החיילים המצטיינים מירושלים עם משה ליאון (צילום: צחי קראוס)
החיילים המצטיינים מירושלים עם משה ליאון (צילום: צחי קראוס)

תעשו להם כבוד: אלו הם מצטייני הנשיא מירושלים

כמדי שנה, ביום העצמאות, הבוקר, רביעי, יארח הנשיא יצחק הרצוג את טקס החיילים המצטיינים המסורתי. בין 120 המצטיינים והמצטיינות - שישה מירושלים

פורסם בתאריך: 26.4.23 07:53

כמיטב המסורת, גם ביום העצמאות ה-75 לישראל נשיא המדינה יצחק הרצוג יארח הבוקר, רביעי, 26.4, בבית הנשיא בירושלים את טקס החיילים והחיילות המצטיינים לשנת תשפ"ג – זאת במסגרת אירוע '75 לישראל – חוגגים עצמאות בבית הנשיא'.

בין 120 המצטיינים והמצטיינות לשנה הנוכחית, שישה ירושלמים וירושלמיות, שיקבלו את הכבוד ואת התואר על מדשאת בית הנשיא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אלו המצטיינים והמצטיינות מירושלים:

סמל מ׳, בת 20 – חוקרת מודיעין בגזרה הצפונית
מ׳ עלתה לארץ בשנות 2003 מרוסיה, וגרה עם אמא ואחותה בירושלים. אמה, יוליה, עובדת ביד ושם, ואביה, בוריס, גר ברוסיה עם שאר המשפחה. אחותה, ריטה בת 16, בתיכון. מ׳ התגייסה בדצמבר 2020, עשתה טירונות 02 במפרשית, לאחר מכן הגיעה לקורס אתרוג בגלילות. בסיום הקורס השתבצה בחטיבת המחקר בתור חוקרת מודיעין בגזרה הצפונית, ומשרתת בתפקיד בשנתיים האחרונות. בנובמבר האחרון התחילה קורס נתיב. הדבר הכי ישראלי בעיניה זה טיולים ברחבי הארץ.

רב״ט אברהם בר נוי, בן 19 – חובש בגדוד 97
אברהם התגייס באפריל 2022 ועשה טירונות בבא"ח כפיר, קורס חובשים של חודשיים ולאחר מכן עלה לגדוד 97. רב"ט בר נוי הוא חייל בודד, עזב את ביתו בגיל 16 כיוון שרצה להתגייס וגר עם סבו, והיום גר עם אחותו. הוא מספר כי לקח חלק בפעילות מבצעית בה הסמל והמ״מ נפצעו והוא לקח את הפיקוד על היחידה. הדבר הכי ישראלי בעיניו הוא הים בארץ.

 

 

סמ״ר הדס הפרט, בת 21 – פרמדיקית בחטמ"ר שומרון
עלתה בגיל 5 מפילדלפיה יחד עם משפחתה, ויש לה ארבעה אחים. אחותה הגדולה שירתה ב-8200 ואחיה הקטן עושה מסלול עתודה. סמ"ר הפרט הדס התגייסה בדצמבר 2020 לקורס פרמדיקים ובסיומו שובצה באוגדת יו"ש. היום הדס משרתת בחטמ"ר שומרון. בנוסף, היא מתנדבת במד"א תוך כדי השירות, כחלק מדרישות התפקיד. הדבר הכי ישראלי בעיניה זה צה״ל.

סגן שקד רדעי, בת 22 – תצפיתנית בחטמ"ר עציון
שקד גדלה בבית דתי, אמא שלה הייתה טכנאית מסוקים, אביה היה בחיל השריון, אחותה היתה גם היא תצפיתנית ויש לה שישה אחים. סגן רדעי עשתה שירות לאומי במשרד החוץ, ולאחר מכן התגייסה בדצמבר 2020 להיות תצפיתנית בחטמ"ר יהודה. שירתה שם חצי שנה ויצאה לקורס מ"כים. משם יצאה לבה״ד 1 והיום משרתת בחמ״ל בחטמ״ר עציון. הדבר הכי ישראלי בעיניה – שוק מחנה יהודה.

סמל ש׳, בת 20 – חוקרת מודא"ל בזירה הצפונית
ש׳ התגייסה בדצמבר 2020 ועשתה קורס מודא"ל בבה"ד 15. שובצה כחוקרת בזירה צפונית. בקרוב תהיה ראש חולייה. הדבר הכי ישראלי בעיניה זה מטקות בים.

סמ״ר מ׳, בן 21 – יחידת מצו"ב
לפני הצבא עשה עבודת גמר דרך תוכנית "אלפא" באוניברסיטה העברית, במסגרתה הוא וחבריו עזרו לשפר את זמן התגובה מערכת הכותבת את מה שאנשים משותקים מנסים לומר. אביו של מ׳ נפטר לפני 6 שנים ובמהלך הקורונה אימו חלתה קשה. מ׳ התנדב בבית החולים שערי צדק במחלקת הילדים. התגייס ביוני 2020 ליחידת מצו״ב, עבר קד"צ, והכשרה צוותית. מי נמצא בתפקיד בשלוש השנים האחרונות ומרוצה ממנו מאוד. הוביל מספר פרויקטים במסגרת התפקיד. הדבר הכי ישראלי בעיניו זה פלאפל.

ראש העיר משה ליאון נפגש עם המצטיינים והמצטיינות הירושלמים ומסר לאחר המפגש: "אני גאה בכל אחד ואחת ממצטיני הנשיא הירושלמים. אתם הגאווה שלנו והפנים היפות של ירושלים. עלו והצליחו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר