אל"מ שרון אסמן ז"ל, המירוץ שנערך שנה שעברה (צילומים: דו"צ, רפי בן חקון)
אל"מ שרון אסמן ז"ל, המירוץ שנערך בשנה שעברה (צילומים: דו"צ, רפי בן חקון)

רצים לזכרו: 'מירוץ אסמן' לזכר אל"מ שרון אסמן יתקיים בפעם השנייה בירושלים

המירוץ לזכרו של מפקד חטיבת הנח"ל שנפטר במפתיע מדום לב במהלך אימון כושר קרבי, יתקיים ביום שישי, 3.3, וייצא ממתחם התחנה הראשונה

פורסם בתאריך: 23.2.23 10:50

'מירוץ אסמן', אותו יזמה לפני כשנה עיריית ירושלים, ייצא בקרוב לדרך, זו הפעם השנייה בעיר, במטרה להנציח את דמותו של אלוף משנה שרון אסמן ז"ל, אשר ביולי 2021 התמוטט מדום לב בעת אימון כושר – שלושה ימים לאחר כניסתו לתפקיד מפקד חטיבת הנח"ל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בשכונת מלחה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המירוץ ייערך ביום שישי, ה-3.3, לאורך תוואי של חמישה ק"מ בפארק המסילה בירושלים (במתחם התחנה הראשונה), ויכלול גם מקצה של 800 מטרים למשפחות. ההשתתפות במירוץ היא ללא עלות, ולכל המשתתפים בו יחולקו חולצות עם דיוקנו של אסמן ז"ל.

 

 

להלן לו"ז המירוץ:

08:00 – התכנסות במתחם התחנה הראשונה, הרשמה וקבלת חולצות
08:15 – הזנקת מקצה 5 ק”מ
08:45 – הזנקת מקצה 800 מטר

שרון אסמן ז"ל, בן 42 במותו, החל את דרכו הצבאית בשנת 1997 כלוחם בחטיבת הנח"ל, ולאורך השנים, עד לכניסתו לתפקידו האחרון כמפקד חטיבת הנח"ל, מילא תפקידים רבים, ביניהם: קצין אג"ם של פיקוד הצפון, מפקד חטיבת בנימין, מפקד חטיבת עציון ועוד.

דרך המירוץ המרגש לזכרו, שהושק כמירוץ שנתי, עיריית ירושלים מוקירה את תרומתו ארוכת השנים למדינה ולעיר ירושלים בפרט – אליה היה מחובר במיוחד, ובמסגרת תפקידיו השונים גם היה אמון על ביטחון תושביה למשך תקופה ארוכה. ההערכה הגדולה לאדם ולמפקד שהיה באה לידי ביטוי במירוץ הראשון שנערך לזכרו בירושלים, בחודש מרץ שעבר, בו השתתפו מפקדים רבים בצה"ל, חיילים מחטיבת הנח"ל, בני משפחה ומאות רצים נוספים.

"המירוץ יהווה את הריצה המקדימה לאירוע מרתון ווינר ירושלים ה-12, שיתקיים שבועיים לאחר מכן ב-17.3, בהשתתפות עשרות אלפי רצים מהארץ ומרחבי העולם", מוסרים בעירייה. "לאורך חודש מרץ, שיהיה חודש ספורטיבי במיוחד בירושלים, ייערכו אירועי ספורט נוספים בעיר, וביניהם אירוע "יום המעשים הטובים בכדורסל" (14.3) ו-"ספיישל אולימפיק בכדורגל" (24.3) – המיועדים לאנשים עם מוגבלות בגילאים שונים".

ראש העיר משה ליאון: "זוהי זכות וכבוד עבור בירת ישראל לקיים את המירוץ לזכרו של אל"מ שרון אסמן, ולהוקיר תודה על כל שעשה למענה ולמען המדינה. הריצה המשותפת ברקע נופיה של העיר אותה אהב, עם רצים ורצות מכל רחבי הארץ, היא דרך מרגשת להנציח את זיכרו ואת ערכי הנתינה ואהבת המולדת אותם הותיר כמורשת. כולכם מוזמנים להגיע ולהיות חלק מהחוויה המיוחדת של המירוץ".

עו״ד אלישע פלג, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט: "אל"מ שרון אסמן ז"ל, מח"ט הנח"ל לשעבר, היה גיבור ישראל אמיתי, אדם אהוב ואיש משפחה מסור. כשנחשפנו למורשת הערכית המפוארת שהשאיר אחריו, לפועלו הרב ולקשר המיוחד שלו עם ירושלים, החלטנו להנציח אותו בעיר דרך מירוץ על שמו, שיהווה גם הכנה למרתון ירושלים הבינלאומי. זו השנה השנייה שאנו נפגשים באירוע הספורט לזכרו, וכל מוקיריו הרבים וחובבי הריצה מרחבי הארץ מוזמנים להשתתף במירוץ המרגש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר