מלונות איביס בירושלים צילומים שלומי כהן, יעל הרמן, אסף פינצ'וק
מלונות איביס בירושלים (צילומים: שלומי כהן, יעל הרמן, אסף פינצ'וק)

בשל תקלה: לילה במלון בירושלים נמכר ב-59 שקלים במקום 599 שקלים

תקלה במערכת ההזמנות של מלונות "איביס" בירושלים גרמה לכך שעשרות חדרים במלונות הרשת בעיר נמכרו במחיר 59.90 שקלים במקום 599 שקלים. "אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון, כמעט בחינם, בתקופה הכי מבוקשת בשנה", אמר מנהל הרשת

פורסם בתאריך: 8.8.22 08:59

במערכת ההזמנות של מלונות "איביס" ירושלים, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, התגלתה תקלה שאיפשרה למזמינים לרכוש חדר בחודש אוגוסט, שיא עונת התיירות, ב-59.9 שקלים ללילה כולל ארוחת בוקר במקום ב-599 שקלים ללילה כולל ארוחת בוקר. עשרות הצליחו לרכוש את החדרים במחיר זה עד שהנהלת המלונות גילתה את הטעות.


‏‏מלון איביס (צילום: שלומי כהן)

‏‏מלון "איביס" (צילום: שלומי כהן)


אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות "איביס" ישראל מסר כי "כרשת בינלאומית אנו מחוייבים לסטנדרטים בינלאומיים על כל המשתמע ולכן החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים ב-59.9 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר. אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון נהדר בירושלים כמעט בחינם בתקופה הכי מבוקשת בשנה. אני מזמין את כל עם ישראל להגיע אלינו במהלך אוגוסט שכן המלונות שלנו מאפשרים נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה במחירים מאוד אטרקטיביים, גם כשהמחיר אינו טעות".

יצוין כי בירושלים פועלים שני מלונות ibis – האחד ibis מרכז העיר והשני ibis styles מרכז העיר. מלון איביס מרכז העיר כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם.

מלון ibis styles שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה.

 

 


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר