אדם בן סמיהן ז"ל (צילום: מתוך הפייסבוק הפרטי של אדם)
אדם בן סמיהן ז"ל (צילום: מתוך הפייסבוק הפרטי של אדם)

"האור של הוריו" – הטרגדיה של אדם בן סמיהן, עובד עיריית ירושלים, שנפטר הלילה מדום לב

אדם ז"ל, בסך הכל בן 36, הותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. הלווייתו תתקיים מחר, שני, בשעה 15:00, בהר המנוחות "שער יוסף" - חלקת שומרי שבת

פורסם בתאריך: 19.2.23 15:37

יום עצוב בירושלים: אדם בן סמיהן, עובד אגף שפ"ע בעיריית ירושלים, הלך הלילה, שבין מוצאי שבת לראשון, לעולמו במפתיע, לאחר שככל הנראה לקה בדום לב במהלך השינה, והוא בן 36 בלבד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה באזור המושבות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אדם ז"ל, שמתגורר בשכונת הר חומה, היה אמור לחתום היום על חוזה לדירה חדשה. מותו הפתאומי השאיר בהלם מוחלט את בני משפחתו וחבריו הקרובים, שהתקשו לקבל את הבשורה המרה שנחתה עליהם בהפתעה גמורה. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. הלוויתו תיערך מחר, שני, בשעה 15:00, בהר המנוחות "שער יוסף" – חלקת שומרי שבת.

 

 

"לא מעכל", אמר גיסו עומרי עידו ל"כל העיר", "אדם ז"ל היה בנאדם ממש טוב. הוא היה אדם צנוע, בעל מסור ואבא למופת. תמיד התעניין ושאל בשלומם של כולם. תמיד כיבד את הסובבים אותו. הוא היה האור של ההורים שלו ואהוב על כל משפחתו, חבריו ומכריו".

"לא היו לו בעיות רפואיות בלב", עוד שיתף עומרי. "הוא תמיד שמר על עצמו ועל הבריאות שלו. לא אחד שעישן או שתה. כואב הלב איך בנאדם בגיל כל כך צעיר הולך לעולמו ועוד בפתאומיות כזאת. המשפחה מרוסקת וכולנו כאן בהלם מוחלט. הוא היה אמור לחתום היום על חוזה לדירה חדשה ובמקום זה יקברו אותו. הלוויה תתקיים מחר ולא היום בגלל אחיו שאמור להגיע ארצה מארצות הברית".

חברו הטוב בן מזרחי ספד לו: "למה אלוקים? למה גורל אכזר? למה אחי נקטפת, אותי לבד זנחת, שתקת אך צעקת אחי שלי, רק שלווה אחי רצית, כשקראתי לא ענית, איך נדמת, איך הלכת אח שלי".

גם חברתו סוזן איטח ספדה: "חבר יקר שלי, הלב נשבר, לא מאמינה. לא מזמן באת לנחם אותי על מות אבי היקר ועכשיו אני צריכה לנחם את משפחתך. אוהבת אותך. תנוח על משכבך בשלום אהוב שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר