אריה קינג, אייל גולן (צילומים: יח"צ, ארן חן)
אריה קינג, אייל גולן (צילומים: יח"צ, ארן חן)

סגן ראש העיר אריה קינג: "הופעה של אייל גולן תחת הלוגו של העירייה, תהיה אות קלון"

בעקבות החקירה המחודשת נגד אייל גולן בפרשת 'משחקי חברה' - סגן ראש העיר אריה קינג טוען כי "הופעה של אייל גולן תחת לוגו העירייה תהיה אות קלון על מצחם של כלל חברי מועצת העירייה". ליאם הפקות בתגובה: "נשמח לפגוש את תושבי ירושלים בהופעות נוספות בעתיד"

פורסם בתאריך: 2.10.22 21:12

במהדרת השבת של חדשות 12 פורסמו אמש עדויות נוספות מהחקירה המחודשת שנפתחה נגד הזמר אייל גולן בפרשת 'משחקי חברה' משנת 2013 – שבה נחשף מנגנון שפעל מסביב לזמר הנערץ – כזה שבאמצעותו נהנו מקורביו, בהם גם אביו, משירותי מין מצעירות, חלקן קטינות, שרצו בקרבתו של גולן.

התיק נגד גולן, כידוע, נסגר מחוסר ראיות – אולם באחרונה נפתח מחדש תיק החקירה במשטרה, זאת לבקשת הנפגעות שטוענות כי ישנם מקרים שלא נחקרו, אשר מתארים מציאות אחרת ואף קושרים ישירות את גולן לאירועים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעקבות הפרסום בחדשות 12, שבה העלו המתלוננות נגד גולן טענות קשות נגד הזמר ונגד מקורביו – כולל תיאורים על סף הפורנוגרפיים של מעשה אינוס לכאורה – סגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים) קורא שלא להזמין בעתיד את אייל גולן לאירועים רשמיים של עיריית ירושלים.
לדברי קינג, כפי שהוא צייץ אותם בטוויטר בשעות האחרונות, "ככל שזה תלוי בי, אין מצב שאייל גולן יופיע בהופעות ופסטיבלים של עיריית ירושלים. אני מצפה לשיתוף פעולה בנושא עם כלל חברי מועצת העירייה".

עוד הוסיף קינג: "הופעה שלו תחת הלוגו של העירייה, תהיה אוות קלון על מצחם של כלל חברי מועצת העירייה".

כזכור, כבר בקיץ האחרון עוררה הופעתו של גולן במסגרת פסטיבל חוצות היוצר סערה ציבורית רחבה. לקראת ההופעה ועם פתיחת מכירת הכרטיסים הרשתות החברתיות הירושלמיות, כולל העמוד של עיריית ירושלים בפייסבוק, געשו ועשרות תגובות נכתבו בעד ונגד הופעתו המתוכננת של אייל גולן.

אז, בקיץ, הדפו בחברת אריאל את הטענות שהגיעו מצד חלק מהתושבים, ומסרו כי "זהות האומנים נקבעת על פי הביקוש ודרישת הקהל הרחב… הדברים האמורים נכונים במיוחד לגבי ההופעה המדוברת, שכל הכרטיסים אליה נמכרו תוך מספר ימים ספורים".

כעת, לאור הפרסומים האחרונים ולאחר תגובתו של סגן ראש העיר אריה קינג מעניין יהיה לראותהאם ההופעה בחוצות היוצר 2021 היתה האחרונה של אייל גולן באירוע רשמי בירושלים?

בתגובה לדברי סגן ראש העיר קינג מ"ליאם הפקות" נמסר: "אנו נרגשים מאוד מההצלחה האדירה של סבב מופעי הקיץ אליהם הגיעו עשרות אלפי תושבים מכל רחבי הארץ ושמחנו כמו תמיד לפגוש את הקהל האהוב בבריכת הסולטן בירושלים כחלק מפסטיבל "חוצות היוצר" רק בחודש אוגוסט האחרון, הופעה שנמכרה תוך שעות ספורות, לקהל שמגיע מתוך אהבה והערכה לאייל ועשייתו המוזיקלית. ונשמח לפגוש את תושבי ירושלים בהופעות נוספות בעתיד".

יש לציין כי בתגובה לכתבה בחדשות 12 מסר תגובת עו"ד טל גבאי בשם אייל גולן: "הטענות הכוזבות של ט' ונ' עומדות בסתירה מוחלטת לגרסה המפורטת שסיפקו בחקירתן ב-2013 ובה טענו על מערכת יחסים שקיימו בהסכמה וביוזמתן וזאת בהיותן מעל גיל ההסכמה. למחרת היום בו לטענתן נאנסו על ידי חברו של אייל, הן בילו בביתו של אותו אדם. כמו כן, לאייל לא ידוע דבר על 'אונס קבוצתי' בזמן שהותו בדירה ויש להניח כי מדובר שוב בעדות שקר".

 

 

גולן עצמו פרסם הערב (ראשון) בעמוד האינסטגרם שלו פוסט שבו כתב: "כמעט עשור שלם שתקתי אבל לא עוד. לצערי אני לא יכול להרחיב בנושא מבחינה משפטית אבל אני רוצה להגיד לכם שאני המום למראות עיניי, לשקרים פעם אחר פעם, לשינוי גרסאות ובעיקר מרגיש שהגיעו מים עד נפש, שפוגעים ועושים עוול גדול לי ולמשפחתי. אני רוצה לספר לכם שהיו לי מספר הזדמנויות לסגור את התיק כחלק מנסיונות סחיטה חוזרות של המתלוננות אבל בחרתי להילחם על האמת שלי למרות המחיר הכבד שאני ומשפחתי משלמים כי אני מאמין באמת ויודע שהיא תצא לאור. אמש שודרה כתבת מגמתית, שמייחסת לי האשמות שקריות. לצערי, כל הנסיונות של הצוות המקצועי שלי לשוחח עם הכתבת ולאפשר לנו להגיב בצורה רצינית, נדחו בזלזול ואפילו את התגובה הכתובה שהועברה מטעמי לא שידרו במלואה".

עוד הוסיף גולן: "חשוב להדגיש ולהזכיר – הבעתי בעבר התנצלות כנה מעומק ליבי בפני מי שנפגעו מגורמים בסביבתי ולקחתי אחריות על כך. אך בין זה לבין עלילות הכזב שנטענות כלפיי בגלל תביעה כספית שהולכת וקורסת אליה לא הסכמתי להיכנע, ארוכה הדרך וזו הסיבה שדרשתי את העימותים כדי שסוף סוף האמת תצא לאור".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אלינור

    זאת באמת בושה וחרפה להזמין להופיע מטעם העירייה זמר שיש נגדו חקירות מהסוג המדובר. לא הייתי רוצה שהבת של אף אחד תתקרב להופעה כזאת, זאת שערורייה וזה לא אמור לקרות.

  2. אוהבים אותך אייל

    אתה לא מייצג את ירושלים , אייל יותר ירושלמי ממך ואני בטוחה שהעולם גלגל על שינאת החינם ועל הלשון הרע הגלגל מסתובב
    אתה לא מייצג את העיר במקום לרדוף יהודי תקום ותדבר על המחבל האנס אבל גם כהה אך אחד בירושלים לא רואה בך מנהיג

  3. ירושלמית

    יצא קינג אמיתי! סוף סוף התייחסות ערכית ומוסרית.בלתי אפשרי שאוהדיו ומעריציו מחליקים את הסיפור ומשמיצים את הנערות.קל מאוד כשמדובר בילדות של אחרים,עם הורים מוחלשים.

  4. יולי

    חצוף חשבתי שאתה בן אדם ימני וערכי עכשיו אני רואה שגם אתה נפלת לזרועות השמאל אין לך אפילו אלפית המעריצים שיש לאייל אין לך את הזכות בכלל לדבר על זה הירושלמים מעריצים את אייל והוא רצוי בעיר יותר ממה שאתה רצוי אז לך תעשה את העבודה שלך ותריב עם ערבים בשמעון הצדיק ואל תיקבע לנו מי הזמר האהוב שלנו תתבייש לך!!

  5. ⚡⚡⚡⚡⚡

    אייל, אתה יודע שאנחנו מעריצים שרופים! לא בקלות נאמין לכל סתומה שתבוא ותבלבל את המוח! אנחנו יודעים איזה אדם טוב אתה!!!!

  6. ⚡⚡⚡⚡⚡

    ירושלים צריכה להתגאות בך ולתמוך בך!!! כנראה שהם לא יודעים מי אתה, ולכן גם אתה לא מגיע להם, כי הם רמה נמוכה ממך.. שים פס על כל העולם, ותדבוק באמת שלך!! שאף מפגרת לא תצליח להוריד אותך!!! כי אתה הרבה יותר ממה שהם חושבים!!!

  7. צפורה

    סגן ראש עיר אמיתי וחכם צודק בכל מילה
    בוא נראה את כל המעריצות נאמנות כלכך אחרי שיסרסרו להן את הבנות ח"ו
    יאללה חושבים מותר לו הכל כי הוא זמר נחשב …
    ממש לא!!!

  8. ירושלמית 2

    תביאו את עידן עמדי!
    מי צריך את אייל ה0 הזה
    כל נכבוד לסגן ראש העיר תותחחחחחחח

  9. הכי רחוק מקינג ומסכים

    קינג בעיני מבעיר שריפות סדרתי אבל בפעם הראשונה והאחרונה כנראה מסכים עמו במאה אחוז. כל הכבוד וטוב שיש משהו שאפשר לחרוג בו משמאל ימין להגינות בסיסית .

  10. אייל גולן לכלא

    ומה האמת ? שאתה אפס של בנאדם מבחינה ערכית ומוסרית(לכאורה) ?
    הלוואי שבאת האמת תצא לאור ותשלם על היחס המזעזע שלך לקטינות ונשים .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר