הפעילות שנערכה בסילואן (צילום: דוברות המשטרה)
הפעילות שנערכה בסילואן (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך אכיפה במזרח ירושלים: נרשמו עשרות דוחות ונתפסו אלפי סיגריות מזויפות

משטרת ישראל תפסה מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות ותבניות ביצים ללא פיקוח. בנוסף, נרשמו דוחות של הנחת מכשול בדרך ונערכה אכיפה כנגד עבירות בריונות ואיכות חיים באזור

פורסם בתאריך: 11.1.23 10:18

בפעילות מניעה ואכיפת עבירות איכות חיים ובריונות שנערכה בסילואן בהובלת משטרת ישראל, נרשמו עשרות דוחות, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות ותבניות ביצים ללא פיקוח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות שבוצעה בהובלת מרכז שירות משולב סילואן של תחנת שלם במחוז ירושלים, יחד עם שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב וגורמי אכיפה נוספים, בהם מועצת הלול ועיריית ירושלים, פעלו הכוחות למניעה ואכיפה של עבירות איכות חיים ובריונות בשכונת סילואן שבמזרח ירושלים.


מחפשים דירת 3 חדרים בפסגת זאב? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


"במהלך הפעילות, נבדקו מספר רב של בתי עסק ונתפסו כ-1500 תבניות של ביצים לא מסומנות וללא פיקוח אשר הושמדו על ידי מועצת הלול. כמו כן, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות בשווי אלפי שקלים".

 

 

עוד נמסר כי "בנוסף, נרשמו דוחות של הנחת מכשול בדרך ונערכה אכיפה כנגד עבירות בריונות ואיכות חיים באזור. כמו כן, נרשמו עשרות דוחות בגין עבירות תנועה וחניה והורדו מהכביש 9 כלי רכב".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאכיפת עבירות בריונות בכביש ובתחום איכות החיים ותפעל בשילוב זרועות יחד עם גורמי האכיפה לשמירת שלומם, בטחונם ובריאותם של תושבי האזור ומשתמשי הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר