמין שירושלים צריך להיות מטרופולין המחובר לסביבה שלו בצורה יותר טובה, כול לגוש עציון, גוש אדומים ומבשרת ציון. החיבוריות הזאת יכול לחזק עסקים בעיר, ואף להוריד את מחירי הדיור, כשמגורים מסביב לירושלים יהפכו לאפשרות הגיונית לאנשים שמרכז חייהם הוא ירושלים.

"כמו כן, העברת משרדי הממשלה לירושלים, כפי שמחויב בחוק, ייצור אלפי מקומות עבודה בירושלים ויחזק את כלכלת העיר. כמובן שכאיש ימין אני אמשיך לפעול לחיזוק הריבונות במזרח ירושלים ואתנגד לכל יוזמה של חלוקת ירושלים, בירתנו המאוחדת".

מהו החוק הראשון שהיית מנסה לחוקק כחבר כנסת?
"האמת היא שאני אעדיף לבטל חוקים גרועים מאשר להמציא חוקים חדשים מיותרים. ביטול חוקים שמהווים חסמים לתחרות או מגבירים ביורוקרטיה – אלו דברים שיקלו על האזרחים ויצמיחו את הכלכלה. אני מתכוון לעשות עבודה סיזיפית של בדיקה, תוך שיתוף ציבור, של החסמים הקיימים לעשיית עסקים, ופשוט לבטל אותם כשהם מיותרים. היעד הראשון שלי זה לגרום לממשלה להפריע פחות לאזרחים יצירתיים ויזמים, כדי שיוכלו להתפרנס בכבוד ללא הפרעה".

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר