משטרת התנועה, פעילות משטרה בלילה
פעילות משטרת התנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

שוב סופ"ש מסוכן בכבישי ירושלים: עשרות דוחות ניתנו על ידי המשטרה

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 106 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. כנגד 5 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים

פורסם בתאריך: 15.1.23 19:56

הסכנה בכבישי ירושלים: 106 דוחות תנועה נרשמו על ידי שוטרי מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה ברחבי העיר, בדגש על עבירות תעבורה מסכנות חיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים במערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו 106 דוחות תנועה, מתוכם נרשמו 21 דוחות בגין אי ציות לרמזור אדום.

במהלך סוף השבוע האחרון, שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים ערכו פעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה חמורות ונהגים המבצעים עבירות תנועה אלו. במהלך פעילות זאת, נרשמו על ידי השוטרים 106 דו"חות תעבורה כאמור, ונפסלו רישיונותיהם של 14 נהגים ומספר זהה של כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 22 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק, 14 דוחות בגין עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה ו-8 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת. כנגד 5 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

 

 

כך למשל, בפעילות שוטרי התנועה בעיר בליל חמישי, נעצר רכב ביום שישי לפנות בוקר בו נוהג תושב בית שמש בשנות ה-30 לחייו. בדיקתו העלתה כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה מהמותר בחוק ועומדת על 393 מקרו' בליטר אוויר נשוף. בתום הליך שימוע אותו ערך קצין משטרה לנהג במקום, הורה הקצין על פסילת רישיון נהיגתו של הנהג למשך 30 ימים ורכבו נגרר למגרש אחסנה לתקופה זהה.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "פעילות אכיפה מעין זאת שעורכת משטרת ישראל במהלך כלל ימי השבוע, בדגש לסופו, במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים ואכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, תימשך כל העת במטרה לשמור על בטחונם של משתמשי הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר