חסימת הגישה למשרדי הממשלה הבוקר (צילום: פעילי 'לחסום את ההפיכה')
חסימת הגישה למשרדי הממשלה הבוקר (צילום: פעילי המאבק נגד ההפיכה המשטרית, מתוך פייסבוק)

הבוקר – פעילים נגד השינויים במערכת המשפט חסמו את הגישה למשרדי הממשלה. 10 עוכבו לחקירה

קבוצה של כ-20 פעילים המתנגדים למהפכה המשפטית קשרו את עצמם זה לזה ברחוב בנק ישראל ומנעו מעובדי הממשלה להגיע למשרדיהם. לאחר כשעה וניסיונות שיח, המשטרה פיזרה את החסימה ועיכבה 10 מהמפגינים לחקירה

פורסם בתאריך: 14.3.23 09:07

כעת בירושלים: קבוצת פעילים נגד השינויים במערכת המשפט, מקבוצת 'לחסום את ההפיכה', נקשרו זה לזה וחוסמים את הכביש המוביל לכניסה למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה ברחוב בנק ישראל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת מרדכי? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים



החסימה מונעת מעובדי המשרדים להגיע וצפיה לשבש את שגרת העבודה במשרדים. משטרת ירושלים נמצאת במקום ופועלת על מנת לפתוח את הציר ולאפשר לעובדים להגיע למשרדיהם.

מטעם הפעילים נמסר: "הגענו היום כדי לחסום את משרדי הממשלה בקריאה ברורה: אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל. ממשלת ישראל ה-37 לא עוסקת באף אחת מן הסוגיות שבאמת חשובות לציבור – היא לא מטפלת ביוקר המחיה, לא פותרת את משבר החינוך, ולא פועלת לשיקום מערכת הבריאות".

 

 

עוד אמרו הפעילים: "מה היא כן עושה? מכשירה שחיתות ממוסדת, פוגעת בחופש העיתונות, מבעירה את המדינה ומסרסת את עצמאותה של הרשות השופטת. השרים שכחו שתפקידם לשרת את הציבור ולא להפך. במקום שיעבדו בשבילנו, אנו עובדים בשבילם.

"זוהי קריאת השכמה – התחילו לעסוק בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל – או שתאבדו את הלגיטימציה של שלטונכם. הפסיקו לדהור אל עבר דיקטטורה משיחית והתחילו לכונן דמוקרטיה אמיתית. עד אז, נמשיך לחסום את ההפיכה בגופנו. אנו נחושים ונחושות למנוע את הרס עתידנו, לא נפסיק עד שההפיכה תעצור".

מהמשטרה נמסר: "הבוקר התקיימה מחאה ברחוב בנק ישראל שבקריית הממשלה בירושלים במהלכה כבלו עצמם משתתפי ההפגנה תוך שימוש באמצעים שונים, חסמו את הרחוב והפרו את הסדר במקום. לאחר ניסיונות של המשטרה לפנות את מפרי הסדר הם סירבו להישמע להנחיות, גם כשהובהר להם שוב ושוב כי מדובר בהפרת סדר המתבצעת בניגוד לחוק. לאחר מאמצי הידברות שבוצעו מולם ללא הואיל, ניתנה הוראה לפיזורם על יד מפקד המשטרה במקום. הציר נפתח לתנועת כלי רכב, ועשרה מפגינים שהפרו את הסדר במקום ולא נשמעו להוראות השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר כל הפרת סדר הציבורי בניגוד לחוק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר